Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] przerywanie
mariano - 06-07-2009, 12:06 Temat postu: [1G 90-94] przerywanie panowie potrzebuje porady silnik po robocie głowicy ,wymianie rozrzadu,świec ,przewodów,sondy,filtrów ,przeczyszczone wszystkie kostki i w zakresie obrotów 2500 do 3000 od czasu do czasu przerywa moge jeżdzic cały dzien i nie przerwie a czasem jak zacznie to az szkoda auta pomaga zgaszenie i odpalenie wtedy znów jakiś czas jest ok.
MATi1G - 07-07-2009, 08:59
moze byc zle rozrzad zalozny badz pasek balansowy ale na poczatek sprawdz dolot moze tam sie cos obluzowało badz ta gumowa rura pękła
mariano - 07-07-2009, 09:11
gdyby to był rozrzad to by przerywał cały czas
MATi1G - 07-07-2009, 11:20
Ja Ci to pisze z własnego doświadczenia bo z miśkiem przez 3 lata to juz troche przeszliśmy razem ... ja ci tylko podałem co moze być a jak sie do tego ustosunkujesz to juz Twoja sprawa
Adaho_krak - 07-07-2009, 11:55
mariano, rozrząd bym raczej wykluczył ponieważ jak sam zauważyłeś mariano napisał/a: | gdyby to był rozrzad to by przerywał cały czas | ,
nieszczelny dolot też raczej odpada, przy nieszczelnym dolocie byłby poprostu spadek mocy, a nie przerywanie. Ja raczej skupiłbym się na układzie elektrycznym, pierwsze co mi przychodzi do głowy to cewki. Możliwe też że kable WN niedomagają choć są nowe. Jakiej firmy kable założyłeś i czy ciepłota świec WN jest prawidłowo dobrana ??
mariano - 07-07-2009, 12:50
przewody dwa komplety janmor i beru swiece dwa komplety ngk i iskra i to samo jesli by ktos podał mi jak ma podłaczone przewody przy sondzie przed kostka i z którymi za kostka bo ktos tam grzebał wczesniej i niewiem czy nie pokrecił bede wdzieczny
Adaho_krak - 07-07-2009, 12:55
mariano, sonda nie mam nic do przerywania. Proponuje skontaktuj sie z kolegą z forum o nicku Tomasz82. On jest z Twojej okolicy i napewno zdjagnozuje usterkę. Wirtualnie ciężko. Ja stawiam na cewki. Co do przewodów to Janmor nic nie warty, zainwestuj na przyszłość w NGK. Świeca WN Iskra jest dobra do polskiej motoryzacji, Beru do niemieckiej, Mitsu to tylko NGK.
mariano - 07-07-2009, 13:02
kostke musze poprawic bo sonda stoi na bogato
Adaho_krak - 07-07-2009, 13:07
mariano, w tej chwili nie mam auta pod ręką, sprawdź w necie jak to wygląda sprawa kolorów producenta danej sondy. Co do autka to dwa takie same kolory to grzałka, mase znajdziesz próbówką podłączając drugi biegun do + aku jak zaświeci to masa. Czwarty kabelek który zostaje to "data" zwana "+".
MATi1G - 07-07-2009, 21:16
Adaho_krak napisał/a: | nieszczelny dolot też raczej odpada, przy nieszczelnym dolocie byłby poprostu spadek mocy, a nie przerywanie |
i tu sie mylisz kolego przy nie szczelnym dolocie jest spadek mocy ale jak ma gdzies dziure w dolocie nawer nie wielka i misiek lapiej wtedy powietrze i szarpie i przerywa przy dodawaniu gazu wiem bo to przerabialem na wlasnej skorze
mariano - 08-07-2009, 09:02
panowie mała poprawka on nie przerywa przy dodawaniu gazu tylko przy płynnej jezdzie miedzy 2500 a 3000 rpm.przy dodawaniu gazu idzie płunnie nic nie szarpie idzie ładnie
MATi1G - 08-07-2009, 11:35
moze przepustnice wyczysc sprawdz czy masz zaplon dobrze ustawiony
Adaho_krak - 08-07-2009, 12:51
MATi1G napisał/a: | sprawdz czy masz zaplon dobrze ustawiony |
Jak się ustawia zapłon w Ecli ??
MATi1G - 08-07-2009, 13:46
lampą w n/a 5 stopni dla turbo chyba 10 st
Adaho_krak - 08-07-2009, 14:50
MATi1G napisał/a: | lampą w n/a 5 stopni dla turbo chyba 10 st |
Plus czy minus ?? Taki test kompetencji.
MATi1G napisał/a: | i tu sie mylisz kolego przy nie szczelnym dolocie jest spadek mocy ale jak ma gdzies dziure w dolocie nawer nie wielka i misiek lapiej wtedy powietrze i szarpie i przerywa przy dodawaniu gazu wiem bo to przerabialem na wlasnej skorze |
Możliwe że mamy inne auta. Przy nieszczelnym dolocie problem z silnikiem polega na za ubogiej mieszance w paliwo i za bogatej w powietrze efektem tego jest spadek mocy w zależności od wielkości nieszczelności. Częstym zjawiskiem jest też falowanie na wolnych obrotach spowodowane w/w składem mieszanki i pracą ECU które za wszelką cene chce utrzymać wolne obroty aby auto nie zgasło i sterując silniczkiem krokowym wprowadza silnik w efekt falowania obrotów.
mariano napisał/a: | panowie mała poprawka on nie przerywa przy dodawaniu gazu tylko przy płynnej jezdzie miedzy 2500 a 3000 rpm.przy dodawaniu gazu idzie płunnie nic nie szarpie idzie ładnie | Opisz dokładnie jak się to dzieje i w jakich okolicznościach i w jakim zakresie obrotów.
|
|
|