To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Obroty,SKRZYNIA BIEGÓW!!!

Tomasz_borsuk - 09-06-2009, 22:50
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Obroty,SKRZYNIA BIEGÓW!!!
Witam,
Mam Carisme(1.8GDI manual przebieg 115tyś kilometrów).Mam kilka pytań :
1) Falują obroty, podobno trzeba czyścic przepustnice i kolektor dolotowy?Jeżeli tak to jak to się robi?Ile trzeba zapłacic w serwisie
2)Slaby lakier(srebny metalic),łatwo się rysuje,na masce byly odpryski od jazdy po autostradzie i teraz pojawiaja sie ogniska korozji,czy Carismy byly tak slabo zabezpieczone przed korozją?
3)problem z przerzuceniem z 1biegu na 2, tak jaby drazek sie zakleszczal w pozycji 1 i trzeba uzyc sily zeby wrzucic 2 i czasami zgrzyta!co to moze byc?
4)Olej w skrzyni biegów!Czy sie wymienia i co ile(manual)

Anonymous - 09-06-2009, 22:55

1 http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37996

Robson86 - 09-06-2009, 23:07

Tomasz_borsuk napisał/a:
czy Carismy byly tak slabo zabezpieczone przed korozją?

lakiery nowych samochodow (Carisma sie tu zalicza) sa obecnie robione na bazie wody, czyli sa ekologiczne, ale niestety latwo je porysowac
Tomasz_borsuk napisał/a:
byly tak slabo zabezpieczone przed korozją?

Carismy maja ocynk, wiec jesli koroduje to sprawdz czy nie byla gdzies bita... (gdzie ci koroduje?)
Tomasz_borsuk napisał/a:
3)problem z przerzuceniem z 1biegu na 2, tak jaby drazek sie zakleszczal w pozycji 1 i trzeba uzyc sily zeby wrzucic 2 i czasami zgrzyta!co to moze byc?

moze wystarczy zmienic olej w skrzyni biegow...
Tomasz_borsuk napisał/a:
4)Olej w skrzyni biegów!Czy sie wymienia i co ile(manual)

bodajze co 150 000km
Pozdroo

Anonymous - 09-06-2009, 23:13

generalnie ocynk jest wszedzie u mnie w 9latku rdzy nie widac nawet na porysowanych elementach, a auto stoi pod chmurka, i uwierz mi, ze dosc czesto u mnie pada ;)
Tomasz_borsuk - 10-06-2009, 12:08

Lekkie ogniska korozji wychodzą na masce i na malutkim odprysku na dachu zaraz nad przednią szybą!ta korozja sie pojawia w tych miejscach wktórych byly odpryski od kamieni od jazdy po autostradzie!(samochod przed moim kupnem stał 7m-cy bez uzywania,kupilem go w holandi podczas pracy,zwolnili wlasciciela auta dlatego tak dlugo stal,w holandii jest b.duża wilgotność i ciągle pada może to dlatego?)

I co z tym olejem w skrzyni biegów?Co ile się wymienia?
A co z falującymi obrotami?Jak czyścic ta przepustnice?

Anonymous - 10-06-2009, 13:35

Tomasz_borsuk napisał/a:
holandii jest b.duża wilgotność i ciągle pada może to dlatego?)


w UK leje jak cholera cały czas i ja rdzy nie widze !!

Tomasz_borsuk napisał/a:

I co z tym olejem w skrzyni biegów?Co ile się wymienia?
A co z falującymi obrotami?Jak czyścic ta przepustnice?


czytaj uwaznie co masz na pisane wyzej, podane jak na tacy, chyba jasniej sie nie da

wazu - 10-06-2009, 14:19

Co do ciężkiego wysprzęglania, sprawdź wysprzęglik, może być nieszczelność na tłoczku, sprawdź płyn w zbiorniczku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group