Eclipse - Techniczne - Dymi podczas ruszania
raQo - 11-06-2009, 15:42 Temat postu: Dymi podczas ruszania Witam mam taki problemik , od miesiąca mój misiek puszcza chmurę podczas ruszania lub cofania, dzieje sie to tylko wtedy. Podczas jazdy czy też jak stoi na luzie nie leci z wydechu nic tylko jak się rusza samochodem dość raptownie. Mocy mu nie ubyło przyspiesza tak ja powinien ,
Czy to uszczelniacze w głowicy? bo gdyby poleciały pierścienie to chyba powinien sadzić i z bagnetu i z wydechu podczas postoju i podczas jazdy, a tu tylko podczas ruszania i to też nie zawsze...
Ile kosztują uszczelniacze jeśli ktoś może mi powiedzieć
Komplet czyli te 16 sztuk... nie mogę nigdzie w necie tego wyszukać...
Krzyzak - 11-06-2009, 17:01 Temat postu: Re: Dymi podczas ruszania
raQo napisał/a: | Czy to uszczelniacze w głowicy? |
na trzonkach zaworow dokladnie
od 3-5 zl za dobre zamienniki (NOK, KOS, POS) do 30 zl za oryginalne
raQo - 11-06-2009, 17:13
Dzięki za informację przynajmniej będę wiedział jak zamienniki się nazywają
30zł za sztuke ? orginał... jeju jej...
Jest jakiś konkretny sposób na sprawdzenie czy to nie przepuszczają pierscienie po za sprawdzeniem kompresji?
Krzyzak - 11-06-2009, 18:31
konkretny? - rozebranie silnika
jednak opis (dymek po chwili pracy na wolnych obrotach) w 100% pasuje do uszczelniaczy a nie pierscieni
raQo - 11-06-2009, 19:12
Uf no to trochę jestem spokojniejszy, już słyszałem wcześniej że to raczej uszczelniacze ale zbieram opinie gdzie sie da, im więcej tym lepiej a zawsze ktoś może dodać coś od siebie czego jeszcze nie wiedziałem, przed chwilą zrobiłem dystans 2km zero dumu , dałem mu gazu ze świateł poleciała chmura i tylko jak ruszyłem...
Poli jdm - 11-06-2009, 21:56
Hej. Ja też mam identyczny problem , zasięgnołem paru informacji i jak do tej pory wszyscy również stawiają na uszczelniacze. Nie piszesz jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o olej, mianowicie czy masz ubytki. Jeżeli tak to mogą być pierścienie. I nie mówię o ubytku 100 ka.
raQo - 11-06-2009, 23:23
Trochę tego oleju ubywa, ale co sie dziwić niebieski dym nie bierze się bez powodu....
Poli jdm - 12-06-2009, 00:09
Zdefiniuj słowo trochę. Więcej niż pół litra na 1000 km?. Jeżeli tak to bez remontu silnika się pewnie nie obejdzie ale mam nadzieję że tak źle nie będzie.
raQo - 12-06-2009, 00:24
można powiedzieć że te pół litra na 800-900km zaczne od tych uszczelniaczy ... a potem się zobaczy
Krzyzak - 12-06-2009, 07:33
pol litra na 1000 to bardzo duzo... moze te uszczelniacze juz w ogole nic nie uszczelniaja
Colt bral pol litra na 5000, zero dymkow, zero smrodu a po wymianie branie zniknelo
co do wymiany - mala instrukcja jest na mojej WWW - niestety nie pasuje do silnikow DOHC, bo tam inaczej jest to zorganizowane
ale pomysl na wymiane bez sciagania glowicy - zaczerpniety od Bartka - pasuje do niemal kazdego silnika
Poli jdm - 12-06-2009, 10:09
No to wymień te uszczelniacze i zobaczymy czy da to pożądany efekt ,jeżeli tak to zrobię to samo. Pozdrawiam.
e-gen - 12-06-2009, 10:31
raQo napisał/a: | można powiedzieć że te pół litra na 800-900km zaczne od tych uszczelniaczy ... a potem się zobaczy |
Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę Ci powie
procedura testowa
Poli jdm - 12-06-2009, 11:00
Ooooooo i to jest jakieś wyjście!!!!!! Po co zaraz rozbierać Miśka...
|
|
|