To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - niewielkie lub wielkie problemy z 3000gt

Cyber2020 - 05-07-2009, 17:58
Temat postu: niewielkie lub wielkie problemy z 3000gt
Witam...niedawno stalem sie posiadaczem pięknego pojazdu jakim jest mitsu 3k vr4 lecz pojazd ten jako iz kupiony hmmm dosc tanio (liczylem sie z kosztami napraw:>) wykazuje sie pewnymi problemami technicznymi ...jak na razie są to problemy czysto wizualne lub tez delikatne akustyczne:>

wiec po odpaleniu silnika wydaje sie ze wszystko jest ok ale po chwili pracy na niskich obrotach,.... zapali sie check silnika sprawdziłem na kompie błedy i wykazalo ze przeplywka... plus bląd z wtryskiwacza... ale nie jestem pewny bo nastepne sprawdzenie po 300 km wykazało ze przepływka ok ale wtryskiwacz dalej problemowy... pojazd nie stracil mocy nie szarpie nie wchodzi tez w tryb awaryjny wszystko jezdzi jak powinno spalanie tez nie jest jakies wielkie... moze mial ktos podobny problem... ? i coz z tym mozna zrobic...


nastepne co mnie intryguje to w czasie jazdy przy predkosciach powyzje 150- czuc hmmm wibracje ale tylko w momecie przyspieszania plus przy zmianach biegow (manual) slychac stukniecie (zakladam ze bedzie mialo to cos wpolnego z napedem na tylna os) ahh no i jest takie delikatne woooo woooo wooooo wooooo jak sie jedzie nasila sie w momecie puszczenia pedalu gazu dosc glosno gdy predkosc spada z 120 do 90..... czy wie kto moze coz powinienem wymienic aby to ucichlo czy moze naped jest juz na tyle trafiony ze calosci szukac..z tego co zauwazaylem poprzedni wlasciciel nie dbal zbytnio o stan ogomienia... wiec byla roznica w biezniku przod tyl jakies 2-3 mm.... posiadam caline 4x4 T i tam wiem ze taka roznica w wielkosci bierznika potrafi rozsadzic naped... czy tak samo dzieje sie w 3000 k?

no i na koniec amorki... gdzie to mozna kupic bo te ktore aktualnie sa w mistu wydaje mi sie ze pojazd jest jakis plywajacy wiec wile to zmienic... tylko nie bardzo wiem gdzie mozna dostac googlowalem ale chyba lama jestem bo nic znalesc nie moge...

dzieki za pomoc i wyjasnienie
pozdrawiam

slawekpurc - 06-07-2009, 03:17

czesc..amorki.. jesli pozwala budzet to tein.. street lub mono flex.
jak bardziej budzetowo to K-sport ... ale ponoc tez sa bardzo dobre
wszystko to regulowany gwint i ja sie chyba w te tez zapoatrze

owe wooo wooo wooo.. od 120 do 90 .. masz zalozony stozek? czy puszke..jesli stoezek to stawialbym na to.

szarpie przerywa... brzmi jak przeplywka ,ale rownie dobrze moze byc to 1000 innych rzeczy....jesli na kompie wyskoczyla przeplywka to najlpeiej zaloz na moment od innego lub przeczysc..

odnosnie opon.. One powinny byc symstreczyne.. nie tylko na jednej osi.. wszystkie.
nei wiem co na to twoj mechnizm roznicowy ani reduktor..ale...z tego co wiem.. powinny byc takie same opony na 4 kolach.

odnosnie stukniecia przy zmianie biegow to sprawdz output shaft...
czesto koncowka walka wchodzaca w skrzynie ( zabki potrafia sie wyszczerbic) ponoc najslabszy elelemnt skrzyni 5MT.. sa dostpne ulepszone walki za ok 200usd.. mozna zmienic bez wyciagania skrzyni .

jesli masz taki efekt na kazdym biegu stukniecie to albo przeskakuje mechnizm roznicowy( przez te opony bardzo mozliwe .. rozna srednica) . lub masz cos zuzyte na przekazaniu napedu do reduktora i walu... bardzo mozliwe ze output shaft

Cyber2020 - 06-07-2009, 21:51

zwykla puszka dzwiek wydobywa sie gdzies spod podlogi lekko za fotelem kierowcy...




wlasnie nie szarpie nie przerywa chodzi jak zloto przyspiesza bardzo ladnie nie muli trzyma obroty okolo 600-700 na luzie,



no to bede mial sporo do wymiany jednak no ale takie uroki tanich zakupow



dzieki za info bardzo sie to wsyztko przydalo i teraz moge bardziej ukierunkowany zajac sie napedem.

