To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - 4g13 98 r lancer złącze zapłonu ( lokalizacja) i ustawianie

Anonymous - 05-08-2006, 11:56
Temat postu: 4g13 98 r lancer złącze zapłonu ( lokalizacja) i ustawianie
gdzie szukać złącze do ustawiania zapłonu które podłącza się do maszy , i czy wytarczy je zmasować zeby regulować zapłon za pomocą strobskopu !

pogmerałem - czy to moze pojedyńcza zaślepiona brązowa okrągła końcówka ? / koło serwa !

Anonymous - 05-08-2006, 15:00
Temat postu: Re: 4g13 98 r lancer złącze zapłonu ( lokalizacja) i ustawia
tommi14 napisał/a:
pogmerałem - czy to moze pojedyńcza zaślepiona brązowa okrągła końcówka ? / koło serwa !
Tak, to właśnie to.
Tutaj znajdziesz fotki z lokalizacją.

Post scriptum
W przyszłości zadawaj takie pytania w dziale technicznym, dział FAQ to tylko i wyłącznie instrukcje i porady. 8)

do Adminów/Modów
Prosze o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.

Anonymous - 05-08-2006, 20:24

ok dzięki wieelka pomoc ! . jeszcze jedno p[ytanko czy jest różnica na który cylinder podepnę lampę do sprawdzenie kąta zapłonu ! :wink:
Krzyzak - 06-08-2006, 20:07

ogromna - zawsze podpinasz pod 1 cylinder
Anonymous - 07-08-2006, 20:10

kolejność to 1-3-4-2 patrząc od frontu auta . rozumiem :)
Anonymous - 07-08-2006, 21:41

tommi14 napisał/a:
kolejność to 1-3-4-2 patrząc od frontu auta . rozumiem :)
Cylindry liczy się od strony rozrządu - ten najbbliżej rozrządu to 1. cylinder, potem sa kolejno 2., 3. i 4. 1-3-4-2 podpinasz na kopułce aparatu zapłonowego. Tutaj znajdziesz fotkę
herr_flick - 29-04-2011, 18:53

Całkiem przypadkowo trafiłem na ten post i muszę przyznać, że miałem wpinaną lampę stroboskopową bez żadnego masowania, póki co jeździ. Ogólnie kojarzę miejsce/wtyczkę tylko chciałbym uściślić "zmasowanie"
W Hondzie Civic taka operacja polega na połączeniu na czas ustawiania zapłonu dwóch wtyczek, w manualu jest pokazane które. Tutaj jest tylko jedna, czy chodzi o np. "wepchnięcie gwoździa na kablu połączonego z blokiem silnika", czy jest może ukryty specjalny kabelek?
Do ASO gdzie zapewne mają odpowiednie wtyczki nie pojadę bo za samo podłączenie chcą 150zł + ewentualne czynności a dodatkowo przez tel typ z ASO się dziwił, że na wtrysku się zapłon ustawia :?
oraz ostatnie pytanko jakie mogą być skutki podłączenia lampy bez masowania?

Hugo - 30-04-2011, 10:40

herr_flick napisał/a:
czy chodzi o np. "wepchnięcie gwoździa na kablu połączonego z blokiem silnika"
Dokładnie tak, ale lepiej ten kabel podłączyć pod klemę minusową akumulatora.
herr_flick napisał/a:
czy jest może ukryty specjalny kabelek?
Nie ma.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group