Chcę kupić Galanta! - [E3x 88-92] Galant 1991r, 4x4 2.0 16v full opcja
Slawciu - 11-07-2009, 20:59 Temat postu: [E3x 88-92] Galant 1991r, 4x4 2.0 16v full opcja Witam wszystkich. @ dni temu wpadl mi w oko Galant, co ciekawe okazało się że jest to wersja Dynamic4, 16 zaworowy DOHC, silniczek nie bierze oleju, nie ma plam pod silnikiem, chodzi cicho i regularnie. Przebieg 135k km. Co ciekawe, to samochód kolegi mojego szefa, baaardzo mało jeżdzony, a jak juz to tylko w dłuższą trasę. Podobno nie bity, ale to sie sprawdzi w serwisie.
Lakier jest w stanie DB+. Nie sprawdzałem jeszcze podłogi, ale jutro przyjeżdża do mnie znajomy mechanik i jedziemy oglądać od spodu.
Z tego co czytałem, to jest to wersja raczej trudno dostępna, jak z napędem 4x4? Czy w tylnym moście jest szpera? (dedukcja mojego znajomego na podst "rzutu okiem")
Spalanie wiem, to nie dieselek. Przetrzepie mnie po kielni?
JC mam w mieście, więc z dostępnością części nie ma problemu, jak z ich cenami?
Na co jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach? Opłaca sie wydać 2300 na takie auto?
Szczerze powiem, że jak dla mnie jest to ogromna okazja, samochód serwisowany był u najlepszego mechanika w mieście.
Korbe mam w głowie od myślenia na ten temat już i dlatego postanowiłem sie poradzić Was - ludzi którzy w tym siedzą nie od dziś. Liczę na konkretne odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie.
Sławek
jacek11 - 12-07-2009, 12:14
Slawciu, poczytaj tutaj.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=174
Pozdro.
Wook@sH - 12-07-2009, 12:26
jezeli jest w dobrym, a nawet średnim stanie to 2300zł to okazja.
mitsu_pl - 12-07-2009, 17:33
za tą cenę ja bym brał i po rękach całował... , jak nie chcesz to podziel się namiarami
Slawciu - 12-07-2009, 19:42
Dopiero co wróciłem z jazdy próbnej.
Zakochałem się. Miałem mechanika koło siebie, osłuchał silnik, pozadawał parę podchwytliwych pytań i wkońcu siadłem za kierownicą.
Auto miażdży, przyspieszenie, prowadzenie, zero luzów na kierownicy, nie ściąga na boki.
W środku elektryka działa, prawy przełącznik od szyby tylko nie opuszcza.
Dużo miejsca, wygodnie.
W sobotę go biorę
Serek - 13-07-2009, 09:26
Gratulacje. Co prawda z tym przyspieszeniem to może przesada, za mało niutków by poszaleć ale reszta palce lizać Co do kosztów...jeżeli serwisowany to posłuży dłużej niż niejedno nowsze autko. Sporo części jest w IC. Zawsze można też coś zamówić w internecie.
P.S. Prosimy o zdjęcia i opis po zakupie. Oczywiście nie w tym dziale
Owczar - 13-07-2009, 11:56
Gratuluję Ale jeśli przez JC masz na myśli JapanCars to nie polecam.. IC owszem
Slawciu - 13-07-2009, 21:50
Panowie, a ile zapłacę w US podatku od tej kwoty, jak to jest naliczane?
Samochód stoi na czarnych blachach jeszcze, powiedzcie proszę ile taki interes kosztuje?
Jak jest wkońcu z tymi częściami? Ciężko dostać? Patrzyłem na ceny w IC i się trochę przeraziłem. Mam nadzieje, że opinia niezawodnych tyczyć się będzie także mojego auta
Aha jeszcze jedno, ma ktoś manual po Polsku? Jest możliwe wogóle coś takiego do dostania?
Czy tylko z działu Download mogę pobrać?
Oczywiście opiszę auto z taka dokładnością na jaką mi pozwala moje doświadczenie.
Co ciekawe autko posiada oryginalne alusy z Dynamic4
Tak myślałem żeby je wypolerować, ładnie by się to prezentowało?
Jacek25KRK - 13-07-2009, 21:53
1. podatek 2%, to grosze
2. czarne blachy, żadna różnica
jarekrk - 14-07-2009, 08:34
żadnych części ciężko dostać nie jest.
Na niektóre tylko trzeba dłużej czekać:)albo wysilić się z szukaniem, też kiedyś miałem takiego gala , wersje gti jeździłem nim zadowolony przez 2 lata, w sumie wszystko było bez awaryjne , aż silnik odmówił posłuszeństwa,ale to i tak dużo wytrzymał (tylko to było kosztowne z uzytkowania jego) i tak do tej pory żałuje ,że go sprzedałem bo moje następne auto to był kompletny dramat, i teraz znów do Galanta wróciłem
hmm może tego posta mi nie usunie nikt
pozdrawiam i udanego użytkowania samochodu
Serek - 14-07-2009, 11:08
1. to nie gti tylko dynamic-4 (przód prawie identyczny), tył zupełnie inny (zawieszenie, podłoga)
2. z częściami jest tak: eksploatacyjne są, elementy tylnego zawieszenia gorzej, albo wcale
3. manual tylko z działu Download (po angielsku ale intuicyjny i bardzo szczegółowy)
4. ori koła to z wersji gti
5. przerejestrowanie (blachy, dowód, podatek = ok. 200-300 zł)
Slawciu - 14-07-2009, 22:18
Ehh muszę się streszczać. Samochód niby zaklepany, ale......
Za dużo się naczytałem i dopiero raz przejechałem, żeby przepuścić bokiem takie auto.
W życiu nie widziałem takiej wersji na polskich drogach. Musze go mieć i myślę, że choć go nie mam już stałem się maniakiem 3majcei kciuki, pozdrawiam Sławek
[ Dodano: 17-07-2009, 16:56 ]
Mam go, zrobiłem jak narazie 10 km
Ale petarda, pozdrawiam wszystkich
[ Dodano: 18-07-2009, 08:23 ]
Już pod domem stoi, niestamowita bryka.
[img=http://img525.images...3/pic0060e.jpg]
|
|
|