Carisma - Techniczne - Przekładka Krokowego z 1.6 na GDI da sie ?
Anonymous - 22-06-2009, 22:38 Temat postu: Przekładka Krokowego z 1.6 na GDI da sie ? Słuchajcie mam wielki problem z krokowym, bo nie moge go kupic , dzis zamówiłem na ebayu cała przepustnice od silnika 1.6 ( za darmoche ) Pytanie : czy da sie przełozyc cały silniczek krokowy od 1.6 do GDI łacznie z obudowa silniczka tak jak zaznaczyłem na zdjeciu ?
przekładałem eletrocewke bo moja sie upaliła i działało tylko trzpien krokowca mam trafiony i długo nie pochodziło obroty szaleja , trzpien od 1.6 jest ciut inny dlatego pomyslałem zeby przłozyc całosc, da sie ? co myslicie ?
przepustnica od 1.6 wyglada chyba tak samo czy sie myle ?
demeone - 23-06-2009, 01:43
Jak pasuje trzpien to przekładaj. Tzn trzpien i cewke. Nie widze problemu by spróbować
Anonymous - 23-06-2009, 08:15
Wlasnie chodzi mi o przekladke calego elementu, tak jak zaznaczyle
na zdjeciu, czy to sie da?
Anonymous - 23-06-2009, 22:43
witam,moim skromnym okiem na 99 procent operacja przekladki sie powiedzie..
przy sobie mam przepustnice,ale bez silniczka ( silniczek w samochodzie lezy) moge Ci pomierzyc ile centymetrow jest od sruby do sruby ktora trzyma krokowa do przepustnicy ,ale Tobie chyba nie o to chodzi bo z tego co rozumuje to "nowa" przepustnica dopiero w drodze...
Anonymous - 27-06-2009, 10:59
no jakby ktos sie chciał zabierac za taka operacje to odpowiadam ze sie nie da. sama elektocewka ok ale reszta nie zadziała, roznice w budowie wprawdzie sa minimalne, ale GDI po 2 dniach nie przyjmuje przeszczepu
Anonymous - 02-07-2009, 18:45
Manysh, rozwin troche wypowiedz.
powiedz czy fizycznie da sie zamocowac caly silniczek do przepustnicy ? na czym polegaja owe minimalne roznice i co zaczelo sie dziac z silnikiem po dwoch dniach od operacji..
ciekaw jestem bo dziwne to ze nie chce ganiac...
Anonymous - 02-07-2009, 18:59
Calego elementu z bypasami sie nie da, bo w 1.6 jest to inaczej zrobione. Da sie wsadzic sam krokowy, ale trzpien, ten ktory zamyka, i otwiera doplyw powietrza, jest ciut inny( ale to nie jest problem).na tym trzpniu jest taki kapturek ( w Gdi plastikowy w 1.6 metalowy) i to jest problem, pelni on role jakby oringa ktory ma trzymac trzpien sztywno. Wchodzi on tam,ale za slabo. Efekt taki, brak ssania, obroty 1100-1200, zla mieszanka paliwowa, telepie silnikiem . po 2 dniach od restartu ECU controlka CE
obecnie jezdze z cewka od 1.6 o nr 1b 821 z trzpniem gdi jakos dziala choc mam przeboje. Cewka o numerze 1b 721 od 1.6 nie byla wstanie wytrzymac nawet godziny .... CE
|
|
|