LPG - Tajemnica 1. - GDI na LPG proszę bardzo
Anonymous - 06-08-2006, 23:35 Temat postu: Tajemnica 1. - GDI na LPG proszę bardzo bez problemow
instalajca : VOLTRAN CGS
patent : niemcy
funktcja : 7% Benzina + 93% LPG
od kiedy : koniec ´05
koszta : typowa cena jak inne sekw. ok 2500-3000 euro
to byla "tajemnica" nr. 1
droga impreza, dla tego spzedalem gdi i salozylem sekwenc. w polsce
nara
Anonymous - 07-08-2006, 00:07
o co chodzi z ta tajemnica?
Anonymous - 07-08-2006, 00:30
Chodzi o to, że do GDI rzekomo nie można było instalować gazu. Tyle, że kilka miesięcy temu na tym oto forum ktoś napisał, że jednak można. Tajemnica? Chyba nie do końca...
Chooper - 07-08-2006, 05:30
gregorbu napisał/a: | Chodzi o to, że do GDI rzekomo nie można było instalować gazu |
nikt nie mówił, że nie można,
można
tylko najczęściej po tym robi się killim silnika
Anonymous - 07-08-2006, 08:07
dokladnie jak pisze chooper, nikt nigdy nie napisal ze do gdi nie da sie zainstalowac gazu, chodzi o to co bedzie potem, za kilkadziesiat tys km.
Anonymous - 07-08-2006, 08:24
silnika tylko sie psuje jak temperatura za wysoka i za sucho.
Czy moze w polsce jest znane "Flash-Lube"
mix LPG i Benzina chlodzi.
Ja nie muwie o faze 5 jak np. Icom jtg
nara
Karwoś - 18-08-2006, 10:59
Można to wszystko zrobić nawet gaz do diesla wstawić :)Ale po co ???
Anonymous - 25-08-2006, 22:33
Karwoś napisał/a: | Można to wszystko zrobić nawet gaz do diesla wstawić :)Ale po co ??? |
Żeby było taniej. Gdyby nie zróżnicowane podatki, akcyzy itp haracze nikt by się nie bawił w LPG czy rzepak. W USA, Kanadzi czy Australii przeważajaca większość osobówek jeżdzi na benzynie. Na LPG czy CNG tylko pasjonaci i ekolodzy.
W GDI i innych bezpośrednich wtryskach benzynki trzeba zrobić tak, zeby wtryskiwacze benzyny regularnie pracowały, wtryskując małe ilości benzyny. Wtryskiwaczom nie grozi dzięki temu zapieczenie czy przegrzanie i silnik powinien śmigac na LPG tak jak inne. Spala przy tym dwa paliwka jednoczesnie w procentowych ilościach jak wyżej.
Swoją drogą fajną cenę mają na sekwencję: 2500-3000Euro. Nic dziwnego że nawet do Łomży przyjeżdżąją z Niemiec montować instalacje gazowe.
Anonymous - 27-08-2006, 02:00
gondo spaniale potwierdzenie,
gdi ma swoje odrębność, np. niskie obroty przez benzyne, w niemcach rozwiązanie tego to tak zwani "Carbon blaster" za 300 euro w Mitsu service. Ale to innim razem z themantuje.
Wiec 2500-3000 to voltran CGS, normalna sekw. tez troche tajnsze ale o wiele drosze jak w polsce.
Dziwne ze tyle polakow chze do niemiec.
ciao
Juiceman - 05-09-2006, 17:46
Troche odkopie temat dziwi mnie mieszanka 7%benzyny 93% gazu. Ostatnio slyszalem o proporcjach 40%/60%. Wiec jak to jest:>?
Anonymous - 16-09-2006, 21:42
to jest typowa proporcja mieszanki lpg propan/butan 40%/60% , 60/40 , 95/5
40%/60% (lato) auto pali -malo
60/40 (zima) -więcej
95/5(ogrzewanie domowe) -duzo
Hubeeert - 16-09-2006, 22:03
Rafalxl, weź chłopie przeczytaj cały temat a nie tylko ostatni post.
Marcino - 16-09-2006, 23:36
NO a jak ktoś chce to sprzedam mu slnik GDI do testów....
POzdrawiam
Anonymous - 17-09-2006, 12:47
Hubeeert napisał/a: | Rafalxl, weź chłopie przeczytaj cały temat a nie tylko ostatni post.
|
spoko , ja ten temat zacząlem.
To co Pitbull71 slyszal podobne jest wlaszne do mieszanki lpg bo niema proporcji 40/60 lpg/benzyna, chociaż soft do voltran cgs umozliwia taka ustawienie.
Jedyne situacije problemowe, np. +5000upm albo motor zimny mögl bycz powód na takom dawke.
nara
|
|
|