To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - czujnik położenia wału

slik - 25-06-2009, 19:39
Temat postu: czujnik położenia wału
Witam,
może mi ktoś napisać jaka powinna być oporność czujnika położenia wału w cari 1,9 DID

Anonymous - 25-06-2009, 23:30

oporności nie powinno być prawie wogóle bo to normalna cewka nawinięta jest ważne żeby przerwy nie było to będzie wszystko ok, a co się dzieje że dobierasz się do czujnika?
slik - 27-06-2009, 00:02

nie pali :(
zmierzona oporność wyszła 800 omów

LukaszSZ999 - 27-06-2009, 19:10

Jedyny czujnik wału to chyba ten pod kołem rozrządu. Odpowiada za wtrysk paliwa. Pewnie to on sie popsuł.
slik - 28-06-2009, 08:38

czujni położenia paska rozrządu to co innego a ten czujnik położenia wału to co innego. Czujnik od wału juz wymieniałem i dalej to samo, wtryski niby ok a samochód nie pali, błędów w komputerze nie ma, już był u 2 mechaników i żaden nic nie może znaleźć
pawelsonx - 28-06-2009, 12:40

Przyczyn może być dużo.
1 może immobiliser
2 Przepustnica gasząca się nie otwiera
3 zapowietrzony układ paliwa
4 zepsuty regulator ciśnienia paliwa w pompie.
itp otwórz manuale suplement E rozdział 13 i poszukaj tam.

A jakie są błędy chwilowe w czasie odpalania samochodu ??

LukaszSZ999 - 28-06-2009, 16:07

Sam sie chyba nie zapowietrzył, wiec chyba odpada... Dobrze byłoby sprawdzic czy w ogóle wtryski sikają
slik - 29-06-2009, 18:35

wtryski "sikaja", na komputerze wyszlo ze nawet z dobrym cisnieniem, błedow zadnych nie ma, jak narazie nikt nie moze mi pomóc, wszystcy mechanicy sie poddaja :(
LukaszSZ999 - 29-06-2009, 19:00

Nie wierz komputerom. Tak na logike komputer sprawdzi tylko czy elektronika jest sprawna. Elektoniczne wtryski maja to do siebie ze jak siadają to puszczają paliwo z szyny wysokiego cisnienia zaraz na przelew i do baku a nie jak to jest w starych wtryskiwaczach ze po prostu koncówki leja. Gdy jeden wtryskiwacz siadł to może przelewac duzą dawke paliwa i nie pozwoli wytworzyć cisnienia by reszta wtrysków działała prawidłowo. Sam tak miałem, kłopoty z zapalaniem, raz musiałem użyć Plaka i musiałem psiknąc w kolektor ssacy żeby odpalił. Jesli chcesz powiem Ci jak prostym sposobem sprawdzic wtryski.
Skoro wtryski by podawały to silnik musi zaskoczyc chyba ze niedrożne przewody dolotowe i wylotowe i to na amen...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group