To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - [2.5 TD] montaz intercooler-a

wajc83 - 14-07-2009, 09:17
Temat postu: [2.5 TD] montaz intercooler-a
Witam zamontowałem do swojego misia intercooler i pytanie mam teraz czy muszę jechać na ustawienie pompy wtryskowej czy nie?
-czy da sie to zrobić samemu?
- ile orientacyjnie muszę zapłacić za taka usługę?
- czy trza zdemontować pompę?
i najważniejsze czy w ogóle podniosę moc o 10km

Mighn - 14-07-2009, 13:54

więcej powietrza = potrzeba więcej paliwa = trzeba ruszyć pompę

Radzę wizytę u pompiarza, a szansa na ciut mocy więcej jest :) A do pompiarza jedziesz całym autkiem a nie z samą pompą, i najlepiej by było posadzić auto na hamowni.

Anonymous - 14-07-2009, 18:04

Mighn napisał/a:
i najlepiej by było posadzić auto na hamowni.


Ale jeśli przed modyfikacją nie był hamowany, to nie będzie to miarodajny pomiar, bo silniczek ma już swoje lata i przebieg...

wajc83 - 15-07-2009, 11:35

spoko silnik po remoncie.

A auto przechodzi małą modernizacje:

montaż intercoolera
chłodnica na pakę
blokada mostu 100%
sprężyny tył
przełozenia 1:5,285 :D
oponki 34" fedima
akumulator na tył
odciążony o 80kg

to skonczone bedzie do konca przyszłego tygodnia

ciecie budy zostawiam na zime

polaff - 05-08-2009, 03:43

napisz jakie efekty po modyfikacji silnika i jakie koszty montażu cool'era i przestawienia pompy :!:
Anonymous - 27-08-2009, 12:15

Opony 34 cale do 2.5? No to życze powodzenia w błocie. Lift budy i zawiasu a potem systematyczne wymiany reduktora przy takich kapciach. Ludzie to kompletnie nie ma sensu. Tyle osób już to przećwiczyło i wracają potem do 31". Szkoda kasy. 31" z dobrym użebrowaniem robią bez najmniejszego problemu. Człowiek jedzie nie żelazo jak mawiali starożytni rosjanie.
wajc83 - 02-12-2009, 06:38

acinski napisał/a:
Opony 34 cale do 2.5? No to życze powodzenia w błocie. Lift budy i zawiasu a potem systematyczne wymiany reduktora przy takich kapciach. Ludzie to kompletnie nie ma sensu. Tyle osób już to przećwiczyło i wracają potem do 31". Szkoda kasy. 31" z dobrym użebrowaniem robią bez najmniejszego problemu. Człowiek jedzie nie żelazo jak mawiali starożytni rosjanie.


Chłopie jak umiesz czytać to po to zmieniłem przełożenia w mostach , na 34" spokojnie strzelam z 2 biegu aż się czarno od błota za mną robi . A jezeli chodzi o reduktor to na razie jeszcze nie skatowałem ani jednego , a ku przestrodze jeden w warsztacie lezy.

lesmen - 19-02-2010, 15:28

I jakie rezultaty po instalacji tego intercoolera?
Czy wystarczy tylko kupić intercooler i go podłączyć oraz ustawić pompę? Czy będzie widoczna różnica w mocy pajerka? Proszę o poradę bo też się nad takim montażem zastanawiam.

polaff - 19-02-2010, 15:34

lesmen napisał/a:
I jakie rezultaty po instalacji tego intercoolera?
Czy wystarczy tylko kupić intercooler i go podłączyć oraz ustawić pompę? Czy będzie widoczna różnica w mocy pajerka? Proszę o poradę bo też się nad takim montażem zastanawiam.


Też jestem zainteresowany tematem i prosze o odpowiedź na pytanie kolegi no i moje też

Cytat:

PostWysłany: 05-08-2009, 02:43 Temat postu:
napisz jakie efekty po modyfikacji silnika i jakie koszty montażu cool'era i przestawienia pompy :!:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group