[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Nie chce zapalić
rudi59 - 10-06-2009, 08:09 Temat postu: [E33A 2.0] Nie chce zapalić Witam wszystkich!
Swojego galancika mam już od paru miesięcy i problemów z nim nie było, do wczoraj! W trasie na Warszawę zatrzymałem się na parkingu, po chwili kiedy chciałem zapalić samochód, rozrusznik chodził ale nie było odzewu silnika. Pomyślałem sobie, że pewnie pompka paliwa i zacholowałem go do mechanika. I tu ku mojemu zdziwieniu ten powiedział mi, że iskra jest, pompka paliwa działa, tylko coś jej odłącza zasilanie. Dodam jeszcze, że na gazie zapala na sekundę i od razu gaśnie. Macie pojęcie co to może być? Check Engine świeci się cały czas. Mechanicy się poddali bez walki!
Krzyzak - 10-06-2009, 08:23
padl komputer wtrysku - dopoki nie jest spalony procesor, to jest naprawialny
troche wiecej na mojej stronie WWW
rudi59 - 12-06-2009, 19:36
Mechanik stwierdził awarię komputera wtrysku. Cena 500zł! Zasugerowałem mu "delikatnie" wymianę samych kondensatorów, powiedział że to ceny nie zmienia Krzyzak co ty na to? Bo chyba kupię używany na allegro za 100zł i zawiozę mu żeby tylko wstawił.
PAVEU - 12-06-2009, 19:47
rudi59 napisał/a: | Cena 500zł! |
FACHURA pełną gębą !
zanies do dobrego serwisu elektronicznego i CI zrobia, ew. kontakt z Bartkiem
rudi59 - 12-06-2009, 19:56
PAVEU a mógłbyś mi dać jakieś namiary do Bartka? Bo niestety jestem tu nowy i go jeszcze nie poznałem:)
PS. I jeszcze pytanko: jakie rodzaje silników były w Galancie do 92r. 2.0? Czy ECU będzie pasowało do 8V z 16V? Jak odróżnić 8V od 16V? Wiem tylko, że ma około 115KM
Krzyzak - 12-06-2009, 21:05
ECU musi byc dokladnie od tego modelu - ew. modele 1.8 i 2.0 8 zaworowe pozwalaja odpalic silnik, ale jazda jest niespecjalnie mozliwa
model 16v ma zupelnie gdzie indziej mase, sonde lambda i kilka innych spraw
takze szukaj dokladnie od tego modelu (po numerze MDxxxxxx z obudowy) albo wymien te kondensatory - instrukcja na mojej WWW
a Bartek - coz - nick Bartek w tego forum
rudi59 - 13-06-2009, 11:16
MD161184 E2T11474 - To jest mój
MD166252 E2T37277 - To jest ten, który chciałem kupić. Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój?
[ Dodano: 13-06-2009, 11:35 ]
Może ktoś posiada taki i jest z okolic Warszawy lub Lublina? Samochód stoi w Garwolinie
BigTomala - 13-06-2009, 11:41
EDIT
Krzyzak - 13-06-2009, 19:06
rudi59 napisał/a: | Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój? |
dokladnie
rudi59 - 16-06-2009, 12:19
Znalazłem z takimi samymi numerami jak mój za 200zł. Jutro będzie u mnie, także w tym tygodniu dam wam znać czy to auto ożyło
PS. Co sądzicie o cenie?
[ Dodano: 18-06-2009, 21:36 ]
A więc autko ożyło Sprawdzałem stare ECU i wygląda identycznie jak to działające, nie ma żadnych wycieków z tranzystorów, nie są napuchnięte. Jak sądzicie da się jeszcze ożywić to stare? A i po założeniu nowego ECU przy hamowaniu zapala się żółta kontrolka(ostatnia po prawej), wiecie od czego ona jest?
waldi-1 - 03-07-2009, 21:19
niewiem napewno musiał bym sprawdzic w swoim ale jak przy hamowanieu vto chyba abs
Maretzky85 - 03-07-2009, 23:49
Płyn w zbiorniczku od spryskiwaczy reflektorów jeśli chodzi o tą zupełnie po prawej
|
|
|