To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lubelskie - Kilka problemów. POTRZEBNA POMOC OD ZARAZ !!!

Mustafa - 27-06-2009, 10:42
Temat postu: Kilka problemów. POTRZEBNA POMOC OD ZARAZ !!!
Witam.
Ze względu na bardzo niski stan mojej wiedzy na temat samochodów liczę na waszą pomoc.

Mam trzy problemy które mnie bardzo irytują i niestety nie mam zielonego pojęcia co może być ich przyczyną.
WSZYSTKIE PROBLEMY DOTYCZĄ SAMOCHODU: CARISMA 1.6 16V 1995R. HB KOD SILNIKA TO 4G92

PROBLEM NR.1 > Szarpanie silnika po wilgotnej nocy jak i zarówno po deszczowych dniach, silnik szarpie dopóki się nie rozgrzeje natomiast przy ciepłej i słonecznej pogodzie nic mu nie dolega. Wczoraj wymieniłem przewody WN oraz świece i niestety dzisiaj rano stwierdziłem że problem nadal występuje.

PROBLEM NR.2 > Zauważyłem urwany przewodzik. Dany przewodzik znajduje się przy wtyczce która jest umiejscowiona przy zbiorniku z płynem hamulcowym, udało mi się jeszcze zlokalizować że ów przewodzik tak jak by był podłączony do pompy hamulcowej. Moje pytanie do was to co to jest za przewodzik i za co jest odpowiedzialny ?
Po pracy dołączę zdjęcia z lokalizacją tego przewodu.

PROBLEM NR.3 > ZAPEWNE BANALNY ale niestety na samochodach to ja się nie znam.
Otóż chodzi o to że płynu do wspomagania w moim zbiorniczku jest minimum i pasowało by cosik tam dolać. NIESTETY PANOWIE NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA JAKI PŁYN MAM KUPIĆ.

ZA JAKĄKOLWIEK POMOC BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY :rolleyes: :rolleyes:

macia - 27-06-2009, 14:49

ad1. Może fajki albo cewki do wymiany...
ad2. Nie wiem.
ad3. Idź na górkę (Spółdzielczości Pracy), wejdź do pierwszego lepszego sklepu z płynami a sprzedawca na pewno Ci da to, co trzeba.

pawela - 27-06-2009, 17:50

ad.1 zapłon do sprawdzenia, lampę stroboskopową w rękę i będzie wiadomo
ad.2 a nie pali się kontrolka ręcznego stale?
ad.3 poziom na wyłączonym silniku zawsze pokaże minimum ;)
W układzie wspomagania sprawdzamy poziom na włączonym silniku, po uprzednim ruchu kierownicą od oporu do oporu

a płyn wchodzi ATF dexron I lub II, taki jak do przekładni automatycznych

Mustafa - 27-06-2009, 22:36

jak sprawdzić zapłon za pomocą lampy stroboskopowej ?
pawela - 28-06-2009, 16:22

różne są rodzaje lamp, generalnie klemę na I kabel od rozrządu a masę do masy, z tym, że w mitsu jest specjalne złącze ustawienia zapłonu
Mustafa - 30-06-2009, 11:12

Panowie a może któryś z was dysponuje dostateczną wiedzą, cobym mógł podjechać w celu zerknięcia na mój silnik i zaczerpnięcia porady.
Niezmiernie mnie irytuje takie szarpanie.
Będę wdzięczny jakby się udało znaleść komuś chwilkę. :wink:

mario mario - 13-07-2009, 22:08

NAwet nie wiem jak wygląda twój silnik, ale na 99 procent są to objawy ukladu zaplonowego, aczkolwiek pozostaje jeden procen niepewności. Już wpakowaleś pare zlotych a bylo wczesniej napisać na forum. najprawdopodobniej jest przebicie na cewce lub cewkach, nie wiem ile w twoim autku jest cewek. Ja tak mialem w moim galu, pojechalem do chlopaków na zemborzyckiej za diagnozę i wymiane aparatu zaplonowego 100 pln, oczywiście aparat zakupilem na allegro u zaufanego za 200 pln. TAkie rozwiązanie jest najrozsądniejsze. Raczej nikt ci wzrokowo nie sprawdzi tej usterki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group