To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.

n3000 - 14-06-2009, 19:07
Temat postu: 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.
Witam, niżej kilka fotek i opis moich autek, pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków :)



3000GT VR4 TWIN TURBO mam już ok 11 lat, auto przeszło trochę modyfikacji, aktualny setup niżej ;)





Silnik: ok 400hp przy 0.8bar
4bolt z kutym wałem,
w pełni programowalny sterownik silnika,
TD04H-16T większe turbosprężarki.
FMOC- chłodnica oleju przeniesiona na przód.
Świece NGK V-power dwa stopnie zimniejsze.
Poliuretanowe poduszki silnika (żółte).




Dolot:
HKS TWIN STACK filtr i nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka
SMIC większe boczne intercoolery
BLOW OFF GREDDY TYPE RZ zawór upustowy
BLITZ DUAL SBC SPEC R elektroniczny boost controller
Y-PIPE aluminiowy
EGR BLOCK PLATES - usunięty EGR
EVAP - usunięty
FIAV - usunięty
OIL CATCH TANK odseparowane od dolotu odmy
Redukcja podciśnień.



Układ paliwowy:
Wtryski 560cc
Pompa paliwa Deatschwerks DW200
Regulator ciśnienia paliwa TurboSmart
Re-wire pompy paliwa.



Wydech:
Pełen przelot 3 cale
Sportowe kolektory wydechowe 3w1,
Przelotowy downpipe,
Przelotowy catback z polerowanej nierdzewki.
Bandaże bazaltowe na kolektorach i pre-catach.



Chłodzenie:
Sportowa aluminiowa większa chłodnica (zwiększająca pojemność układu o 3 Litry płynu)
Zmodyfikowany zimniejszy termostat.
Korek 1.1 bar



Przeniesienie napędu:
Skrzynia W6MG1-GNCR z GTO MR z najkrótszymi przełożeniami
Sprzęgło spiekowe 6-cio łopatkowe Fidanza,
Aluminiowe lekkie koło zamachowe Fidanza,
Przewód sprzęgłowy teflonowy w stalowym oplocie Goodridge.



Zawieszenie:
Sprężyny Tein s tech
Rozpórka kielichów tylnych.
Obniżenie:
Przód - 4cm
Tył - 3,5cm



Hamulce:
Torowe tarcze wiercone i nacinane DBA z przodu, tył wiercone i nacinane Stoptech,
Klocki przód Ferrodo ds 2500, tył pagid
Usunięty ABS
Zaciski przód 4 tłokowe, tył 2 tłokowe.



Koła:
Felgi 19/8,5"
Opony Michelin pilot sport i pirelli p-zero rosso 255/35/19




Redukcja wagi:
Z auta zdjęto ponad 120kg bez ruszania wnętrza auta, aktualna waga 1595kg przy ok 20 litrach paliwa w zbiorniku.

Usunięto:
Belka zderzaka przedniego.
Belka zderzaka tylnego.
Klimatyzacja.
ABS
Tempomat
Całe audio (głośniki, wzmacniacz, itp)
Koło zapasowe.
Roleta tylna.
Deska i wykładzina bagażnika.
Klucz i lewarek.
Akumulator podciśnienia z przewodami.
Tylne zaczepy do holowania.
Halogeny wraz z mocowaniami.
Przednie mocowanie tablicy rejestracyjnej.
Wycieraczka tylnej szyby z mechanizmem.
Przedni i tylny zbiornik spryskiwaczy.
EGR.
EVAP.
Active Exhaust.
Lżejsze o 4kg od seryjnych felgi.
Lżejszy o 5kg od seryjnego akumulator.



Dodatki:
Wskaźnik Boost wyskalowany w PSI,
Wskaźnik EGT,
Datalogger,
Xenon Greddy,
Kierunkowskazy crystal clear,
Polerka silnika.















I moja druga zabawka :)

Eclipse Spyder

Silnik: 2.4L 16v

Napęd: przód, skrzynia manualna.

Dolot: Stożek K&N.

Wydech: kompletny dedykowany pod model 2,5 cala.

Zawieszenie: amortyzatory z regulowaną twardością Kayaba AGX, sprężyny Vogtland.

Felgi: 16 cali chromowane.

Lampy: przód engel eyes + xenon, tył clear.

Wnętrze: dwukolorowa czerwono kremowa skóra, obite skórą boczki drzwi, pełna elektryka i elektrycznie składany dach.





jacek11 - 15-06-2009, 16:37

n3000, Ładne autko :) Zawsze mi się podobały 8)
Powiedz co zrobiłeś z kolektorami,że się tak ładnie świecą?
Ja też takie chcę. :idea:

Pozdro. :)

n3000 - 18-06-2009, 21:01

Witam, kolektor dolotowy, pokrywa zaworów i rura od tylnej turbiny zostały wypolerowane.
rosomak1983 - 18-06-2009, 21:08

ideał tylko fele czarne takie co czasem maja 3000gt...
TommiCrazy - 10-08-2009, 00:16

ale pieknosc, super ta fura, mam nadzieje ze spisuje sie bez zazutu
COLT-R - 20-08-2009, 20:42

To jest to, te serducho Boskie! :twisted: Pozdrawiam
Nev-X - 20-08-2009, 21:21

Noo zacna furencja :D pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy życze
wojtas20 - 20-08-2009, 21:24

Piękny samochód. Czerwień jak najbardziej mu pasuje :)
n3000 - 30-03-2010, 19:08

czerwony kolor musi być :mrgreen:
Mario - 30-03-2010, 19:32

No to ładnie odświezyłes temat :roll: :P
No ale jak już zacząłeś to zapytam. Jak tam autka jakieś zmiany zaszły ? :)
A wracając jeszcze do zdjęć to na pierwszym obok twojego stoi pewnie ciekawe g1 :D (sądząc po tym jego kawałku na tym zdjęciu :P )
pozdrawiam

swinks_UK - 30-03-2010, 21:32

Czy mi się wydaje czy na GTO masz Nissanowe fele? :wink:
n3000 - 30-03-2010, 21:52

Tak te fele były zdjęte z nissana :)
swinks_UK - 30-03-2010, 22:40

Witam w "klubie"... :D
n3000 - 06-03-2011, 09:21

Trochę się pozmieniało więc dorzuciłem kilka fotek i opis autek na początku tematu :)
IDOG - 16-03-2011, 12:39

Piękny skład :D

Jest sie czym powozić :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group