To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Półosie

markb - 26-06-2009, 21:49
Temat postu: [Cari 1.6] Półosie
Czy półosie od strony skrzyni biegów zakończone są przegubami wymiennymi, czy też jest to komplet? Czy ten element może być przyczyną stuków podczas jazdy?
Anonymous - 26-06-2009, 22:54

zużyte przeguby słychać najcaęściej podczas manewru skrętu.
Gdy masz całe mieszki gumowe na przegubach, to raczej wykluczam zużycie /uszkodzenie/ przegubu.
Czy te stkui są cykliczne, czyli związane z szybkością samochodu?
czy są zalezne od obrotów silnika?. Wiele elementów moze mieć wpływ na stuki.
POzdr.

markb - 27-06-2009, 12:36

Jeżeli chodzi o stuki przy skrętach to mówimy o przegubach zewnętrznych , a mnie interesują wewnętrzne. Pukanie jest cykliczne, zależne od prędkości jazdy.
jolly69 - 27-06-2009, 15:52

napisz jeszcze czy stuka też po wciśnięciu sprzęgła ?? Często niestety francuskie skrzynie hałasują. U mnie też coś tam cyklicznie huczy, ale na razie bardzo bardzo cicho..
adaśko - 27-06-2009, 16:05

dołacze to tego tematu bo mam takie pytanie czy cała kompletna półoska prawa z przegubem zewnetrznym z carismy 1,8SOHC 115KM 1997r będzie pasowac do carismy 1,6 90KM 1998r
MAłY - 27-06-2009, 21:38

[quote="adaśko"]czy cała kompletna półoska prawa z przegubem zewnetrznym z carismy 1,8SOHC 115KM 1997r będzie pasowac do carismy 1,6 90KM 1998r
moze nie pasować. Przeguby róznią sie ilościa frezów
markb napisał/a:
Czy półosie od strony skrzyni biegów zakończone są przegubami wymiennymi, czy też jest to komplet?

są wymienne, ale nowe raczej bardzo ciężko dostać

adaśko - 27-06-2009, 22:18

mi chodzi głownie o samą osłone przegubu wewnetrznego bo mam dwie carismy jedna po dachowaniu własnie ta 1,8 a druga kupilem sobie 1,6 i zauwazylem ze guma jest przerwana i tak sie zastanawiam czy cala półoska pasowac bedzie czy trzeba bedzie przezucac osłone
markb - 28-06-2009, 13:43

Nie jest to chałas pochodzący od skrzyni biegów, gdyż po wyciśnięciu sprzęgła nic się nie zmienia. Dodam, iż wcześniej wymieniłem przegub zewnętrzny oraz łożysko koła. Pozostaje więc przegub wewnętrzny (wykluczam narazie usterkę mostu).Rozpoczynając ten temat miałem nadzieję, że uzyskam jakieś porady od osób, które miały podobne problemy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group