[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] Wymiana tarcz, klocków, zacisków na sportowe - dy
mobista - 20-06-2009, 11:16 Temat postu: [CY3A 1.8] Wymiana tarcz, klocków, zacisków na sportowe - dy Zastanawiam się powoli nad zmianą właśnie tarcz, klocków, zacisków coś "lepszego". Zdaję sobie sprawę, że należy także zmienić płyn hamulcowy na sportowy. Pomyślałem, że możemy tu przeprowadzić dyskusję, zebrać info i podwiesić jakieś info jak "usportowić" hamulce Miśków - co i gdzie kupić, że nie nabyć bubla.
krzychu - 20-06-2009, 11:23
Mnie się wydaje że warto było kontynłować inny wątek o hamulcach niż zaczynać nowy i jakiś mod powinien scalić. A co do hamulców zawsze można zamontoać te w EVO ale koszt chyba około 20 tys zł.... A jak coś tańszego to już było pisane ze RallyArt ma większe.
mobista - 20-06-2009, 14:28
Bardziej myślałem o nawiercanych tarczach jakiś sportowych klockach i czerwonych zaciskach BREMBO , ale ani pierwszych, ani drugich, ani trzecich na allegro nie znalazłem niestety
shalafi - 20-06-2009, 15:53
krzychu napisał/a: | A jak coś tańszego to już było pisane ze RallyArt ma większe. |
Akurat dzisiaj jeździłem sobie Ralliart'em po OSie z Tomaszem Czopikiem i w sumie też napomknął, że hamulce z przodu mogły by być większe no i przód trochę zbyt miękki...
...ale, że w takiej normalnej jeździe czy nawet ciut ostrzejszej to i tak się tego nie odczuwa..
więc pytanie czy zmiana tarcz klocków i zacisków na mocniejsze to na zasadzie sztuki dla sztuki i żeby było że są 'sportowe' czy faktycznie macie problemy z hamowaniem?
ja do tej pory jedynie raz musiałem tak 'gwałtownie' przyhamować i całkiem ok się spisały
krzychu - 20-06-2009, 16:28
shalafi napisał/a: |
Akurat dzisiaj jeździłem sobie Ralliart'em po OSie z Tomaszem Czopikiem |
Jakoś tak po znajomości czy to jakaś otwarta impreza?
shalafi napisał/a: |
więc pytanie czy zmiana tarcz klocków i zacisków na mocniejsze to na zasadzie sztuki dla sztuki i żeby było że są 'sportowe' czy faktycznie macie problemy z hamowaniem?
|
Ja mam te same hamulce. Klocki założone lukasa (podobno są miękkie przez co nie grzeją tak tarcz). Z 140 do zera parę razy nie ma problemów. Moim zdaniem są bardzo precyzyjne. Bardzo łatwo wyczuć hamownie tak że jak się wciśnie jeszcze odrobinę do ABS ingeruje. Ja tam nie widzę problemu, ale ktoś pyta to odpowiadam.
Uwex - 20-06-2009, 20:45
krzychu napisał/a: | a mam te same hamulce | - tzn. jakie ?
tomekrvf - 20-06-2009, 21:19
Uwex napisał/a: | - tzn. jakie ? |
Takie same zaciski i tarcze.
shalafi - 21-06-2009, 00:26
krzychu napisał/a: |
Jakoś tak po znajomości czy to jakaś otwarta impreza?
|
Dostałem telefon od dealera, gdzie kupiłem autko, czy nie miałbym ochoty wsiąść udział w jeździe próbnej po OSie nowym Ralliart'em no to hmm.. nie sposób odmówić
zwłaszcza, że jazda i jako pasażer w trybie 'rajdowym' i jako kierowca
a do tego deszcz cały czas padał, ale autko jeździ elegancko...
to była taka imprezka dla 'przyszłych potencjalnych nabywców' myślę,
no i jeszcze można było sobie pojeździć Outlanderami bo dziiiurrawej błotnistej drodze..
no i nie powiem.. jakby tak mieć trochę luźnej gotówki...to taki Ralliart całkiem całkiem
banzajek - 21-06-2009, 08:17
EEEeeee tam... Ralliart to taki nedzny substytut. Hamulce od outlandera, Skrzynia SST bez SSport to padaka,a cena nie jest na tyle rewelacyjna zeby oplacalo sie kupic i powymieniac graty. Ale to offtop - hamulce jesli chcesz mieć lepsze to wsadź te od outlandera. Od Evo raz ze drogie i zupelnie Ci niepotrzebne to dwa - implikuja 18'' felgi. A z ciekawosci - az tak ostro jezdzisz ze niewystarczaja Ci seryjne hamulce?
mobista - 21-06-2009, 09:46
Może i wystarczą, ale jak wiemy seryjne tarcze się gną - zbieram od razu info żeby wiedzieć co i gdzie kupić a skąd wytrzasnąć hamulce z outlandera?
banzajek - 21-06-2009, 10:06
http://www.sklepmoto.pl/szuk.php?kat=107 spróbuj tutaj. No,a jeśli chciałbyś coś naprawdę profi - to tylko AP Racing ;D ale myślę że aż tyle nie chciesz wydawać na coś czego nigdy w 100% nie wykorzystasz
tomekrvf - 21-06-2009, 11:02
mobista napisał/a: | ale jak wiemy seryjne tarcze się gną |
A skąd wiemy? Ja nie słyszałem o przypadkach gięcia tarcz w CY.
krzychu - 21-06-2009, 11:26
tomekrvf napisał/a: | mobista napisał/a: | ale jak wiemy seryjne tarcze się gną |
A skąd wiemy? Ja nie słyszałem o przypadkach gięcia tarcz w CY. |
Ktoś tam już zwichrował tarcze w CY ale może nie były dotarte.... Gdzieś na forum było.
[ Dodano: 21-06-2009, 11:56 ]
banzajek napisał/a: | No,a jeśli chciałbyś coś naprawdę profi - to tylko AP Racing ;D ale myślę że aż tyle nie chciesz wydawać na coś czego nigdy w 100% nie wykorzystasz |
banzajek napisał/a: | EEEeeee tam... Ralliart to taki nedzny substytut. Hamulce od outlandera, Skrzynia SST bez SSport to padaka,a cena nie jest na tyle rewelacyjna zeby oplacalo sie kupic i powymieniac graty |
Ale po co kupować EVO skoro i tak go w 100% nie wykorzystam... Raczej ja mam podejście że warto sobie kupić coś trochę mocniejszego żeby się nacieszyć a potem zmienić na jeszcze coś lepszego (apetyt rośnie w miarę jedzenia) tak to kupujesz EVO....
mobista - 21-06-2009, 12:50
@banzajek niestety, ale nie ma tam Lancera X.
tomekrvf - 21-06-2009, 19:50
krzychu napisał/a: | Ktoś tam już zwichrował tarcze w CY ale może nie były dotarte.... Gdzieś na forum było. |
Jak coś było gdzieś, kiedyś gdzieśtam to można zapomnieć o takim przypadku.
|
|
|