To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] przedni sztywny most w pajeroII

estewes28 - 04-06-2009, 21:29
Temat postu: [2.8 TD] przedni sztywny most w pajeroII
czy kto zmieniał przednie niezależne na sztywny solidny most?
Widziałem takie pajerki,ale tu pytanie:od jakiego auta zaadoptować?

Anonymous - 04-06-2009, 21:30
Temat postu: Re: przedni sztywny most w pajeroII
estewes28 napisał/a:
czy kto zmieniał przednie niezależne na sztywny solidny most?
Widziałem takie pajerki,ale tu pytanie:od jakiego auta zaadoptować?


Może Pajero I :roll:

estewes28 - 04-06-2009, 21:54

to w I był przedni sztywny most? :shock:
Anonymous - 04-06-2009, 21:58

Zaszła pomyłka :roll:

Miałem na myśli Jeep'a Cherokee 8)

estewes28 - 04-06-2009, 22:02

a może z malucha! :mrgreen:
przerabiałeś ten temat czy strzelasz? :mrgreen:

Anonymous - 04-06-2009, 22:32

estewes28 napisał/a:
a może z malucha! :mrgreen:
przerabiałeś ten temat czy strzelasz? :mrgreen:


Gdzieś ostatnimi czasy coś widziałem na forum :wink: Przerabiać nie przerabiałem i nie mam zamiaru. Zaczekajmy na "motaczy". Ale że słyszałem o Cherokee dam sobie głowę uciąć :)

P.S to jest forum Mitsubishi i myśląc o P I odruchowo napisałem Pajero a nie Jeep :doubt:

estewes28 - 04-06-2009, 22:42

a ja szperam na necie:
http://www.outerlimits4x4.com/ftopic149568.php
http://www.outerlimits4x4.com/sutra1630257.php
:mrgreen:

Mighn - 04-06-2009, 23:30

Kurcze, zmot z dwoma mostami V pojechał na drugi koniec Anglii zanim zrobiłem mu fotki :/ generalnie każdy most o podobnej szerokości dopasujesz, byle wymieniać oba (bo grzebanie się z przełożeniami na dyfrach może się nie udać) a że i tak 100% zawieszenia budujesz od podstaw, więc nie ma znaczenia co wsadzisz...

Natomiast spróbuję (jak jeszcze go dorwę) zrobić fotki z pajero I z zmotanym niezależnym przodem i tyłem - draństwo ma wykrzyż tak obłąkany, że na żadnym moście tego nie osiągniesz :P (zawieszenie też w 100% budowane od podstaw).

estewes28 - 05-06-2009, 14:14

może wiesz jak póżniej patrzą na takie motanie na przeglądzie technicznym (MOT). :roll:
pozdrawiam.

Mighn - 05-06-2009, 17:11

sprawa z MOT jest prosta, ale w 3 wariantach:

1. legalizujesz zmotke, i koniec problemów, tylko że ubezpieczenie leci x2 za auto przerabiane, i do tego tylko kilku ubezpieczycieli to łyka (i to tych droższych) (jak ja płace 32 funty na miesiąc, to po takim czymś wyszło by koło 140 funtow na miesiąc :/ )

2. robisz zmotke żeby wyglądała "fabrycznie" i jak coś tłumaczysz na MOT że to "special edition from Japan" i w 99% przechodzi bez słowa ;)

3. mieszkasz gdzieś w głębokiej wsi, speca od MOT znasz z jedynego w okolicy pubu, i o ile auto jest sprawne, to przegląd przechodzi...

Osobiście proponuje ci wariant 2 - bo chłopaki łyknęli niedawno na MOT "Japan Special Edition" Patrola GR z liftem 150 cali :D (lift, jak lift - rebuild zawieszenia kompletny)

PS.: ten patrol to nie do offroadu robiony, tylko do robienia oprysków, bo taniej od nowego traktora wyszło :P

estewes28 - 07-06-2009, 21:39

myślę o mostach z toyoty hilux :twisted:
a droższy :evil: wariant toyota landcruiser80 ma wszystko gotowe :mrgreen:

[ Dodano: 07-06-2009, 21:58 ]
i kolejna zmotka :mrgreen:
http://www.outerlimits4x4...ic.php?t=125224



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group