To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Tarcze tylne z GTi zamiast bębnów

pawela - 19-06-2009, 12:02
Temat postu: [CA4A 1.6] Tarcze tylne z GTi zamiast bębnów
dorwałem zaciski i tarcze z GTi na przód i tył. Z przodu wymiana nie sprawi problemu, Podstawowe pytania co do tyłu:
czy są p&p? Czy zmieniać z piastami?
czy trzeba zmieniać korektor hamowania?
Czy korektor jest po prostu przy pompie czy na tył jest jeszcze coś?

Anonymous - 19-06-2009, 13:03

Z przodu kopyta są takie same ?
pawela - 19-06-2009, 16:06

nie, gti, ma większe tarcze i zaciski inne
ictus - 19-06-2009, 17:58

jezeli juz robisz przekladke to jak bym walil od galanta albo simgy jakies 272mm bo gtikowe tez sie pieknie gotuja
Hubeeert - 19-06-2009, 18:02

pawela napisał/a:
czy są p&p? Czy zmieniać z piastami?
Z tego co pamiętam najprościej byłoby zmienić całą belkę ale nie pamiętam dlaczego ;-) Zapytaj deenbe
ictus - 19-06-2009, 18:07

Hubeeert napisał/a:
Z tego co pamiętam najprościej byłoby zmienić całą belkę

miales chyba na mysli wachacze

Hubeeert - 19-06-2009, 18:48

ictus pewnie masz rację. :) Ja po prostu pamiętam dość fragmentarycznie dyskusję sprzed 4 lat gdzie deenbe opisywał różnice. Tak jak mówię - zna temat - jego pytać.

A co do konstrukcji zawieszenia to przepraszam ale znam C5xA a o CA0 wiem, że ma 4 koła ;-)

pawela - 20-06-2009, 11:27

wahacze? To mnie trochę zagięliście, jak rozbierałem GTi, w moim oczach nie różniły się niczym od 1.6, prócz w dwóch dospawanego miejsca na stabilizator.

sprawa nr 2:
z manuala i z pomiarów czerwienia wynika, że tylne tarcze są w GTi większe niż przednie :shock: 224mm kontra 204mm... Fakt zaciski z tyłu są sporo mniejsze i mam nadzieję, że przekłada się to na prawidłowy rozkład hamowania

nr3:
odradzam komukolwiek montaż większych hamulców TYLKO na przód. Wczoraj jeździłem 2 Hondami, które miały z tyłu ori bębny, a z przodu tarcze z VTi czyli 262. Efekt taki, że po mieście, fakt, staje szybciej, ale juz powyżej 100, skuteczność hamowania tak bardzo przesuwa się na przód, że w efekcie auto myszkuje, tył próbuje wyprzedzić przód... Jak w ori rozkład hamowania był powiedzmy 80/20, tak tu miałem wrażenie 95/5...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group