To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [4G63] Wałek balansowy

Anonymous - 04-08-2006, 09:34
Temat postu: [4G63] Wałek balansowy
Hej,
Czy ktoś próbował go zdemontować? Oczywiście z użyciem odpowiedniego 'kitu' ze slow boy racing. Jakieś doświadczenia? Problemy?

kiepuczi - 05-08-2006, 04:34

to podstawa, nikt w usa kto znajmuje sie DSM nie buduje silnikow 4g63 bez eliminacji balance shaft nie tylko SBR.
Anonymous - 05-08-2006, 20:07

kiepuczi napisał/a:
to podstawa, nikt w usa kto znajmuje sie DSM nie buduje silnikow 4g63 bez eliminacji balance shaft nie tylko SBR.


W USA to wiem :) Wyczytałem na dsmtuners. Chodziło mi raczej o nasze lokalne polskie doświadczenia...

Anonymous - 12-08-2006, 20:02

a w czym wałek balansowy przeszkadza ?? pewnie dużo pracy z usunięciem tego i droga operacja :roll:
Hubeeert - 12-08-2006, 22:03

Pasek balansowy zwiększa "martwą" masę napedzaną przez pasek rozrządu. Czyli przez silnik. Eluiminując wałek balansowy zwiększasz "za darmo" moc silnika.
Anonymous - 14-05-2007, 22:59

Mogłby mi ktos wytłumaczyc na czy polega eliminacja paska balansowego, wystarczy tylko zdjac pasek czy o co chodzi, bo wszyscy pisza ze jak jest przestawiony ten pasek albo pekł to auto muli, rozumiem że po zdjeciu tego wałka silnik sie szybciej wkreca?
Anonymous - 15-05-2007, 19:14

Nie wiem, ale czy po pozbawieniu wałka balansowego nie zacznie "trzepać" silnikiem? Jak sama nazwa wskazuje - balans. A to też jest chyba istotne podczas wkręcania się motoru na obroty.
Pozdrawiam

e-gen - 17-05-2007, 00:48

Usuwanie wałka balansowego:

How to

Anonymous - 17-05-2007, 12:22

Dzieki własnie takiego czegoś szukałerm żeby było pokazane co i gdzie pozdrawiam :)
Anonymous - 23-05-2007, 06:20

i jak tam zrobiłes to ? widać różnica? żadnych negatywów?
Anonymous - 11-07-2007, 23:08

Temat zaginął a ja go potrzebuje odświeżyć,gdzie moge kupić taki zestaw.potrzebuje je usunąć bo mam z nimi problem.Albo jak macie pomysł jak to zrobić żeby ciśnienia oleju nie stracił.dzięki
Anonymous - 11-07-2007, 23:22

A ja mam takie pytanie w jaki sposob demontaz ich zwieksza moc silnika ?
-zwieksza v max?
-ziweksza przyspieszenie?
-silnik sie szybciej wkreca?
I jeszcze kilka pytań
Czy po demontazu spadnie spalanie?,
teoretycznie powinno spasc, zmniejsza sie masa napedzana przez rozżąd, tak samo jak klimatyacja po zalączeniu jest wieksze splanie niz przy jezdzie z wyłączoną klimatyzacją,

czy silnik po demontazu bedzie sie zachowywał tak jak przy zle ustawionych ?

i czy po zdemontowaniu moc silnika wzrasta jakos znaczaco jest to odczuwalne, czy widoczne na stopeze jedynie ?

Hubeeert - 12-07-2007, 02:33

GTO napisał/a:
zmniejsza sie masa napedzana przez rozżąd, tak samo jak klimatyacja po zalączeniu jest wieksze splanie niz przy jezdzie z wyłączoną klimatyzacją,
exactly
GTO napisał/a:
czy silnik po demontazu bedzie sie zachowywał tak jak przy zle ustawionych ?
no it would not
GTO napisał/a:
i czy po zdemontowaniu moc silnika wzrasta jakos znaczaco jest to odczuwalne, czy widoczne na stopeze jedynie ?
Duipohamownia mowi ze jest lepiaj a jak jest? Sprobuj.
Anonymous - 13-07-2007, 19:42

jako że niema jakiejś dokładniejszej odpowiedzi,rozumiem że nikt tego nie robił.ewentualnie może macie pomysł jak zaślepić kanały olejowe po wyjęciu wałków
Hubeeert - 13-07-2007, 21:22

Kupic gotowy zestaw w USA


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group