| 
				
					| Nasze Miśki - 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.
 
 n3000 - 14-06-2009, 18:07
 Temat postu: 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.
 Witam, niżej kilka fotek i opis  moich autek, pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków
   
 
 
 3000GT VR4 TWIN TURBO mam już ok 11 lat, auto przeszło trochę modyfikacji, aktualny setup niżej
   
 
 
 
 
 Silnik: ok 400hp przy 0.8bar
 4bolt z kutym wałem,
 w pełni programowalny sterownik silnika,
 TD04H-16T większe turbosprężarki.
 FMOC- chłodnica oleju przeniesiona na przód.
 Świece NGK V-power dwa stopnie zimniejsze.
 Poliuretanowe poduszki silnika (żółte).
 
 
 
 
 Dolot:
 HKS TWIN STACK filtr i nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka
 SMIC większe boczne intercoolery
 BLOW OFF GREDDY TYPE RZ zawór upustowy
 BLITZ DUAL SBC SPEC R elektroniczny boost controller
 Y-PIPE aluminiowy
 EGR BLOCK PLATES - usunięty EGR
 EVAP - usunięty
 FIAV - usunięty
 OIL CATCH TANK odseparowane od dolotu odmy
 Redukcja podciśnień.
 
 
 
 Układ paliwowy:
 Wtryski 560cc
 Pompa paliwa Deatschwerks DW200
 Regulator ciśnienia paliwa TurboSmart
 Re-wire pompy paliwa.
 
 
 
 Wydech:
 Pełen przelot 3 cale
 Sportowe kolektory wydechowe 3w1,
 Przelotowy downpipe,
 Przelotowy catback z polerowanej nierdzewki.
 Bandaże bazaltowe na kolektorach i pre-catach.
 
 
 
 Chłodzenie:
 Sportowa aluminiowa większa chłodnica (zwiększająca pojemność układu o 3 Litry płynu)
 Zmodyfikowany zimniejszy termostat.
 Korek 1.1 bar
 
 
 
 Przeniesienie napędu:
 Skrzynia W6MG1-GNCR z GTO MR z najkrótszymi przełożeniami
 Sprzęgło spiekowe 6-cio łopatkowe Fidanza,
 Aluminiowe lekkie koło zamachowe Fidanza,
 Przewód sprzęgłowy teflonowy w stalowym oplocie Goodridge.
 
 
 
 Zawieszenie:
 Sprężyny Tein s tech
 Rozpórka kielichów tylnych.
 Obniżenie:
 Przód - 4cm
 Tył - 3,5cm
 
 
 
 Hamulce:
 Torowe tarcze wiercone i nacinane DBA z przodu, tył wiercone i nacinane Stoptech,
 Klocki przód Ferrodo ds 2500, tył pagid
 Usunięty ABS
 Zaciski przód 4 tłokowe, tył 2 tłokowe.
 
 
 
 Koła:
 Felgi 19/8,5"
 Opony Michelin pilot sport i pirelli p-zero rosso 255/35/19
 
 
 
 
 Redukcja wagi:
 Z auta zdjęto ponad 120kg bez ruszania wnętrza auta, aktualna waga 1595kg przy ok 20 litrach paliwa w zbiorniku.
 
 Usunięto:
 Belka zderzaka przedniego.
 Belka zderzaka tylnego.
 Klimatyzacja.
 ABS
 Tempomat
 Całe audio (głośniki, wzmacniacz, itp)
 Koło zapasowe.
 Roleta tylna.
 Deska i wykładzina bagażnika.
 Klucz i lewarek.
 Akumulator podciśnienia z przewodami.
 Tylne zaczepy do holowania.
 Halogeny wraz z mocowaniami.
 Przednie mocowanie tablicy rejestracyjnej.
 Wycieraczka tylnej szyby z mechanizmem.
 Przedni i tylny zbiornik spryskiwaczy.
 EGR.
 EVAP.
 Active Exhaust.
 Lżejsze o 4kg od seryjnych felgi.
 Lżejszy o 5kg od seryjnego akumulator.
 
 
 
 Dodatki:
 Wskaźnik Boost wyskalowany w PSI,
 Wskaźnik EGT,
 Datalogger,
 Xenon Greddy,
 Kierunkowskazy crystal clear,
 Polerka silnika.
 
 
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
 
 I moja druga zabawka
   
 Eclipse Spyder
 
 Silnik: 2.4L 16v
 
 Napęd: przód, skrzynia manualna.
 
 Dolot: Stożek K&N.
 
 Wydech: kompletny dedykowany pod model 2,5 cala.
 
 Zawieszenie: amortyzatory z regulowaną twardością Kayaba AGX, sprężyny Vogtland.
 
 Felgi: 16 cali chromowane.
 
 Lampy: przód engel eyes + xenon, tył clear.
 
 Wnętrze: dwukolorowa czerwono kremowa skóra, obite skórą boczki drzwi, pełna elektryka i elektrycznie składany dach.
 
 
 
   
   
   jacek11 - 15-06-2009, 15:37
 
 n3000, Ładne autko
  Zawsze mi się podobały   Powiedz co zrobiłeś z kolektorami,że się tak ładnie świecą?
 Ja też takie chcę.
   
 Pozdro.
   n3000 - 18-06-2009, 20:01
 
 Witam, kolektor dolotowy, pokrywa zaworów i rura od tylnej turbiny zostały wypolerowane.
 rosomak1983 - 18-06-2009, 20:08
 
 ideał tylko fele czarne takie co czasem maja 3000gt...
 TommiCrazy - 09-08-2009, 23:16
 
 ale pieknosc, super ta fura, mam nadzieje ze spisuje sie bez zazutu
 COLT-R - 20-08-2009, 19:42
 
 To jest to, te serducho Boskie!
  Pozdrawiam Nev-X - 20-08-2009, 20:21
 
 Noo zacna furencja
  pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy życze wojtas20 - 20-08-2009, 20:24
 
 Piękny samochód. Czerwień jak najbardziej mu pasuje
   n3000 - 30-03-2010, 18:08
 
 czerwony kolor musi być
   Mario - 30-03-2010, 18:32
 
 No to ładnie odświezyłes temat
     No ale jak już zacząłeś to zapytam. Jak tam autka jakieś zmiany zaszły ?
   A wracając jeszcze do zdjęć to na pierwszym obok twojego stoi pewnie ciekawe g1
  (sądząc po tym jego kawałku na tym zdjęciu  ) pozdrawiam
 swinks_UK - 30-03-2010, 20:32
 
 Czy mi się wydaje czy na GTO masz Nissanowe fele?
   n3000 - 30-03-2010, 20:52
 
 Tak te fele były zdjęte z nissana
   swinks_UK - 30-03-2010, 21:40
 
 Witam w "klubie"...
   n3000 - 06-03-2011, 09:21
 
 Trochę się pozmieniało więc dorzuciłem kilka fotek i opis autek na początku tematu
   IDOG - 16-03-2011, 12:39
 
 Piękny skład
   
 Jest sie czym powozić
   
 |  | 
 |  |