Tuning - kolektor wydechu 4G13 4-1 lub 4-2-1 oznaczenia ?
Anonymous - 05-08-2006, 20:48 Temat postu: kolektor wydechu 4G13 4-1 lub 4-2-1 oznaczenia ? witam niedawno podjołem temat swap, ale widze ze nici ( za wielkie kuderajstwo) więc podejmujękierunek lekkiego podciągnięcia 4g13 / myśleze realne jest do 15 km na plus .tzn wydech , elektronika ,sportowy katalizator o ułatwionym przepływie ! i dobre paliwo ! nowe sondy itp. , i znalazłem kolektor wydchu / długie rury - tak jak się stosuje w rajdówce peugeot 206 cup ! . , spory przyrost momentu ! . ale jedna sprawa 4G13 4-1 lub 4-2-1 to pewnie oznaczenia jaką strona stoi silnik ! ja mam paski z lewej stojąc do auta przodem więc to 4-1 czy 4-2-1 ?
Anonymous - 05-08-2006, 22:16
4-2-1 czyli pierw ida cztery rury potem przechodza w dwie i na koncu w jedna Jak robisz wydech to mozesz dac troche wieksza srednice i koncowy tlumik jakis przelotowy. Bedzie glosniej ale powinno byc lepiej
Anonymous - 06-08-2006, 00:40
jak da większą średnice to mu się spaliny cofną i będzie miał chu a nie tuning
Anonymous - 21-08-2006, 21:34
święta prawda z tą średnicą , zresztato wypadkowa średnic zaworu wylotowego , i nie wolno tego zmieniać
TommiCrazy - 26-08-2006, 10:10
dylson napisał/a: | 10 s do 100? w carismie dieslu? |
im podobno miększe auto , tym podobno g tech bardziej oszukuje, no chyba ze ci ktoś czipa wsadził w tego diesla ........
btw, wszytskie te tuningi kosmetyczne do poprawiania osiągow ( wolny wydech,dlugi dolot, swieczki,sondy.....mozna jeszcze dadac, paski na syzbe i naklejki na dzwii, bez urazy, ale w silnikach wolnossących jak się chce podnosic moc to chyba trzeba by zacząc od wymianay wałka na taki którego krzywki są bardziej agresywne, potem polerowany kolektor i mozna zaczynac się zasnanawiac ile wklad finansowy przyniesie efektu w silniku bez turbo.
chyba szkoda pieniędzy na tego typu mody, lepiej kupic mocniejszy silnik albo odrazu auto.
Hubeeert - 26-08-2006, 10:31
TommiCrazy napisał/a: | btw, wszytskie te tuningi kosmetyczne do poprawiania osiągow ( wolny wydech,dlugi dolot, swieczki,sondy.....mozna jeszcze dadac, paski na syzbe i naklejki na dzwii, bez urazy, ale w silnikach wolnossących jak się chce podnosic moc to chyba trzeba by zacząc od wymianay wałka na taki którego krzywki są bardziej agresywne, potem polerowany kolektor i mozna zaczynac się zasnanawiac ile wklad finansowy przyniesie efektu w silniku bez turbo. |
Bez urazy ale w NA wałki robi się na końcu po reszcie modów o których napisałeś że to tuningi kosmetyczne.
|
|
|