slawekpurc - 08-07-2009, 18:18

ehh.. za fotelem kierowcy.. dziwne ale takie dzwieki.. moze masz nieszcelny uklad dolotowy....? za fotelem kierowcy...cos co wydaje takie dzwieki...pompa paliwa?

tu mala poprawka odnosnie ceny.. to nie 200usd a raczej 600usd...cos mi sie zle kliknelo na 3sx:)

Cyber2020 - 08-07-2009, 21:23

wydaje mi sie ze to wal ale pewny nie jestem.
no malutka roznica:> czekam na przeplywke (kupilem czekam na filterek powietrza bo czarny....) oj musze sporo poczytac o tym pojezdzie
ale musze powiedziec ze mimo tego ze chwilowo stan taki sobie(bede walczyl o lepszy) jezdzi sie wspaniale a dzwiek silnika powala mnie na kolana mhmm

slawekpurc - 08-07-2009, 21:59

bedzie dobrze , nie przejmuj sie... i tak wydasz fortune na auto...... :)
udi - 08-07-2009, 22:23

Moze wydaje sie fortune na furke jak ja ,ale najwaznijsze ze daje usmiech ma twarzy jak sie na nia patrzy i daje gazu!!!!!!!!!!! :mrgreen:
A tak do rzeczy to moze reduktor ,albo tylni dyfer ci juz daje znak o zuzyciu

slawekpurc - 09-07-2009, 00:25

przepraszam za OT..
pan z zabna
http://www.allegro.pl/ite...ein_tuning.html

taniocha..uzywka 2200
na stronie tein.pl.. nowka.....1200zl....
bram mi slow...

Hubeeert - 09-07-2009, 01:26

slawekpurc napisał/a:
bram mi slow...

Własnie po to jest Forum, żeby nikogo nie naciągnął.

udi - 09-07-2009, 18:44

Nie wiem ,czy on zyje w innym swiecie!?!?!?
Za tyle to mozna kupic tez uzywany ale gwint Teina.Koles :axe: jest chyba nie normalny

Zeby nie byc goloslownym: http://cgi.ebay.co.uk/Mit...%3A2%7C294%3A50

Cyber2020 - 09-07-2009, 20:29

wracajac do tematu:P ile w miska wchodzi oleju? dzis po przejechaniu 3.500 kilometrow sprawdzilem stan hmmm zalalem castrola syntetyk bo niby maly przelot :oops: 60 k mil...

no wiec wlalem w niego 4 litry bo podane w ze niby 4 wchodza... a tu kicha dolalem dzis kolejny litr a na miarce hmmmm podchodzi pod minimum.... nie widze zeby misiek kopcil... testowalem na rozgrzanym silniku do 6 tys obrotow puscic i lukamy na wydech zero dymu...
wymienilem przeplywke wymienilem filtr check zgasl:>:>
ahhh dodam ze mam dosc konkretnie okopcony wydech...(wyglada jak dizel power) moze zrobic plukanie silnika i zalac pol syntetykiem? jutro w planie ogledziny napedu:>


ps...chcialem tylko dodac ze te 3500 km nie bylo przejechanych hmm grzecznie...aktualnie jestem w UK wiec przejazd byl przez niemcy dosc szybki.

ps.2 jaki jest zalecany rozmiar opony do miska na felge 17 ?chodzi mi o standart

dzieki i pozdrawiam:D

n3000 - 10-07-2009, 16:09

Ostatnio byłem u pana z żabna bo szukałem maski do eclipsy 2g i pytam czemu takie ceny z kosmosu ma, a on mówi ze on się nastawia na sprzedaż niemcom nie polakom stąd te ceny hehehe. Za przekładke na poliftowy model z uzywanych czesci krzyknął 10 koła, szkoda ze takie ceny zaporowe żąda bo gratów ma naprawdę mase.



cyber2020 oleju wchodzi 4,3 litra jesli zalezy ci na dobrym oleju to zalej Millers Oil 10w60 pełen syntetyk, a opony w serii to 245/45/17

slawekpurc - 10-07-2009, 21:47

kurde i wykrakalem.....wlasnie przy zmianie sprzegla okazalo sie ze walek oraz wejscie w redukto sa juz zyzyte.. ostre trojkatne zabki...no i teraz ja musze ten walek zmienic...ale jak nie teraz to kiedy...ehh.. 3majcie kciuki...kurde. paczka juz idzie z US
Anonymous - 11-07-2009, 23:11

wracając do tematu:P ile w miska wchodzi oleju?-------4,6 litra, jeśli twin turbo, bez turbin 4,3 litra.
jaki jest zalecany rozmiar opony do miska na felgę 17 ?chodzi mi o standard--------245/45/17 przód i tył

Daro - 12-07-2009, 08:14

Ostatnio poszly mi przewody i dolalem 5 litrow i bylo tak w centrum...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group