To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.5V6 GDI] założenie instalacji LPG

adamtrela1 - 29-06-2009, 16:52
Temat postu: [3.5V6 GDI] założenie instalacji LPG
jeżeli ktoś jest zorientowany alba ma taki silnik 3.5l gdi w pajero III, i założoną instalację to napiszcie jakieś opinie i w ogóle czy jest możliwe założenie do tego typu silnika LPG ba na forach wyników spalania pisze że mają założone instalacje, a mi w firmie co zakładają instalacje powiedzieli że na razie jest to niemożliwe.
londolut - 29-06-2009, 17:34

Do GDI nie założysz LPG ze względu na konstrukcję silnika.
zbyszekm2 - 29-06-2009, 18:09

londolut napisał/a:
Do GDI nie założysz LPG ze względu na konstrukcję silnika.

Założysz tylko 3 razy drożnej.

adamtrela1 - 29-06-2009, 22:04

zbyszekm2 możesz na ten temat coś więcej bo ci moi gazownicy to chyba nie douczeni zapierają się ze sie nie da bo wtryski z benzyny padną i nie pojedzie na bęzynie
dzęki bardzo

[ Dodano: 13-07-2009, 11:43 ]
zbyszekm2, możesz napisać o jaką instalacje chodzi firma itd

pki - 19-08-2009, 12:31

Gazownicy mają rację.

Zakłada się n.p. VIALLE inetalację, jest zdecydowanie droższa.

Wtryski benzynowe się zapieką prędzej czy później. Można temu trochę zaradzić ustawiając instalację LPG tak aby dawał 5%-10% benzyny a resztę gazu. No i warto było myśleć o tym przed zakupem auta :oops:

Anonymous - 07-09-2009, 14:19

Właśnie znalazłem ten post przymieżając się do tego pajero GDI+LPG
Czy znacie kogoś na forum kto ma instalacje w takim silniku. Z wiadomości jakie mam o galancie i carismie już samo GDI sprawia sporo kłopotów choć są forumowicze którzy sobie chwalą zaznaczając iż trzeba o ten silnik z większą uwagą dbać (czyszczenie przepustnicy , dobre paliwo itp).

Czy z waszej wiedzy i informacji wynika aby taką kombinację omijać szerokim łukiem czy nie koniecznie . No i awaryjnie czy można w razie tragedii silnika wymienić do np. na 3.5 z amerykańca?

[ Dodano: 08-09-2009, 18:23 ]
no muszę zaznaczyć że uzyskać odpowiedź na tym forum graniczy z cudem. wiele już forów widziałem regularnie używałem forum galanta i tam nie było problemów z uzyskaniem odpowiedzi albo przekierowaniem na właściwy temat a tu tragedia ....

pki - 18-10-2009, 18:44

Nie ciśnieniuj. Może galanciaków jest poprostu więcej. Napisałem ci co z instalką. Trzeba zastanawiać się przed zakupem. Ja założyłem osobiście OMEGAS do 3.5 amerykańca. Większych problemów nie było.

Wymiany silnika GDI na MPI bym nie radził, będzie duuużo problemów z elektroniką, są spore różnice.

harper - 13-01-2010, 13:08

witajcie! zakupiłem pajero 3,5 V6 GDI i stąd moje pytanie ile przy NORMALNEJ czyli do 90 jeździe powinien spalić i czy można założyć instalację LPG - błagam o konkrety a nie o suche ogólnikowe lakoniczne wypowiedzi.

dzięki - pewnie też kiedyś pomogę ale w innej dziedzinie pozdrawiam

Matejko - 13-01-2010, 13:36

bodajze w marcu sa jakies targi dla monterow lpg i prawdopodobnie po tych targach temat bezposredniego wtrysku i lpg bedzie rozwiazany i beda odpowiednie instalacje
proponuje szukac informacji na forach o lpg

VG - 14-07-2010, 19:52

Temat rozpracowany do silnikow FSI /DPI (bezposredni wtrysk paliwa - ale na liscie nie ma jeszcze mitsubishi (a moze ktos zazwoni i sprawdzi).
Instalacja kosztuje podobno ok 3000 zl (nie potwierdzone)
Caly patent polega na dawce 95% gazu i 5% paliwa tak aby wtryski byly chlodzone i smarowane (podobno tyle wystarczy).
http://www.elpigaz.com/?p=pl/17
http://www.eko-pal.com.pl...iem_benzyny.php

lukki - 15-07-2010, 18:40

harper napisał/a:
witajcie! zakupiłem pajero 3,5 V6 GDI i stąd moje pytanie ile przy NORMALNEJ czyli do 90 jeździe powinien spalić i czy można założyć instalację LPG - błagam o konkrety a nie o suche ogólnikowe lakoniczne wypowiedzi.

dzięki - pewnie też kiedyś pomogę ale w innej dziedzinie pozdrawiam


jeśli chodzi o benzynę to ja mam tak - prędkość jazdy /10 + 2 lub 1 litry daje spalanie w naszym pajero - czyli przy 90 to 10,5 - 11 na setkę. W mieście więcej. Sprawdza się przy prędkościach w granicach 80-120.

O instalacji tłumaczono mi, że się nie opłaca ze względu na bardzo wysoki koszt.

marwitt - 21-07-2010, 21:53

Ja mam GDI z gazem , podobno przejechalo auto ok 10 tk na gazie i jest ok , tylko strasznie mala butla bo zalozona w miejscu tylnych siedzen ...........
VG - 22-07-2010, 08:44

Ale z jakim gazem ? sekwnecja ?
Heilsberg - 22-07-2010, 10:58

Ja GDI nie mam, gazu też nie. Ale paru speców od silników już kilka razy orzekało, że gazowanie GDI to ładowanie się w problemy na własną prośbę. Poza tym gazowanie takiego silnika to dla mnie brak szacunku dla kultury i myśli technicznej.
VG - 22-07-2010, 16:55

Heilsberg napisał/a:
Poza tym gazowanie takiego silnika to dla mnie brak szacunku dla kultury i myśli technicznej.


Sorry ale takie dyskusje mnie rozkładają, jak ktoś chce miec MOC za nieduże pieniadze to własnie jest wyjście : gaz. Bez sensu jest głosowac przeciwko swojemu portfelowi skoro to jest taniej. Moj GDI pokazuje spalanie 18,2 l/100km , mozna sobie policzyc jaki to koszt - na razie nie gazuje bo nie robie duzych przebiegow, ale nie wykluczam takiej opcji (na razie mam Outka w dieslu gdzie jest taniej, ale banan na twarzy po jezdzie 3,5 GDI : bezcenny).
W taki sam sposob mozna powiedziec o ludziach tankujacych biodiesel : czy to brak szacunku dla mysli techicznej ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group