To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - kolektor wydechu 4G13 4-1 lub 4-2-1 oznaczenia ?

Anonymous - 05-08-2006, 20:48
Temat postu: kolektor wydechu 4G13 4-1 lub 4-2-1 oznaczenia ?
witam niedawno podjołem temat swap, ale widze ze nici ( za wielkie kuderajstwo) więc podejmujękierunek lekkiego podciągnięcia 4g13 / myśleze realne jest do 15 km na plus .tzn wydech , elektronika ,sportowy katalizator o ułatwionym przepływie ! i dobre paliwo ! nowe sondy itp. , i znalazłem kolektor wydchu / długie rury - tak jak się stosuje w rajdówce peugeot 206 cup ! . , spory przyrost momentu ! . ale jedna sprawa 4G13 4-1 lub 4-2-1 to pewnie oznaczenia jaką strona stoi silnik ! ja mam paski z lewej stojąc do auta przodem więc to 4-1 czy 4-2-1 ?



Anonymous - 05-08-2006, 22:16

4-2-1 czyli pierw ida cztery rury potem przechodza w dwie i na koncu w jedna :) Jak robisz wydech to mozesz dac troche wieksza srednice i koncowy tlumik jakis przelotowy. Bedzie glosniej ale powinno byc lepiej :)
Anonymous - 06-08-2006, 00:40

jak da większą średnice to mu się spaliny cofną i będzie miał chu a nie tuning
Anonymous - 21-08-2006, 21:34

święta prawda z tą średnicą , zresztato wypadkowa średnic zaworu wylotowego , i nie wolno tego zmieniać :wink:
TommiCrazy - 26-08-2006, 10:10

dylson napisał/a:
10 s do 100? w carismie dieslu?


im podobno miększe auto , tym podobno g tech bardziej oszukuje, no chyba ze ci ktoś czipa wsadził w tego diesla ........


btw, wszytskie te tuningi kosmetyczne do poprawiania osiągow ( wolny wydech,dlugi dolot, swieczki,sondy.....mozna jeszcze dadac, paski na syzbe i naklejki na dzwii, bez urazy, ale w silnikach wolnossących jak się chce podnosic moc to chyba trzeba by zacząc od wymianay wałka na taki którego krzywki są bardziej agresywne, potem polerowany kolektor i mozna zaczynac się zasnanawiac ile wklad finansowy przyniesie efektu w silniku bez turbo.

chyba szkoda pieniędzy na tego typu mody, lepiej kupic mocniejszy silnik albo odrazu auto.

Hubeeert - 26-08-2006, 10:31

TommiCrazy napisał/a:
btw, wszytskie te tuningi kosmetyczne do poprawiania osiągow ( wolny wydech,dlugi dolot, swieczki,sondy.....mozna jeszcze dadac, paski na syzbe i naklejki na dzwii, bez urazy, ale w silnikach wolnossących jak się chce podnosic moc to chyba trzeba by zacząc od wymianay wałka na taki którego krzywki są bardziej agresywne, potem polerowany kolektor i mozna zaczynac się zasnanawiac ile wklad finansowy przyniesie efektu w silniku bez turbo.

Bez urazy ale w NA wałki robi się na końcu po reszcie modów o których napisałeś że to tuningi kosmetyczne.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group