Chcę Kupić Outlandera - [II 2.0 DID] ralliart w krakowie kto kupił kto ma?
raven_1974 - 29-06-2009, 12:25 Temat postu: [II 2.0 DID] ralliart w krakowie kto kupił kto ma? Witam Was serdecznie
noszę się z zamiarem zakupu Outka, z silnikiem 2.0, zresztą jedynym dostępnym u dilera.
I tutaj pytanie, czy ktoś ma zamontowanego boxa ralliart i jest z Krakowa, bądź bywa w Krakowie i będzie miał czas na wspólną jazdę próbną lub podzieleniem się wrażeniami z jazdy?
Jestem szcześliwym posiadaczem samochodu z mocnym silnikiem i niezłym przyspieszeniem, ale ciągnie mnie do Outka bardzo. Niestety diler nie posiada samochodu z boxem na stanie a w konsekwencji nie wiem, czy po podrasowaniu Outka parametry będą polepszone, że będę choć trochę przypominać dotychczasowe wrażenia z jazdy.
Czy zdarza się Wam jeździć outkiem po drogach względnie szybko - 130-150 km/h? Pytam o prędkości przelotowe, nie chwilowe? Czy da się tym samochodem tak jeżdzić? Co z mocą chwilową, bo głównie zależy mi , by przy takich prędkościach dąło sie dynamicznie wyprzedzać. Zwykłe 140 km przy tej prędkości to niestety moim zdaniem porażka - jedzie, ale dynamika wyprzedzania żadna.
pozdrawiam
ichi - 29-06-2009, 13:21
Powyżej 140km/h niestety jest bardzo głośno i raczej kiepsko z dynamiką choć auto jeszcze "w miarę płynnie" przyśpiesza do ok 170. Ale hałas to porażka - muzyki przy tej prędkości nie posłuchasz. Nie wiem jak jest z boxem przy tej prędkości bo nie posiadam. Planowałem raczej zmianę mapy.
Może jednak zastanów się nad OII 2.2 D widziałem ze w w atogt w Warszawie ( http://www.autogt.pl/app/.../cenniki/17.pdf ) mają modele jeszcze z 2008 w cenie jak za 2.0DID. Gdybym teraz miał wybierać to bym się wiele nie zastanawiał skoro cena ta sama. Niestety minie nie dano takiego wyboru .
raven_1974 - 29-06-2009, 13:23
Niestety, AutoGT ma tylko na cenniku pdf te samochodu. Dzwoniłem. W rzeczywistości handlwiec był zdziwiony że mają taką ofertę na stronie.
mitsu00 - 29-06-2009, 23:02
Hej,
Ja mam 2.2 HDI ze zmienioną mapą na 185 HK i 430 Nm. To autoteraz dopiero lata.Dla mnie najwazniejsze było wyeliminowanie turbodziury przy ruszaniu na wzniesieniach (duzo jeżdżę w górach) oraz poprawa dynamiki między 2-3 tys.obr/min. Moim zdaniem auto zachowuje się teraz wyśmienicie. Niestety jestem z Wa-wy.
/D
dab - 30-06-2009, 00:47
mitsu00 napisał/a: | Hej,
Ja mam 2.2 HDI ze zmienioną mapą na 185 HK i 430 Nm. To autoteraz dopiero lata.Dla mnie najwazniejsze było wyeliminowanie turbodziury przy ruszaniu na wzniesieniach (duzo jeżdżę w górach) oraz poprawa dynamiki między 2-3 tys.obr/min. Moim zdaniem auto zachowuje się teraz wyśmienicie. Niestety jestem z Wa-wy.
/D |
a jak teraz jest z halasem? cos sie zmienilo?
mitsu00 - 30-06-2009, 11:11
Co do hałasu to nie moge niestety porównać mojego HDI do TDI, ale do 160 km/h jest git. Szybciej jeszcze nie jechałem bo i po co? Oczywiście bardziej szumi niż np w moim 2 aucie BMW 535 D, ale tozupełnie inne przeznaczenie samochodu. wydaje mi się że generalnie zmiana mapy pozwolila silnikowi łatwiej oddychać i szybciej wkręcać sie na obroty.
Pozdr.
Anonymous - 30-06-2009, 17:42
mitsu00 napisał/a: | Hej,
Ja mam 2.2 HDI ze zmienioną mapą na 185 HK i 430 Nm. To autoteraz dopiero lata.Dla mnie najwazniejsze było wyeliminowanie turbodziury przy ruszaniu na wzniesieniach (duzo jeżdżę w górach) oraz poprawa dynamiki między 2-3 tys.obr/min. Moim zdaniem auto zachowuje się teraz wyśmienicie. Niestety jestem z Wa-wy.
/D |
Dlaczego niestety
Hiszpan - 30-06-2009, 18:34
Panowie, miałem nadzieję, że Wam przejdzie, ale widzę, że jakoś nie bardzo.
Raczcie zwrócić uwagę na punkt 10 zasad tego forum, który brzmi:
Cytat: | 10. Mitsumaniaki popierają akcję Stop wariatom drogowym - dlatego zanim napiszesz coś o swoich dokonaniach drogowych zastanów się trzy razy | Nawet nie będę się starał tłumaczyć o co chodzi, bo to chyba oczywiste. Tych, którzy się z tym nie zgadzają zapraszam do
To też jest cytat z zasad tego forum.
