To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] strzelił mi rozrzad i co zrobić

hcone - 06-06-2009, 18:44
Temat postu: [1G 90-94] strzelił mi rozrzad i co zrobić
witam strzelił mi pasek rozrzadu i uszkodził tłok cała głowice a na bloku w jednym cilindrze sa dwie rysy co bedzie lepiej zrobić wymienic czesci na dobre czy kupic cały silnik jesli miał by ktoć propozycje to prosze pisać moze ktoś posiada czesci do mojego auta to też prosze o kontakt
Adaho_krak - 06-06-2009, 19:34

Kupić silnik w dobrym stanie.
Temat był juz na forum kilka razy, między innymi tu: http://forum.mitsumaniaki...light=rozrz%B1d

http://forum.mitsumaniaki...light=rozrz%B1d

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, smiało :)

zenek_bb - 07-06-2009, 22:50

na allegro widziałem dzisiaj 2 silniki, wyglądają na sprawne, lecz wiadomo jak to jest na allegro...

za to jest jeden silnik ze znanego i godnego zaufania źrudła: http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=4469

znajdziesz go na forum A.R.S. Performance

w dziale sprzedam http://www.arsperformance.pl/ za 1500 zł

pozdrawiam

Angel - 15-06-2009, 23:12

polecam kupić używany silnik poniewaz części i koszt robocizny bedzie wiekszy niz koszt zakupu silnika w dobrym stanie, a i jesli juz bedziesz chciał remontowac swoj silnik znajdz najpierw dobrego mechesa od japoncow a nie pierwszego lepszego, domorosłego psuje. To musi byc ktos kto naprawde zna sie na rzeczy i juz to robil z takim autem. pozdrawiam
MATi1G - 07-07-2009, 09:22

kupi kolejny silnik ktory okaze sie szrotem i wywalisz kase w bloto .... zawsze lepiej remontowac bo wiesz co masz zrobione a tak to kupujesz kota w worku moze trafic silnik ok albo trupa i bedziesz sie z nim bujał

Ci co oszczedzaja zawsze potem płaca dwa razy

viader - 07-07-2009, 09:29

Ja bym jednak kupił sprawdzony silnik. Remont jest dużo droższy i też jest ryzyko, że coś pójdzie nie tak. Na forum eclipse były już opisywane przypadki, gdzie ktoś remontował silnik po kilka razy, wydał fortunę a potem i tak wsadzał inny silnik...Naprawdę ciężko o dobrego mechanika...
Adaho_krak - 07-07-2009, 12:12

MATi1G napisał/a:
kupi kolejny silnik ktory okaze sie szrotem i wywalisz kase w bloto .... zawsze lepiej remontowac bo wiesz co masz zrobione a tak to kupujesz kota w worku moze trafic silnik ok albo trupa i bedziesz sie z nim bujał


Remont wraz z betami trzeba liczyć z 4t zł na bide. Za tą kase kupisz 3 silniki, w końcu napewno trafisz dobry :) viader, ujął sprawę rzeczowo:
viader napisał/a:
były już opisywane przypadki, gdzie ktoś remontował silnik po kilka razy, wydał fortunę a potem i tak wsadzał inny silnik...

MATi1G - 07-07-2009, 21:18

ja remontowalem swoj silnik juz 2 razy i do tej pory nie narzekam misiek smiga jak zly i wiem co jest porobione w aucie takze jest pewnego rodzaju komfort psychiczny ale kazdy wybiera swoja droge


kupno innego silnika to nie jest zla droga to zadna droga

Krzyzak - 07-07-2009, 22:26

MATi1G napisał/a:
kupno innego silnika to nie jest zla droga to zadna droga

kiedys do Galanta kupilem silnik na zapas - wymontowany z dzialajacego auta trafionego w bok
silnik przelezal 7 lat i poszedl dalej - jezdzil po wymianie el. gumowych bezproblemowo (do czasu dzwona nowego wlasciciela)
kosztowal 1/4 ceny remontu
jak dla mnie inny silnik to najlepszy wybor - pod warunkiem, ze da sie go sprawdzic przed zakupem

Adaho_krak - 08-07-2009, 12:07

MATi1G napisał/a:
ja remontowalem swoj silnik juz 2 razy


Gratuluje skuteczności remontu. Z tego co się oriętuje nie posiadasz Ecli dłużej niż 3 lata. Za koszt dwóch remontów to masz 6 silników :mrgreen:

viader - 08-07-2009, 12:30

Z tego co pamiętam to te remonty u Matiego tyczyły się tylko głowicy, zmiana uszczelki, planowanie...Przy większych problemach zdecydowanie lepiej poszukać zdrowego silnika i powymieniać w nim gumowe elementy dla spokoju.
Serek - 09-07-2009, 14:58

Koszt remontu silnika 4G63 DOHC w granicach 2-3 kPLN wraz z usługą. Wymiana gniazd i zaworów w głowicy + planowanie + sprawdzenie + czyszczenie popychaczy + czyszczenie kolektora dolotowego. Wymiana pierścieni na tłokach + panewki + czyszczenie miski olejowej i smoka oleju. Do tego nowe uszczelki, świece, kable WN itp. Po tej operacji ciśnienie trzyma jak należy, brak wycieków, miło i przyjemnie się reguluje obroty, zapłon i inne. Chodzi jak zegarek.

1. zawsze jest szansa, że ktoś kiedyś przeskoczył temperaturę silnika
2. używany silnik zazwyczaj na 50% (optymistycznie zakładając) bierze olej, ma przytkane kanały olejowe, dolot w środku wygląda jak komin spalarni śmieci
3. lata robią swoje

viader - 09-07-2009, 15:55

Serek napisał/a:
Koszt remontu silnika 4G63 DOHC w granicach 2-3 kPLN wraz z usługą.


Znajdź mi w mojej okolicy mechanika, który mi zrobi kompletny remont silnika na dobrych częściach i przy okazji nic nie popsuje a jutro wstawiam auto na naprawę, pomimo, iż jest z nim wszystko ok.

Za samą wymianę uszczelniaczy zaworowych bez ściągania głowicy zapłaciłem 500 zł, uszczelniacze miałem swoje...

Takie ceny o jakich piszesz to tylko u znajomego, zaufanego mechanika. Takich niestety jak na lekarstwo w całym kraju...

Adaho_krak - 10-07-2009, 12:46

Panowie koszt samych pierścieni to 500 zł po znajomości, 1360 zł w serwisie, robocizna w dobrym serwisie i po znajomości z planowaniem głowicy, honowaniem bloku i całą rzesztą niezbędnych rzeczy to 1000 zł minimum. A gdzie reszta uszczelki, uszczelniacze olej, filtry, świece, kable itd. cena 2t-3t jest mocno optymistyczna.
MATi1G - 10-07-2009, 20:32

Adaho_krak napisał/a:
Z tego co się oriętuje nie posiadasz Ecli dłużej niż 3 lata. Za koszt dwóch remontów to masz 6 silników :mrgreen:


to zle sie orientujesz...6 czerwca 2006

6 silników ?? chyba troche przesadziłeś , poza tym wiem co mam zrobione


Z grubsza to glowica zawory +wał i panewki na poczatku no i kilka pobocznych mniejszych robotek



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group