[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] ¬le chodzi moj misiek na benzynie..
max_maximus - 13-07-2009, 22:01 Temat postu: [E32A 1.8] ¬le chodzi moj misiek na benzynie.. Witam. Mam problem ze swoim mi¶kiem....A mianowicie.... Niestety przez dłuższy czas , chyba z 3-4 miesiace odpalałem silnik na gazie...Nie wiem czemu, poprostu tak wyszło...i chyba ze szkod±...W tamtym tygodniu przeł±czyłem na benzynę(tak dla przepalenia benzyn±), a tu silnik chodzi nierówno, słabo wchodzi na obroty, nie ma mocy..Co może byc przyczyn±?...Oczywi¶cie benzyna zawsze powyzej rezerwy była....Kto¶ mi podpowiedział że mogły mi sie zatkać wtsryskiwacze(nagar)...to tak wygl±da jakby ze dwa gary nie paliły...Co i jak sprawdzić w silniku we własnym zakresie?...
deejay - 13-07-2009, 22:06
na 99% wtryski zabrudzone , nic tylko jazda na Pb ci pozostaje z dodatkiem preparatu do czyszczenia wtrysków , lub jak najczesciej przepalac na PB z czasem powinno wszystko wrócic do normy , jak nie to wtryski do wymiany
max_maximus - 13-07-2009, 22:57
czy odkręcaj±c listwe i wtryski sam stwierdze ze s± zatkane?
deejay - 14-07-2009, 21:36
po wyciagnieciu listwy wtryskowej , musisz sprawdzic czy podaja tzw. mgiełk± , nie moga sikac na boki lub w różnych kierunkach , maja podawac paliwo równomiernie mgiełk±
max_maximus - 15-07-2009, 11:32
sprawdziłem listwe i przy kreceniu rozrusznikiem benzyna jest podawana przaz wszystkie wtryskiwacze, a wiec nie s± zabrudzone....teraz wydaje mi sie ze to filtr paliwa jest zatkany i przy pracy silnika za mało podaje ...Filtra nie wymianiałem odk±d kupiłem mi¶ka (3 lata), a nie wiem czy poprzednik tez wymieniał.....dzi¶ zamówie filtr....Co o tym my¶licie? Pomoże?
wojmi1 - 16-07-2009, 18:55
albo pompa paliwa bo jak był pusty zbiornik.... wymiana filtra to zazwyczaj Sajgon - kiepski dostęp
Krzyzak - 16-07-2009, 21:24
kiepski dostep w Galu z 4G37??? - Wojtku, akurat w tym modelu dostep do filtra paliwa jest bajeczny
max_maximus - 16-07-2009, 21:43
wymieniłem filtr (choć był brudny) , to jednak nie to....silnik dalej Ľle chodzi, aby wszedł na obroty musze nieĽle podeptać pedał gazu....Wygl±da że to chyba pompka paliwa....W trakcie tej zlej pracy silnika zdj±łem z listwy przewód przelewowy paliwa i i tu...paliwo lekko, swobodnie wypływało z rurki...Czy tu aby nie powinna być jaka¶ "fontanna"??....
Anonymous - 19-07-2009, 09:08
skoro pisałes ze paliwo zawsze było powyzej rezerwy to watpie zebys zatarł pompe, ajaki masz gas generacja?
max_maximus - 24-07-2009, 09:35
Gaz jest I gen , ale to nie ma znaczenia, odpala i chodzi idealnie na gazie. Wygl±da na to ze to pompa paliwowa daje ci¶nienie na listwe i wtryski......a jak zdycha to i ci¶nienia nie ma...to tylko moje rozważania, ale pewnie tak jest. Byłem w sklepie zamówić pompę paliwow± i tu sie robi problem bo powiedziano mi abym spisał numery z pompy bo w katalogu jest kilka wersji i nie wiadomo która....Azeby spisać to trzeba najpierw j± wyj±c z baku.....Czy może mi który¶ z kolegów podać jaka to pompa?...Galant sedan 91' 1,8 ben
Owczar - 24-07-2009, 10:15
Podaj VIN, spróbuję sprawdzić. Ale wstrzymaj się z t± pomp±. Z przewodu przelewowego tak ma lecieć. Nowa pompa to nie mały koszt. SprawdĽ w jakim¶ warsztacie ci¶nienie na listwie. Może jaka¶ dysfunkcja ECU? Nie ¶wieci Ci się kontrolka?
max_maximus - 24-07-2009, 13:16
Kotronka check sie nie swieciła ...normalnie gasła po rozruchu silnka na gazie...Dwa tyg temu musiałem wymienić szczotki w alternatorze. Mechanicy odłaczali akumulator...no i teraz nie mogę "nauczyc komputera" na wolych obrotach do pierwszego odpalenia wentylatora w chłodnicy na benzynie...i dlatego w tej chwili po odpaleniu silnika na gazie po paru minutach zapala sie check engine....Wcze¶niej tego nie było...(tj. gdy nie chodził mi na benzynie).....
Dzi¶ podłaczę drugie Ecu, które kiedy¶ wysiadło. Sprawdze czy działa, bo firma naprawiała mi go i własciwie jeszcze nie sprawdziłem czy działa. Bo może faktycznie co¶ jest z ecu...
Anonymous - 27-07-2009, 14:25
mialem tak samo. wyszlo ze misiek palil na dwoch garach - najprostszy sposob aby to sprawdzic to odpalic autko na benzynie i po koleji zdejmowac przewody od swiec. jesli niema roznicy po zdjeciu przewodu to oznacza ze na tym garze nie chodzi.
ja kupilem na alledrogo kompletna listwe wtryskowa za 100 (lub 150zl) - wymienilem wtryski i bajka, szedl jak rakieta na Pb. minelo kilka miesiecy, moze pol roku i znow to samo.... jezdze i odpalam glownie na LPG, aczkolwiek w miesiac z pol baku Pb wyjezdze. ja sobie dalem spokoj - trudno, bedzie tylko lpg
Anonymous - 09-08-2009, 15:32
... pytałem jaki gas bo chodzi o przepływomierz przy gazie 1g narazony jest on na uszkodzenie przez stral gazu w dolot i zadne bum-klapki itp niepomoga, kazdy pisze zawsze Ecu wtryski itp o przepływce nikt niepamieta umnie kiedys bylo to samo na gazie git a na beznzynie cuda wtryski wymienialem przewody swiece filtry pompy paliwa i nic a to był PRZEPŁYWOMIERZ ZACZNIJ OD TEGO! wiele osob to samo miało.
next - 17-08-2009, 16:35
witam.jestem nowy.kupiłem galanta z 1992 1800 z gazem.jak panowie przyjechali odpalał elegancko,ale dzis rano tragedia.po kilku próbach odpalił,ale przez pare minut ¶wieciła lampka od silnika.na gazie wszystko elegancko chodzi.Swiece s± wymienione,akumulator tez. miałem wczesniej carisme w beznynie,co do gazu to jestem zielony.
|
|
|