Nasze Miśki - Mitsubishi Carisma 1.8 GDI by pelo99
pelo99 - 06-07-2009, 22:16 Temat postu: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI by pelo99 Historia Mojego Mitsubishi rozpoczęła się bardzo niewinnie. Od 3 lat byłem posiadaczem Hondy Concerto, bardzo przyjemne wozidło, o które na prawdę dbałem i było zaraz po żonie - czyt, bardzo ważne Tak w sumie dla żartu wystawiłem samochód do sprzedania nie na serwisach tylko na lokalnym forum hondapodkarpacie i wymalowałem kartkę do sprzedania. Pomyślałem że jak dostanę cenę jaką zaproponowałem to pójdzie. Trzy dni minęły i Hondy już nie było trochę tęskniłem. No i problem co zakupić ?? W rachubę wchodziły tylko Japońskie Marki. Patrzyłem, za Hondą Accord, Toyotą Avensis, oraz Mitsubishi ale Space Star. Kilkanaście ogłoszeń i wertowania różnych gazet i nic ciekawego. Aż pewnego razu pomyślałem o Carismie i to było to !! Studiowałem różne portale, forum Mitsumaniaki, (bez logowania było trochę uciążliwe). Kilka sztuk oglądnąłem - po prostu padaka na Podkarpaciu !! No i dzwoni do mnie znajomy z hondapodkarpacie i mówi, że do sprzedania jego kuzyn ma Carisme 1.8 GDI w na prawdę ok stanie !! No to do niego, oglądanie, sprawdzanie, zastanowienie (miałem na to czas, nie była nigdzie wystawiona na serwisach aukcyjnych) i 05.07.2009 Mitsubishi Carisma 1.8 GDI trafiła w moje ręce. Jest oczywiście parę szczegółów do zrobienia, ale to na czasie i zarazem z funduszami bedzie szło. Jak na razie zrobiony został kompletny rozrząd, olej i filtry i prawie wszystkie płyny Oby się trzymała !!
costa brawa - 06-07-2009, 22:20
hehe kolejny fascynat H przesiadl sie na miska
niech sluzy bezawaryjnie .. i czekamy na fotki
pelo99 - 29-07-2009, 16:32
po wpięciu do kompa, Misiek wykazał że nic go nie boli i wszystko jest ok - jestem bardzo zadowolony !!
gigant87 - 29-07-2009, 20:33
taka sama jak moja
nawet mniej więcej w tym samym czasie kupiłem swoją
pelo99 - 01-08-2009, 20:24
no i dzisiaj tzn wczoraj problem. Jadę sobie do wawy i kiszka 160km i auto stoi, pobocze, szok co się dzieje ?? Odpalila 120km jedzie, blisko celu !! padak, padła, rodzina, linka holownicza i do wujka, wymiana, filtra paliwa, powietrza, sprawdzanie ciśnienia, że mo ze jakieś podciśnienie, no i spuszczenie paliwa z baku, przez pompkę no i woda w paliwie !! jak to GDI nie jedzie !! ksztusi się prycha !! próba reanimacji aby jutro dotrzeć na podkarpacie !! mam nadzieję że to to !! relacja w poniedziałek !! PALIWO Z SHELL V-POWER RZESZÓW WYLOT NA LUBLIN. Skarga murowana i robienie koło wentla, próbki posiadam !!
costa brawa - 01-08-2009, 21:28
o widzisz jaka przygoda ...stawiam na ta wode - na tym to raczej zadne auto nie pojedzie
czekamy na relacje bo naprawde ciekawa i nieprzyjemna przygoda - polbiedy jakby pod domem a tu kawalek drogi do przebycia ;/
ja mialem taka przygode w iveco jak sobie z beczki u siebie tankowalem i syf mi z dna pociaglo(a staralem sie zeby nie pociaglo ) - filtr przed pomka paliwa po 5 km zawalilo tak ze auto nawet nie zapalilo a pozniej pol dnia roboty zeby wyczyscic zbiornik wymiana filtrow i biega jak rakieta
pawela - 01-08-2009, 22:01
takie chwalone a z tym 'paliwem' ZAWSZE miałem same problemy...
pelo99 - 03-08-2009, 20:15
no i problem jest jednak poważniejszy bak wyczyszczony, filtry wymienione i dalej się to robi. W baku był straszny syf i może przytarło pompkę, lub jeszcze coś innego zniszczyło !! mam straszną nerwę. Świeży zakup a już same problemy !! czyżbym się zniechęcił od początku oby nie !! jutro może będę miał pompkę na pożyczkę ...
gigant87 - 11-08-2009, 14:26
jaki efekt?
pytam, bo mi dzieje się to samo od kilku dni :/
pelo99 - 19-08-2009, 14:48
No to sprawa wygląda następująco:
1. Nie udało się wpiąć pod serwisowego compa - brak dostępu do urządzenia.
2. Nie wymieniałem także pompy, do póki nie będzie badania comp-em
3. Odkręciłem jeszcze przewody od filtra i wydmuchałem sprężonym powietrzem
4. Odkręciłem przewód zasilający od pompy wysokiego ciśnienia w bloku, aby sprawdzić czy jest sitko (zależy na którą część europy były produkowane, moja GDI nie ma sitka w pompie wysokiego ciśnienia.
5. Jak na razie ustało jeszcze z dwa razy się krztusił i jak na razie od 450km spokój - tylko nie robiłem dystansów powyżej 100km jednorazowo, trzeba to jakoś sprawdzić.
6. Jeszcze raz na czasie będę sprawdzał filtr paliwa - stary chce rozciąć i sprawdzić ile naciągało tego syfu i czy to na pewno to.
Jak na razie do przodu, teraz walczę z kosztami wydechu ...
PS: ale w baku naprawdę była MASAKRA - szkoda że nie mam foto, a może i dobrze ...
mefis_radom - 19-08-2009, 23:35
Przykra sprawa z tym paliwkiem, zrobiles juz cos w kierunku, zeby narobic im kolo piora?
pelo99 - 07-09-2009, 19:38
no i wreszcie się udało ogarnąć tłumiki i resztę układu wydechowego z czego jestem "zbananiony" plus jeszcze sobie dołożyłem końcówkę co by było milej
ZEROSUPER - 08-09-2009, 00:31
Całkiem fajna ta końcówka. Spawałeś do tłumika czy nałożona na ori dwururkę? Masz jakieś fotki od spodu tego wynalazku?
A tak wogóle to ładniutka Cari, prawie tak ładna jak moja
pelo99 - 22-09-2009, 16:13
ZEROSUPER napisał/a: | Spawałeś do tłumika czy nałożona na ori dwururkę? |
spawana do tłumika, bo końcówki były w kiepskim stanie. A foto od dołu postaram się zrobić na czasie. jak będę zabezpieczał spawy jakimś termoizolacyjnym podkładem
no i kilka foto wydechu, może szału nie ma - ale jest dużo dużo lepiej
No i kilka zdjęć Miśka w lepszym wydaniu niż telefonem
... cdn ...
costa brawa - 22-09-2009, 22:34
a ten karbon kolor na desce rozdz. to jest orginal? tak z ciekawosci bo nawet nie wiem a taki "ciekawy"
mam nadzieje ze w rzeczywisctosci lepiej wyglada - tak jak mi w galu na fotkach sie nie podobal ten kolor co mam na desce w swoim to w rzeczywistosci jest fajny
Ps
a jak tam furka sie sprawuje ? nie ma z nia klopotow ? mam nadzieje ze jestes rownie zadowolonym uzytkownikiem miśka jak ja
|
|
|