Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów
mitring - 10-06-2009, 20:46 Temat postu: [Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów Witam serdecznie,
nie wiem czy to moje zwidy czy jak ... ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM
Jazda bez klimy do 1500 no może ciut więcej jak się turbina nie wkręci auto jest mulaste.
Jak włączę klimę to już w ogóle muł taki, że szok.
Powiedzcie mi czy taki urok Cari czy coś nie tak jest?
Tankuję na Shell'u czy to V-Power czy Diesel Extra to samo jest.
Pozdrawiam
Piotrek
Anonymous - 10-06-2009, 23:29
To sie nazywa lag
kielurkk - 12-06-2009, 13:13
mitring napisał/a: | ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM |
ten silnik ma 90 KM oryginalnie
mitring napisał/a: | Jazda bez klimy do 1500 |
a kto tak jeździ? fakt to diesel ale obroty też musi mieć przynajmniej te 2000 żeby jechać
mitring napisał/a: | Jak włączę klimę |
klima zabiera parę koni więc będzie slabszy
w Polsce te "lepsze" paliwa to ściema więc po co przepłacać
ZUB3R - 12-06-2009, 13:48
U mnie również dopiero przy 2000 dostaje kopa.
saphire - 13-06-2009, 07:05
To zamulanie poniżej 1500 to się nazywa turbo-dziura aby jechać sprężarka musi napompować powietrza a im więcej go trzeba tym większa musi być sprężarka a im większa sprężarka tym większa turbo dziura
Trzeba kręcić auto powyżej tych 1500
mitring - 13-06-2009, 19:54
OK czaje
ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg do prawie 3tys ? :>
Robson86 - 13-06-2009, 19:57
mitring napisał/a: | ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg do prawie 3tys ? :> |
2000-2500 wystarczy do sprawnej jazdy
Silnik gdy ma za niskie obroty to tez dostaje po "pupie". Wyzsze obroty mniej szkodza niz za niskie. Poza tym bezpieczenstwo jazdy, ze zbyt niskimi obrotami nie jestes w stanie na danym biegu uciec rozpedzonemu autu za Toba czy cos podobnego z czym trzeba sie liczyc na naszych drogach. Majac odpowiednie obroty jestes w stanie nacisnac pedal przyspieszenia i silnik zareaguje z miejsca
Pozdroo
mitring - 13-06-2009, 20:29
Dziękować za odpowiedzi
pozdrawiam
saphire - 14-06-2009, 14:31
Nie ważne do ilu - kręcisz póki idzie
Ważne od ilu - kręcisz odkąd ciągnie czyli od 1700
Werwolf - 15-06-2009, 06:40
Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima)
Werwolf
Anonymous - 15-06-2009, 07:50
Werwolf napisał/a: | Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima)
Werwolf |
jak diesel 1,9 litra gasnie bez dodawania gazu to coś nie jest tak, mój nawet z dwoma sprężarkami ruszy bez muśnięcia pedału, 1-sprawdź czy podbija Ci obroty jałowe przy załączeniu klimy, potem sprawdź regulacje obr biegu jałowego, jeśli to nie pomoże to może kat wtrysku jest skopany
PS chyba, ze zbyt dużo czynnika klimy Ci nabili
Werwolf - 15-06-2009, 08:01
No więc po załączeniu klimy obroty spadają i nie podnoszą się, chyba że klimę wyłączę
Coś nie tak jest z tym zaworkiem sterowanym podciśnieniem, bo jak mi linkę naciągnie to już tak zostaje. Zaworek zmieniałem, napięcie na nim konsultowałem i mam podobnie jak inni tzn. jak odpalam jest około 6 a po nagrzaniu wzrasta do bodajże 8 V, ale musze jeszcze sprawdzić bo dokładnie nie pamiętam. Zaworek jest sprawny. Co do kąta wtrysku nie wiem czy jest OK.
Werwolf
SHARK1979 - 15-06-2009, 21:42
Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI oczywiście tak normalnie jak jeździsz
Robson86 - 15-06-2009, 22:04
SHARK1979 napisał/a: | Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI |
do 2500-3000obr/min
wiecej zadko krece, szkoda mi silnika i paliwa bo na swiatla i tak dojade wcale nie wolniej niz ci szybsi
pozdroo
|
|
|