To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Tajemnica 1. - GDI na LPG proszę bardzo

Anonymous - 06-08-2006, 23:35
Temat postu: Tajemnica 1. - GDI na LPG proszę bardzo
bez problemow

instalajca : VOLTRAN CGS
patent : niemcy
funktcja : 7% Benzina + 93% LPG
od kiedy : koniec ´05
koszta : typowa cena jak inne sekw. ok 2500-3000 euro

to byla "tajemnica" nr. 1

droga impreza, dla tego spzedalem gdi i salozylem sekwenc. w polsce

nara

Anonymous - 07-08-2006, 00:07

o co chodzi z ta tajemnica?
Anonymous - 07-08-2006, 00:30

Chodzi o to, że do GDI rzekomo nie można było instalować gazu. Tyle, że kilka miesięcy temu na tym oto forum ktoś napisał, że jednak można. Tajemnica? Chyba nie do końca...
Chooper - 07-08-2006, 05:30

gregorbu napisał/a:
Chodzi o to, że do GDI rzekomo nie można było instalować gazu


nikt nie mówił, że nie można,
można
tylko najczęściej po tym robi się killim silnika ;)

Anonymous - 07-08-2006, 08:07

dokladnie jak pisze chooper, nikt nigdy nie napisal ze do gdi nie da sie zainstalowac gazu, chodzi o to co bedzie potem, za kilkadziesiat tys km.
Anonymous - 07-08-2006, 08:24

silnika tylko sie psuje jak temperatura za wysoka i za sucho.
Czy moze w polsce jest znane "Flash-Lube"
mix LPG i Benzina chlodzi.
Ja nie muwie o faze 5 jak np. Icom jtg

nara

Karwoś - 18-08-2006, 10:59

Można to wszystko zrobić nawet gaz do diesla wstawić :)Ale po co ???
Anonymous - 25-08-2006, 22:33

Karwoś napisał/a:
Można to wszystko zrobić nawet gaz do diesla wstawić :)Ale po co ???


Żeby było taniej. Gdyby nie zróżnicowane podatki, akcyzy itp haracze nikt by się nie bawił w LPG czy rzepak. W USA, Kanadzi czy Australii przeważajaca większość osobówek jeżdzi na benzynie. Na LPG czy CNG tylko pasjonaci i ekolodzy.
W GDI i innych bezpośrednich wtryskach benzynki trzeba zrobić tak, zeby wtryskiwacze benzyny regularnie pracowały, wtryskując małe ilości benzyny. Wtryskiwaczom nie grozi dzięki temu zapieczenie czy przegrzanie i silnik powinien śmigac na LPG tak jak inne. Spala przy tym dwa paliwka jednoczesnie w procentowych ilościach jak wyżej.
Swoją drogą fajną cenę mają na sekwencję: 2500-3000Euro. Nic dziwnego że nawet do Łomży przyjeżdżąją z Niemiec montować instalacje gazowe.

Anonymous - 27-08-2006, 02:00

gondo spaniale potwierdzenie,
gdi ma swoje odrębność, np. niskie obroty przez benzyne, w niemcach rozwiązanie tego to tak zwani "Carbon blaster" za 300 euro w Mitsu service. Ale to innim razem z themantuje.
Wiec 2500-3000 to voltran CGS, normalna sekw. tez troche tajnsze ale o wiele drosze jak w polsce.
Dziwne ze tyle polakow chze do niemiec.

ciao

Juiceman - 05-09-2006, 17:46

Troche odkopie temat dziwi mnie mieszanka 7%benzyny 93% gazu. Ostatnio slyszalem o proporcjach 40%/60%. Wiec jak to jest:>?
Anonymous - 16-09-2006, 21:42

to jest typowa proporcja mieszanki lpg propan/butan 40%/60% , 60/40 , 95/5
40%/60% (lato) auto pali -malo
60/40 (zima) -więcej
95/5(ogrzewanie domowe) -duzo

Hubeeert - 16-09-2006, 22:03

Rafalxl, weź chłopie przeczytaj cały temat a nie tylko ostatni post.


:roll: :evil:

Marcino - 16-09-2006, 23:36

NO a jak ktoś chce to sprzedam mu slnik GDI do testów....
POzdrawiam

Anonymous - 17-09-2006, 12:47

Hubeeert napisał/a:
Rafalxl, weź chłopie przeczytaj cały temat a nie tylko ostatni post.


:roll: :evil:


spoko :) , ja ten temat zacząlem.
To co Pitbull71 slyszal podobne jest wlaszne do mieszanki lpg bo niema proporcji 40/60 lpg/benzyna, chociaż soft do voltran cgs umozliwia taka ustawienie.
Jedyne situacije problemowe, np. +5000upm albo motor zimny mögl bycz powód na takom dawke.

nara



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group