Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - swap z 2.0 8v na 2.0 16V
mitsu_pl - 12-07-2009, 17:49 Temat postu: swap z 2.0 8v na 2.0 16V Witam, zamierzam zrobić swapa w swoim E38A z 2.0 8V OHC na 2.0 16V DOHC, mam takie pytanko, czy nie da się wykorzystać wiązki z mojego gala? Zauważyłem, że przy instalcji elektrycznej silnika jest mnóstwo niepodpiętych kostek..., czy jednak nie obejdzie się bez przekładania wiązki z tamtego silnika?
Krzyzak - 13-07-2009, 23:03
Mozna wykorzystac instalacje od 8v ale jest to rzezba - Bartek kiedys komus latal taka instalacje (gosc byl z Poznania o ile pamietam).
Prawidlowo jednak trzeba przeszczepic elektryke - inne jest ECU (sygnaly na innych nozkach, dohc ma zaplon elektroniczny a sohc mechaniczny rozdzielacz i wiele, wiele innych niuansow).
Bartek - 14-07-2009, 07:34
Sam dla siebie zrobiłem i działało ok. Jednak nie polecam tej metody - kilka dni zabawy ze schematami i kablami. Te wiązki różnią się bardzo od siebie.
mitsu_pl - 14-07-2009, 11:20
ok. dzięki wielkie za rady
[ Dodano: 11-05-2010, 19:27 ]
Odświeżam temat. Wczoraj zakupiłem Galanta 2.0 16V, wersja USA z roku 89. Dzisiaj silnik już z niego wyprułem i będe go powoli remontował i szykował do włożenia w moje E38A. Wszelkie rady, wskazówki i inne (byle nie krytyczne) wskazane
Maretzky85 - 05-06-2010, 09:26
Dobrze by było jakbyś go wsadził razem z wiązką i komputerem. W sensie, żeby były z kompletu
mitsu_pl - 06-06-2010, 23:39
Wszystko będzie z kompletu... Przygotowane, tylko silnik muszę zrobić na fabrykę, no może trochę ją poprawie
|
|
|