To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - odbarwienia lakieru wywołane płynem ze spryskiwaczy

Anonymous - 15-06-2009, 16:11
Temat postu: odbarwienia lakieru wywołane płynem ze spryskiwaczy
przy moim ostatnim porządnym myciu samochodu odkryłem na lakierze odbarwienia od płyny ze spryskiwaczy – to chyba przesada jeśli chodzi o jego trwałość, nie jestem fanatykiem ale mam uczucie iż kupiłem produkt drugiej kategorii. Czy takie odbarwienia mogą podlegać gwarancji?
rus_one - 15-06-2009, 17:13

nie uznają. pracuję na myjni od 7 lat i wiem że żaden lakier nie wytrzymuje konfrontacji z badziewnym płynem, a już szczególnie akrylowy czerwony i granatowy.
kup coś takiego -> http://allegro.pl/item641...glaze_auta.html (sry za reklame i to nie moja aukcja!) przetrzyj całą maskę i myj auto z woskowaniem! mój colt ma 20 lat a nie ma żadnego śladu po płynie...

roobku - 15-06-2009, 18:38
Temat postu: Re: odbarwienia lakieru wywołane płynem ze spryskiwaczy
m4t3us2 napisał/a:
przy moim ostatnim porządnym myciu samochodu odkryłem na lakierze odbarwienia od płyny ze spryskiwaczy – to chyba przesada jeśli chodzi o jego trwałość, nie jestem fanatykiem ale mam uczucie iż kupiłem produkt drugiej kategorii. Czy takie odbarwienia mogą podlegać gwarancji?

po jakim płynie takie takie jajka wychodzą ?

Anonymous - 15-06-2009, 19:59
Temat postu: Re: odbarwienia lakieru wywołane płynem ze spryskiwaczy
roobku napisał/a:

po jakim płynie takie takie jajka wychodzą ?

o ile pamiętam to płyn z 5l. baniaka kupionego w Makro - jak znajdę baniak to dam znać jaka firma.

Kurcze - nie wiedziałem że są jakieś różnice w płynach do spryskiwaczy

gzesiolek - 15-06-2009, 20:51

Badziewnym , nie badziewnym... w pracy u nas kupowali w makro nie najtanszy, tylko jakis Psik-psik z jakąś otuliną krzemionkową, czy jakoś tak...