Sigma/Diamante Techniczne - Gubi olej jak pokręcony...
Tommyd88 - 17-06-2009, 10:45 Temat postu: Gubi olej jak pokręcony... Niestety moja Sigma zaczęła gubić mi olej, na szczęście udało mi się doczłapać do chaty, ale pod samochodem tworzy się nie małych rozmiarów plama (bliżej lewego koła), mam pytanie, czy to tylko uszczelka od miski olejowej czy coś z miską olejową? A może co innego (oby nie...)? Jakie są wasze zdania na ten temat?
Tutaj pojawia się pytanie: Wiecie może gdzie w ogóle mogę dostać części do Sigmy w Poznaniu i okolicach (miski olejowe, uszczelki itp.)?
puntspusy - 17-06-2009, 11:44
wejdz pod auto i bedziesz wiedzial skad leci
wojtas - 17-06-2009, 12:26
Najlepsza opcja to wyciek z pod miski. Najgorsza to wyciek z uszczelniacza na wale od strony skrzyni. Ale jeśli masz spore wycieki to może być kilka nieszczelności naraz.
Szymon82 - 17-06-2009, 12:30
A na bagnecie zaczęło ubywać oleju? Sprawdź, czy nie leci z pompy wspomagania. Wyciek możesz mieć z miski, z rozrządu... trzeba spojrzeć. Co do części, to ja zaopatruję się u Japaneze ale kosior mówił mi, że na Źródlanej też mają.
VirMan - 17-06-2009, 12:51
a u kosiora robota - on da rade.
Anonymous - 17-06-2009, 20:19
Tommyd88, jeśli wycieka jest duży i zostawia spora plamę to na bank będzie uszczelniacz walu , moja rada najlepiej nie jeździć i szybko to zrobić bo jak się poprzestawia rorzad to kaplica a części tak jak Szymon pisał na źródlanej jeśli będziesz coś potrzebować to daj znać mam tam dobre upusty jeśli zaś chcesz naprawiać zapraszam do mnie na warsztat
Tommyd88 - 18-06-2009, 17:30
Widzę, że Kosior chętny do roboty od zaraz:] Ale jako rzetelnemu i zaufanemu mitsumaniakowi z chęcią powierzył bym swoją Sigme do Twojego warsztatu, tylko czy holowanie nie będzie problemowe, musiałbym ją dostarczyć z Lubonia (tak przy okazji mógłbyś podać adres twojego warsztatu?). Co do mojej diagnostyki, to niestety nie jestem taki oblatany w tych sprawach i wolałbym by to wprawne oko mechanika obejrzało, dlatego też samochodu nie będę ruszał do tego czasu (ewentualnie go zholuję).
Teraz spod samochodu nic nie cieknie, nie wiem tylko czy to wina tego, że olej zgęstniał czy cały wypłynął...
Anonymous - 18-06-2009, 19:20
Puki silnik nie pali nie rozchlapuje oleju dlatego przestał płynąć jak tylko odpalisz zaraz przez simering pójdzie na kolo rozrządu na wale i będzie chlapać jak głupi jeśli będziesz chciał bym cie zaholować daj znać a warsztat mam na gnieźnieńskiej 13/15 w podwórzu
jak coś to dzwon do mnie w moim opisie masz nr tel 662 96 11 55
|
|
|