To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Nie chce zapalić

rudi59 - 10-06-2009, 08:09
Temat postu: [E33A 2.0] Nie chce zapalić
Witam wszystkich!

Swojego galancika mam już od paru miesięcy i problemów z nim nie było, do wczoraj! W trasie na Warszawę zatrzymałem się na parkingu, po chwili kiedy chciałem zapalić samochód, rozrusznik chodził ale nie było odzewu silnika. Pomyślałem sobie, że pewnie pompka paliwa i zacholowałem go do mechanika. I tu ku mojemu zdziwieniu ten powiedział mi, że iskra jest, pompka paliwa działa, tylko coś jej odłącza zasilanie. Dodam jeszcze, że na gazie zapala na sekundę i od razu gaśnie. Macie pojęcie co to może być? Check Engine świeci się cały czas. Mechanicy się poddali bez walki! :evil:

Krzyzak - 10-06-2009, 08:23

padl komputer wtrysku - dopoki nie jest spalony procesor, to jest naprawialny
troche wiecej na mojej stronie WWW

rudi59 - 12-06-2009, 19:36

Mechanik stwierdził awarię komputera wtrysku. Cena 500zł! Zasugerowałem mu "delikatnie" wymianę samych kondensatorów, powiedział że to ceny nie zmienia :D Krzyzak co ty na to? Bo chyba kupię używany na allegro za 100zł i zawiozę mu żeby tylko wstawił.
PAVEU - 12-06-2009, 19:47

rudi59 napisał/a:
Cena 500zł!


FACHURA pełną gębą !


zanies do dobrego serwisu elektronicznego i CI zrobia, ew. kontakt z Bartkiem

rudi59 - 12-06-2009, 19:56

PAVEU a mógłbyś mi dać jakieś namiary do Bartka? Bo niestety jestem tu nowy i go jeszcze nie poznałem:)

PS. I jeszcze pytanko: jakie rodzaje silników były w Galancie do 92r. 2.0? Czy ECU będzie pasowało do 8V z 16V? Jak odróżnić 8V od 16V? Wiem tylko, że ma około 115KM :D

Krzyzak - 12-06-2009, 21:05

ECU musi byc dokladnie od tego modelu - ew. modele 1.8 i 2.0 8 zaworowe pozwalaja odpalic silnik, ale jazda jest niespecjalnie mozliwa
model 16v ma zupelnie gdzie indziej mase, sonde lambda i kilka innych spraw
takze szukaj dokladnie od tego modelu (po numerze MDxxxxxx z obudowy) albo wymien te kondensatory - instrukcja na mojej WWW

a Bartek - coz - nick Bartek w tego forum

rudi59 - 13-06-2009, 11:16

MD161184 E2T11474 - To jest mój

MD166252 E2T37277 - To jest ten, który chciałem kupić. Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój?

[ Dodano: 13-06-2009, 11:35 ]
Może ktoś posiada taki i jest z okolic Warszawy lub Lublina? Samochód stoi w Garwolinie :D

BigTomala - 13-06-2009, 11:41

EDIT
Krzyzak - 13-06-2009, 19:06

rudi59 napisał/a:
Mam rozumieć, że na pewno nie będzie pasował i muszę znaleźć identyczny jak mój?

dokladnie

rudi59 - 16-06-2009, 12:19

Znalazłem z takimi samymi numerami jak mój za 200zł. Jutro będzie u mnie, także w tym tygodniu dam wam znać czy to auto ożyło :D

PS. Co sądzicie o cenie? :lol:

[ Dodano: 18-06-2009, 21:36 ]
A więc autko ożyło :D Sprawdzałem stare ECU i wygląda identycznie jak to działające, nie ma żadnych wycieków z tranzystorów, nie są napuchnięte. Jak sądzicie da się jeszcze ożywić to stare? A i po założeniu nowego ECU przy hamowaniu zapala się żółta kontrolka(ostatnia po prawej), wiecie od czego ona jest?

waldi-1 - 03-07-2009, 21:19

niewiem napewno musiał bym sprawdzic w swoim ale jak przy hamowanieu vto chyba abs
Maretzky85 - 03-07-2009, 23:49

Płyn w zbiorniczku od spryskiwaczy reflektorów jeśli chodzi o tą zupełnie po prawej :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group