To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.8 GDI] dzwignia zmiany biegów nie wraca na "zer

Anonymous - 06-06-2009, 21:08
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] dzwignia zmiany biegów nie wraca na "zer
Witam jak w temacie dzwignia zmiany biegów po wybicu z biegu nie wraca na zero nie wraca na luz czyli trezba robic to oczywiscie recznie i dosyc ciezko chodzi na boki na boki tzn tak jak sie sprawdza czy auto jest na luzie to zeby pomachac dzwignia to trzeba w to włozyc troche siły jest to autko mojego kolegi ja mam Lancera jezdziłem t± Carism± i biegi wchodz perfekcyjnie sprzegło tez perfekt tylko własnie taki problem jak powyzej czy ktos zna na to odpowiedz co to moze byc?
Robson86 - 06-06-2009, 21:14

Jak mielismy w firmie kangoo'ra to tez mielismy z nim podobny probelem. W serwisie okazalo sie ze pekly takie sprezynki 2, po wymianie wszystko wrocilo do normy...
Nie wiem czy w Cari jest podobnie niestety...
Pozdroo

Anonymous - 06-06-2009, 21:16

dzieki Robson86 za opd mam nadzieje ze to tylko jakies spręzynki no ale moze jeszcze ktos cos podpowie:) no Panowie i Panie Carisma dopiero została zarejestrowana ale nadal nie wiemy co z t± "wad" czy nikt nie miał podobnych problemów moze ktos wie jak mozna sie dostac do miejsca gdzie moze byc ewentualna przyczyna tego zjawiska?
Grahamos - 27-09-2009, 21:26

Na 99% wybieraki s± do smarowania, miałem ten sam problem. Polecam popsikać WD 40 odczekać ok 15min. i posmarować wybieraki jakim¶ gęstym olejem. U mnie pomogło w 100%

Tutaj maż temat:
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#409358

Dodam że wybieraki to takie dĽwigienki z linkami przy skrzyni biegów, zobaczysz je jak spojrzysz pod tr±bę słonia.

Anonymous - 29-09-2009, 13:03

Racja, ja robiłem tak jak napisał Grahamos i do tej pory mam spokój.
observer - 24-04-2014, 18:30

Nie wiem czy zakładać nowy temat czy "odkopywać" zacznę więc od łopaty.
Mam ten sam problem tylko że nie bardzo wiem co mam nasmarować. W sumie oprócz tego trzpienia pod gumow± harmonijk± nic innego do smarowania nie widziałem. Po nasmarowaniu trzpienia bez zmian. Linka jest dobra, pod odpięciu od wybieraka dĽwignia wraca do prawidłowej pozycji także wydaje mi się że przez opór wybieraka jest ten problem.
S± trzy elementy ruchome - mocowanie linki, przegub tej dĽwigienki w kształcie L i sam trzpień. Czy Wy posmarowali¶cie pod t± harmonijkow± gumk± czy co¶ jeszcze rozbierali¶cie? I czy smarować tylko elementy wybieraka odpowiedzialnego za ruchy dĽwigni± na boki czy te za wrzucanie biegów (przód/tył) również maj± znaczenie?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group