To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - obijajaca sie wycieraczka

Anonymous - 12-06-2009, 17:38
Temat postu: obijajaca sie wycieraczka
Witam mam pytanie czy Wam tez obija sie wycieraczka od strony kierowcy o slupek? :)
czester_ - 12-06-2009, 17:53

Może zmien wycieraczki np na płaskie? Wtedy ramie jest troche niżej. Mi nic nie obija.
Piwor - 12-06-2009, 18:27

tomeeq, też mam ten problem. Wyrobiły się tulejki w mechanizmie wycieraczek i dlatego "za daleko lata". Stuka o lewy słupek. :| Póki co, nie wiem co zrobić z tym problemem.
saphire - 13-06-2009, 10:24

Zsunąć ramię wycieraczki z ośki wieloklinu i obrócić o ząbek montując ponownie tak by nie stukała o kraj szyby :)
docencik87 - 13-06-2009, 11:04

saphire,

tomeeq napisał/a:
czy mam ja opusicc na srubie ale wtedy podniesienie maski wiaze sie z problemem gdyz o nia zahacza nawet teraz lekko a mowa kiedy ja opusze


U siebie zauważyłem, że trzpień na którym trzyma się wycieraczka jest lekko przechylony na zewnątrz pojazdu. Jeśli się dognie w drugą stronę nic już nie haczy. Podejrzewam, że gdzieś tam coś jest wyrobione. Jeszcze się za to nie zabrałem...

tomeeq, a tak w ogóle popraw to co napisałeś bo aż boli jak się to czyta...

tom1312 - 13-06-2009, 11:26

Witam. Ja też mam ten sam problem :| Widać to typowa usterka w Carismie. Przez to obijanie wycieraczka się dużo szybciej zużywa. Próbowałem już obniżyć jeden ząbek na wieloklinie ale niestety jest jeszcze gorzej bo gdy się obniży to wycieraczka zachodzi za dolną uszczelkę szyby :/ Co to za tulejki się wyrabiają?? Czy ktoś może sobie już z tym poradził?
Pozdro

Anonymous - 13-06-2009, 14:50

saphire napisał/a:
Zsunąć ramię wycieraczki z ośki wieloklinu i obrócić o ząbek montując ponownie tak by nie stukała o kraj szyby :)

ja tak właśnie zrobiłem...
kilka razy ustawiałem, aż mi się udało w końcu ustawić dobrze i teraz już nie uderza w słupek... :wink:
Pzdr.

Anonymous - 14-06-2009, 17:24

U mnie jest taka samo. Czyli trzpień wieloklinu jest odchylony w lewą stronę (patrząc od środka). Rozwiązałem ten problem poprzez przestawienie ramienia o jeden ząbek niżej. Faktycznie nie obija o słupek A ale wycieraczka podczas spoczynku jest teraz niżej niż popowina. Ale chyba złotego środka w takiej sytuacji się nie znajdzie pomijając wymianę mechanizmu etc.
koszmar9 - 09-07-2009, 14:41

Witam Miałem u siebie ten sam problem Chociaż ja miałem wrażenie że trzpień jest juz troche wytarty i ramie wycieraczki miało luz i tak sobie latało Ustawiłem tak na oko wycieraczke w pozycji spoczynku i konkretnie dokręciłem Teraz jak wycieraczki sobie chodzą to wycieraczka wychyla się tak ze od uszczelki szyby jest ok 2 cm odstępu I w ten sposób od ok 3 miesięcy mam z tym spokój :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group