Pajero II - [2.8 TD] przedni sztywny most w pajeroII
estewes28 - 04-06-2009, 21:29 Temat postu: [2.8 TD] przedni sztywny most w pajeroII czy kto zmieniał przednie niezależne na sztywny solidny most?
Widziałem takie pajerki,ale tu pytanie:od jakiego auta zaadoptować?
Anonymous - 04-06-2009, 21:30 Temat postu: Re: przedni sztywny most w pajeroII
estewes28 napisał/a: | czy kto zmieniał przednie niezależne na sztywny solidny most?
Widziałem takie pajerki,ale tu pytanie:od jakiego auta zaadoptować? |
Może Pajero I
estewes28 - 04-06-2009, 21:54
to w I był przedni sztywny most?
Anonymous - 04-06-2009, 21:58
Zaszła pomyłka
Miałem na myśli Jeep'a Cherokee
estewes28 - 04-06-2009, 22:02
a może z malucha!
przerabiałeś ten temat czy strzelasz?
Anonymous - 04-06-2009, 22:32
estewes28 napisał/a: | a może z malucha!
przerabiałeś ten temat czy strzelasz? |
Gdzieś ostatnimi czasy coś widziałem na forum Przerabiać nie przerabiałem i nie mam zamiaru. Zaczekajmy na "motaczy". Ale że słyszałem o Cherokee dam sobie głowę uciąć
P.S to jest forum Mitsubishi i myśląc o P I odruchowo napisałem Pajero a nie Jeep
estewes28 - 04-06-2009, 22:42
a ja szperam na necie:
http://www.outerlimits4x4.com/ftopic149568.php
http://www.outerlimits4x4.com/sutra1630257.php
Mighn - 04-06-2009, 23:30
Kurcze, zmot z dwoma mostami V pojechał na drugi koniec Anglii zanim zrobiłem mu fotki :/ generalnie każdy most o podobnej szerokości dopasujesz, byle wymieniać oba (bo grzebanie się z przełożeniami na dyfrach może się nie udać) a że i tak 100% zawieszenia budujesz od podstaw, więc nie ma znaczenia co wsadzisz...
Natomiast spróbuję (jak jeszcze go dorwę) zrobić fotki z pajero I z zmotanym niezależnym przodem i tyłem - draństwo ma wykrzyż tak obłąkany, że na żadnym moście tego nie osiągniesz (zawieszenie też w 100% budowane od podstaw).
estewes28 - 05-06-2009, 14:14
może wiesz jak póżniej patrzą na takie motanie na przeglądzie technicznym (MOT).
pozdrawiam.
Mighn - 05-06-2009, 17:11
sprawa z MOT jest prosta, ale w 3 wariantach:
1. legalizujesz zmotke, i koniec problemów, tylko że ubezpieczenie leci x2 za auto przerabiane, i do tego tylko kilku ubezpieczycieli to łyka (i to tych droższych) (jak ja płace 32 funty na miesiąc, to po takim czymś wyszło by koło 140 funtow na miesiąc :/ )
2. robisz zmotke żeby wyglądała "fabrycznie" i jak coś tłumaczysz na MOT że to "special edition from Japan" i w 99% przechodzi bez słowa
3. mieszkasz gdzieś w głębokiej wsi, speca od MOT znasz z jedynego w okolicy pubu, i o ile auto jest sprawne, to przegląd przechodzi...
Osobiście proponuje ci wariant 2 - bo chłopaki łyknęli niedawno na MOT "Japan Special Edition" Patrola GR z liftem 150 cali (lift, jak lift - rebuild zawieszenia kompletny)
PS.: ten patrol to nie do offroadu robiony, tylko do robienia oprysków, bo taniej od nowego traktora wyszło
estewes28 - 07-06-2009, 21:39
myślę o mostach z toyoty hilux
a droższy wariant toyota landcruiser80 ma wszystko gotowe
[ Dodano: 07-06-2009, 21:58 ]
i kolejna zmotka
http://www.outerlimits4x4...ic.php?t=125224
|
|
|