To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] przerywanie

mariano - 06-07-2009, 12:06
Temat postu: [1G 90-94] przerywanie
panowie potrzebuje porady silnik po robocie głowicy ,wymianie rozrzadu,świec ,przewodów,sondy,filtrów ,przeczyszczone wszystkie kostki i w zakresie obrotów 2500 do 3000 od czasu do czasu przerywa moge jeżdzic cały dzien i nie przerwie a czasem jak zacznie to az szkoda auta pomaga zgaszenie i odpalenie wtedy znów jakiś czas jest ok.
MATi1G - 07-07-2009, 08:59

moze byc zle rozrzad zalozny badz pasek balansowy ale na poczatek sprawdz dolot moze tam sie cos obluzowało badz ta gumowa rura pękła
mariano - 07-07-2009, 09:11

gdyby to był rozrzad to by przerywał cały czas
MATi1G - 07-07-2009, 11:20

Ja Ci to pisze z własnego doświadczenia bo z miśkiem przez 3 lata to juz troche przeszliśmy razem ... ja ci tylko podałem co moze być a jak sie do tego ustosunkujesz to juz Twoja sprawa :)
Adaho_krak - 07-07-2009, 11:55

mariano, rozrząd bym raczej wykluczył ponieważ jak sam zauważyłeś
mariano napisał/a:
gdyby to był rozrzad to by przerywał cały czas
,
nieszczelny dolot też raczej odpada, przy nieszczelnym dolocie byłby poprostu spadek mocy, a nie przerywanie. Ja raczej skupiłbym się na układzie elektrycznym, pierwsze co mi przychodzi do głowy to cewki. Możliwe też że kable WN niedomagają choć są nowe. Jakiej firmy kable założyłeś i czy ciepłota świec WN jest prawidłowo dobrana ??

mariano - 07-07-2009, 12:50

przewody dwa komplety janmor i beru swiece dwa komplety ngk i iskra i to samo jesli by ktos podał mi jak ma podłaczone przewody przy sondzie przed kostka i z którymi za kostka bo ktos tam grzebał wczesniej i niewiem czy nie pokrecił bede wdzieczny
Adaho_krak - 07-07-2009, 12:55

mariano, sonda nie mam nic do przerywania. Proponuje skontaktuj sie z kolegą z forum o nicku Tomasz82. On jest z Twojej okolicy i napewno zdjagnozuje usterkę. Wirtualnie ciężko. Ja stawiam na cewki. Co do przewodów to Janmor nic nie warty, zainwestuj na przyszłość w NGK. Świeca WN Iskra jest dobra do polskiej motoryzacji, Beru do niemieckiej, Mitsu to tylko NGK.
mariano - 07-07-2009, 13:02

kostke musze poprawic bo sonda stoi na bogato
Adaho_krak - 07-07-2009, 13:07

mariano, w tej chwili nie mam auta pod ręką, sprawdź w necie jak to wygląda sprawa kolorów producenta danej sondy. Co do autka to dwa takie same kolory to grzałka, mase znajdziesz próbówką podłączając drugi biegun do + aku jak zaświeci to masa. Czwarty kabelek który zostaje to "data" zwana "+".
MATi1G - 07-07-2009, 21:16

Adaho_krak napisał/a:
nieszczelny dolot też raczej odpada, przy nieszczelnym dolocie byłby poprostu spadek mocy, a nie przerywanie


i tu sie mylisz kolego przy nie szczelnym dolocie jest spadek mocy ale jak ma gdzies dziure w dolocie nawer nie wielka i misiek lapiej wtedy powietrze i szarpie i przerywa przy dodawaniu gazu wiem bo to przerabialem na wlasnej skorze

mariano - 08-07-2009, 09:02

panowie mała poprawka on nie przerywa przy dodawaniu gazu tylko przy płynnej jezdzie miedzy 2500 a 3000 rpm.przy dodawaniu gazu idzie płunnie nic nie szarpie idzie ładnie
MATi1G - 08-07-2009, 11:35

moze przepustnice wyczysc sprawdz czy masz zaplon dobrze ustawiony
Adaho_krak - 08-07-2009, 12:51

MATi1G napisał/a:
sprawdz czy masz zaplon dobrze ustawiony


Jak się ustawia zapłon w Ecli ?? :twisted: :twisted:

MATi1G - 08-07-2009, 13:46

lampą w n/a 5 stopni dla turbo chyba 10 st
Adaho_krak - 08-07-2009, 14:50

MATi1G napisał/a:
lampą w n/a 5 stopni dla turbo chyba 10 st


Plus czy minus ?? Taki test kompetencji.

MATi1G napisał/a:
i tu sie mylisz kolego przy nie szczelnym dolocie jest spadek mocy ale jak ma gdzies dziure w dolocie nawer nie wielka i misiek lapiej wtedy powietrze i szarpie i przerywa przy dodawaniu gazu wiem bo to przerabialem na wlasnej skorze


Możliwe że mamy inne auta. :lol: Przy nieszczelnym dolocie problem z silnikiem polega na za ubogiej mieszance w paliwo i za bogatej w powietrze efektem tego jest spadek mocy w zależności od wielkości nieszczelności. Częstym zjawiskiem jest też falowanie na wolnych obrotach spowodowane w/w składem mieszanki i pracą ECU które za wszelką cene chce utrzymać wolne obroty aby auto nie zgasło i sterując silniczkiem krokowym wprowadza silnik w efekt falowania obrotów.


mariano napisał/a:
panowie mała poprawka on nie przerywa przy dodawaniu gazu tylko przy płynnej jezdzie miedzy 2500 a 3000 rpm.przy dodawaniu gazu idzie płunnie nic nie szarpie idzie ładnie
Opisz dokładnie jak się to dzieje i w jakich okolicznościach i w jakim zakresie obrotów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group