To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Zwiększenie mocy w Di-D domowym sposobem- da sie??

LukaszSZ999 - 27-06-2009, 19:08
Temat postu: Zwiększenie mocy w Di-D domowym sposobem- da sie??
Pytanie takie jak w temacie. Czy da się samemu bez zadnych fachowców, komputera PC zwiekszyć moc silnika nie wiem poprzez podkrecenie jakiejś śruby, przepustnicy na turbinie? Pisać, pytam poważnie i oczekuje poważnych odpowiedzi a nie żartów.
Tomashi - 27-06-2009, 20:16

Nie słyszałem. Programowo, albo skuteczniej CHIPowo.
gigant87 - 27-06-2009, 21:55

Jeśli masz trochę pojęcia o elektronice i programowaniu chipów oraz wpływie tego programowania na silnik to powinieneś dać radę.

Kolega kupił jakieś Galetto i mówił, że potrzebuje "wsad" czyli jak rozumiem oprogramowanie komputera sterującego i może mieszać w sofcie.

Wydaje mi się to łatwe, ale może dlatego, że nie znam się na tym ;)

Osobiście bałbym się robić to samemu, lepiej zapłacić i mieć coś pewnego.

demeone - 27-06-2009, 21:56

chyba raczej chodzi o mapy paliwowe.
pawelsonx - 28-06-2009, 13:00

gigant87 napisał/a:
Jeśli masz trochę pojęcia o elektronice i programowaniu chipów oraz wpływie tego programowania na silnik to powinieneś dać radę.

Kolega kupił jakieś Galetto i mówił, że potrzebuje "wsad" czyli jak rozumiem oprogramowanie komputera sterującego i może mieszać w sofcie.

Twój kolega tym interfejsem to może pobawić się na swoim samochodzie bo nie może zagwarantować że ściągnięty z netu wsad nie będzie miał błędów lub był przystosowany pod konkretny egzemplarz a z twoim samochodem będzie działa poprawnie.

Tak naprawdę jeżeli się chce dobrze zrobić samochód to oprócz kabla jeszcze trzeba mieć inne przyrządy jak analizatory spalin hamownie itp bo każdy samochód jest inaczej podatny na zwiększanie mocy a zależy to od rożnych czynników jak stan techniczny itp.