P.S. Kolejny tekst typu "...wczoraj poszedł tylko do 170, bo....." będzie karany ostrzeżeniem.
mitsu00 - 30-06-2009, 19:58
Hiszpan,
Te 160 km/h to było na Autobahnie nie w naszym kochanym PL
Pozdrawiam
Hiszpan - 30-06-2009, 20:34
mitsu00, wiem, wiem.
Byłem świadomy tego, że moje zwrócenie uwagi będzie skutkowało takim dopiskiem.
Niemniej jednak jazda powyżej 130-150 po naszych drogach nie jest legalna, a po autostradach sąsiadów już tak.
Wracając jednak do tematu mnie samego kusi taka modyfikacja. Tyle, że mnie zostało do końca gwarancji pewno z 1000 km, a różnica w cenie pomiędzy Rallyart'em a innymi tego typu gadżetami jest kosmiczna. Nie wiem jak na dzień dzisiejszy, ale ostatnio kiedy pytałem to w ASO taka przyjemność kosztowała 3999 PLN (promocja )
mitsu00 - 30-06-2009, 20:45
Hiszpan,
Polecam zdecydowanie zmianę mapy poprzez złącze OBD. W moim przypadku skutkowało to przyrostem mocy do 173 Hp przy 4060 obr/min i momentu do 385 Nm przy 2400 obr/min na kołach. Biorąc pod uwagę redukcję mocy i i Nm o standardowe 10 proc w porównaniu z wartościami na wałku to analogiczne wartości wynoszą odpowiednio 190 Hk i 423 Nm. Po modyfikacji nawinąłem już prawie 10 kkm i wszystko hula bezproblemowo. trzeba tylko pamiętać o chłodzeniu turbiny i wymianie oleju co 10 kkm. Nie jestem typem który rządzi pod światłami ale imponuje mi poprawa elastyczności na 4 i 5 biegu z 80 do 120 km/hktóra poprawiła się o całe 4 sekundy. To naprawdę czuć
Pozdrawiam
raven_1974 - 30-06-2009, 22:22
Ehh wracając do tematu. Problem mam taki, że właśnie jestem na etapie zakupu Outka. Wiadomo - zmiana mapy = utrata gwarancji, stąd też chęć kupienia samochodu z ralliartem. Przecież dobra mapa to koszt maksymalnie połowy ralliartu i duzo lepsze (z lektury forum mitsu i hdi tak przynajmniej wynika) osiągi. Ale gwarancji na silnik brak - a to jednak zbyt duże ryzyko.
Dlatego ponawiam nieśmiałe pytanie: ktoś z ralliartem z okolic Krakowa, Katowic, Częstochowy? Ktoś kto przewiezie/ da się przejechać żebym mógł zobaczyć jakie są różnice.
Anonymous - 02-07-2009, 19:56
Nie bierz od razu z salonu.Pojeździj trochę żeby potem mieć odniesienie. Pzdr.
[ Dodano: 02-07-2009, 20:20 ]
Hiszpan napisał/a: | Panowie, miałem nadzieję, że Wam przejdzie, ale widzę, że jakoś nie bardzo.
Raczcie zwrócić uwagę na punkt 10 zasad tego forum, który brzmi:
Cytat: | 10. Mitsumaniaki popierają akcję Stop wariatom drogowym - dlatego zanim napiszesz coś o swoich dokonaniach drogowych zastanów się trzy razy | Nawet nie będę się starał tłumaczyć o co chodzi, bo to chyba oczywiste. Tych, którzy się z tym nie zgadzają zapraszam do
To też jest cytat z zasad tego forum.
P.S. Kolejny tekst typu "...wczoraj poszedł tylko do 170, bo....." będzie karany ostrzeżeniem. |
Skąd ty się wziąłeś człowieku.....??????? Jasne że każdy zdrowy facet chce wypróbować ile pojedzie jego maszyna....No chyba że to jakiś homo niewiadomo........Robi się to w najbardziej sprzyjających warunkach i nie ma to nic wspólnego z wariactwem na drogach......
Na koniec pytanie za 100 złotych......tylko szczerze......Nigdy nie jechałeś w Polsce 180/h...???????
LEWY - 02-07-2009, 20:31
AlCapone
Jesteś jeszcze "świeżym użytkownikiem",
wszystkie podobne kwestie zrozumiesz z czasem,
każdy jeździ jak chce i tyle ile uważa jak się to ma do przepisów to inna sprawa.
Klub popiera akcje stop wariatom drogowym i nie mowie ze nie wolno ale trochę nie wypada pisać że jechałem tyle i tyle i jeszcze miałem pod butem.
pozdrawiam i szerokości życzę
Anonymous - 02-07-2009, 20:50
LEWY napisał/a: | AlCapone
Jesteś jeszcze "świeżym użytkownikiem",
wszystkie podobne kwestie zrozumiesz z czasem,
każdy jeździ jak chce i tyle ile uważa jak się to ma do przepisów to inna sprawa.
Klub popiera akcje stop wariatom drogowym i nie mowie ze nie wolno ale trochę nie wypada pisać że jechałem tyle i tyle i jeszcze miałem pod butem.
pozdrawiam i szerokości życzę |
Ok.....Bardzo mi miło że się odniosłeś...... I nie postraszyłeś ostrzeżeniem...
A czy świeżym......????? Trudno to ocenić.....ponad bańkę km...........bez wypadku....
Spytałem tylko z letka......czy sam nigdy nie jechał 180/h.......
|
|
|