To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów

mitring - 10-06-2009, 20:46
Temat postu: [Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów
Witam serdecznie,

nie wiem czy to moje zwidy czy jak ... ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM :(

Jazda bez klimy do 1500 no może ciut więcej jak się turbina nie wkręci auto jest mulaste.
Jak włączę klimę to już w ogóle muł taki, że szok.

Powiedzcie mi czy taki urok Cari czy coś nie tak jest?
Tankuję na Shell'u czy to V-Power czy Diesel Extra to samo jest. :rolleyes:

Pozdrawiam
Piotrek

Anonymous - 10-06-2009, 23:29

To sie nazywa lag :wink:
kielurkk - 12-06-2009, 13:13

mitring napisał/a:
ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM

ten silnik ma 90 KM oryginalnie
mitring napisał/a:
Jazda bez klimy do 1500

a kto tak jeździ? fakt to diesel ale obroty też musi mieć przynajmniej te 2000 żeby jechać
mitring napisał/a:
Jak włączę klimę

klima zabiera parę koni więc będzie slabszy
w Polsce te "lepsze" paliwa to ściema więc po co przepłacać

ZUB3R - 12-06-2009, 13:48

U mnie również dopiero przy 2000 dostaje kopa.
saphire - 13-06-2009, 07:05

To zamulanie poniżej 1500 to się nazywa turbo-dziura :badgrin: aby jechać sprężarka musi napompować powietrza a im więcej go trzeba tym większa musi być sprężarka a im większa sprężarka tym większa turbo dziura :finga:

Trzeba kręcić auto powyżej tych 1500 :rolleyes:

mitring - 13-06-2009, 19:54

OK czaje ;)
ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg :| do prawie 3tys ? :>

Robson86 - 13-06-2009, 19:57

mitring napisał/a:
ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg do prawie 3tys ? :>

2000-2500 wystarczy do sprawnej jazdy :)
Silnik gdy ma za niskie obroty to tez dostaje po "pupie". Wyzsze obroty mniej szkodza niz za niskie. Poza tym bezpieczenstwo jazdy, ze zbyt niskimi obrotami nie jestes w stanie na danym biegu uciec rozpedzonemu autu za Toba czy cos podobnego z czym trzeba sie liczyc na naszych drogach. Majac odpowiednie obroty jestes w stanie nacisnac pedal przyspieszenia i silnik zareaguje z miejsca :)
Pozdroo

mitring - 13-06-2009, 20:29

Dziękować ;) za odpowiedzi :)

pozdrawiam

saphire - 14-06-2009, 14:31

Nie ważne do ilu - kręcisz póki idzie ;)
Ważne od ilu - kręcisz odkąd ciągnie czyli od 1700 :)

Werwolf - 15-06-2009, 06:40

Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima) :oops:

Werwolf

Anonymous - 15-06-2009, 07:50

Werwolf napisał/a:
Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima) :oops:

Werwolf

jak diesel 1,9 litra gasnie bez dodawania gazu to coś nie jest tak, mój nawet z dwoma sprężarkami ruszy bez muśnięcia pedału, 1-sprawdź czy podbija Ci obroty jałowe przy załączeniu klimy, potem sprawdź regulacje obr biegu jałowego, jeśli to nie pomoże to może kat wtrysku jest skopany
PS chyba, ze zbyt dużo czynnika klimy Ci nabili

Werwolf - 15-06-2009, 08:01

No więc po załączeniu klimy obroty spadają i nie podnoszą się, chyba że klimę wyłączę :lol:
Coś nie tak jest z tym zaworkiem sterowanym podciśnieniem, bo jak mi linkę naciągnie to już tak zostaje. Zaworek zmieniałem, napięcie na nim konsultowałem i mam podobnie jak inni tzn. jak odpalam jest około 6 a po nagrzaniu wzrasta do bodajże 8 V, ale musze jeszcze sprawdzić bo dokładnie nie pamiętam. Zaworek jest sprawny. Co do kąta wtrysku nie wiem czy jest OK.

Werwolf

SHARK1979 - 15-06-2009, 21:42

Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI :?: :mrgreen: oczywiście tak normalnie jak jeździsz :wink:
Robson86 - 15-06-2009, 22:04

SHARK1979 napisał/a:
Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI

do 2500-3000obr/min :)
wiecej zadko krece, szkoda mi silnika i paliwa :) bo na swiatla i tak dojade wcale nie wolniej niz ci szybsi :D :P
pozdroo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group