To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - Dymi podczas ruszania

raQo - 11-06-2009, 15:42
Temat postu: Dymi podczas ruszania
Witam mam taki problemik , od miesiąca mój misiek puszcza chmurę podczas ruszania lub cofania, dzieje sie to tylko wtedy. Podczas jazdy czy też jak stoi na luzie nie leci z wydechu nic tylko jak się rusza samochodem dość raptownie. Mocy mu nie ubyło przyspiesza tak ja powinien ,

Czy to uszczelniacze w głowicy? bo gdyby poleciały pierścienie to chyba powinien sadzić i z bagnetu i z wydechu podczas postoju i podczas jazdy, a tu tylko podczas ruszania i to też nie zawsze...

Ile kosztują uszczelniacze jeśli ktoś może mi powiedzieć
Komplet czyli te 16 sztuk... nie mogę nigdzie w necie tego wyszukać...

Krzyzak - 11-06-2009, 17:01
Temat postu: Re: Dymi podczas ruszania
raQo napisał/a:
Czy to uszczelniacze w głowicy?

na trzonkach zaworow dokladnie
od 3-5 zl za dobre zamienniki (NOK, KOS, POS) do 30 zl za oryginalne

raQo - 11-06-2009, 17:13

Dzięki za informację przynajmniej będę wiedział jak zamienniki się nazywają

30zł za sztuke ? orginał... :shock: jeju jej...

Jest jakiś konkretny sposób na sprawdzenie czy to nie przepuszczają pierscienie po za sprawdzeniem kompresji?

Krzyzak - 11-06-2009, 18:31

konkretny? :) - rozebranie silnika :P
jednak opis (dymek po chwili pracy na wolnych obrotach) w 100% pasuje do uszczelniaczy a nie pierscieni

raQo - 11-06-2009, 19:12

Uf no to trochę jestem spokojniejszy, już słyszałem wcześniej że to raczej uszczelniacze ale zbieram opinie gdzie sie da, im więcej tym lepiej a zawsze ktoś może dodać coś od siebie czego jeszcze nie wiedziałem, przed chwilą zrobiłem dystans 2km zero dumu , dałem mu gazu ze świateł poleciała chmura i tylko jak ruszyłem...
Poli jdm - 11-06-2009, 21:56

Hej. Ja też mam identyczny problem , zasięgnołem paru informacji i jak do tej pory wszyscy również stawiają na uszczelniacze. Nie piszesz jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o olej, mianowicie czy masz ubytki. Jeżeli tak to mogą być pierścienie. I nie mówię o ubytku 100 ka.
raQo - 11-06-2009, 23:23

Trochę tego oleju ubywa, ale co sie dziwić niebieski dym nie bierze się bez powodu....
Poli jdm - 12-06-2009, 00:09

Zdefiniuj słowo trochę. Więcej niż pół litra na 1000 km?. Jeżeli tak to bez remontu silnika się pewnie nie obejdzie ale mam nadzieję że tak źle nie będzie. :roll:
raQo - 12-06-2009, 00:24

można powiedzieć że te pół litra na 800-900km :D :mrgreen: zaczne od tych uszczelniaczy ... a potem się zobaczy :|
Krzyzak - 12-06-2009, 07:33

pol litra na 1000 to bardzo duzo... moze te uszczelniacze juz w ogole nic nie uszczelniaja
Colt bral pol litra na 5000, zero dymkow, zero smrodu a po wymianie branie zniknelo

co do wymiany - mala instrukcja jest na mojej WWW - niestety nie pasuje do silnikow DOHC, bo tam inaczej jest to zorganizowane
ale pomysl na wymiane bez sciagania glowicy - zaczerpniety od Bartka - pasuje do niemal kazdego silnika

Poli jdm - 12-06-2009, 10:09

No to wymień te uszczelniacze i zobaczymy czy da to pożądany efekt ,jeżeli tak to zrobię to samo. Pozdrawiam. :lol:
e-gen - 12-06-2009, 10:31

raQo napisał/a:
można powiedzieć że te pół litra na 800-900km :D :mrgreen: zaczne od tych uszczelniaczy ... a potem się zobaczy :|


Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę Ci powie
procedura testowa

Poli jdm - 12-06-2009, 11:00

Ooooooo i to jest jakieś wyjście!!!!!! Po co zaraz rozbierać Miśka... :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group