To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Żółta lampka silnika

Anonymous - 15-07-2009, 22:47
Temat postu: Żółta lampka silnika
Witam!

Dzis wsiadlem do auta po pracy, rano nic sie nie dzialo, i po ruszeniu wlaczyla mi sie ta zolta lampka kontroli silnika. Samochod pracuje normalnie. Centralny wyswietlacz nic nie zglaszal.

Macie jakies pomysly?

Pozdr

tomekrvf - 15-07-2009, 23:35

remains napisał/a:
Macie jakies pomysly?

Wyprawa do ASO albo trochę cierpliwości-samo zgaśnie.

Hiszpan - 16-07-2009, 09:09

Nawet jeśli samo zgaśnie ja bym pojechał do ASO. Coś musiało być powodem, może został ślad błędu w komputerze :roll:
Anonymous - 16-07-2009, 17:25

Podjechalem do ASO.
Maja mi wymienic zawor cyrkulacji spalin ( chyba dobrze pisze ). Odlozylo sie nagaru ponoc i komputer blednie czyta dane, powodujac blad. Stad ta lampka.
Na cale szczescie moge jezdzic i nie ma ryzyka ,ze cos sie uszkodzi.

Anonymous - 17-07-2009, 13:37

a jaki silniczek Kolega posiada?
dab - 17-07-2009, 14:43

remains napisał/a:
Podjechalem do ASO.
Maja mi wymienic zawor cyrkulacji spalin ( chyba dobrze pisze ). Odlozylo sie nagaru ponoc i komputer blednie czyta dane, powodujac blad. Stad ta lampka.
Na cale szczescie moge jezdzic i nie ma ryzyka ,ze cos sie uszkodzi.


a jaki masz styl jazdy, raczej b. spokojny czy ponizej 3,5tys nie schodzisz? 8)

Anonymous - 17-07-2009, 16:46

2.0 TDI z chipem fabrycznym.
Jezdze raczej tak ,jak warunki pozwalaja, dosc zwawo, ale na pewno nie jestem typem ruszajacym z piskiem ze swiatel i dohamowujacym przed kolejnymi.

Anonymous - 20-07-2009, 09:19

Poproszę o info przy jakim przebiegu to wyskoczyło i czy ASO wymieni część na gwarancji?? :?:
Anonymous - 20-07-2009, 13:40

miałem to samo...czyszczono kilkakrotnie zawór egr... na chwilę pomagało..w końcu wymienili na nowe na gwarancji...czas oczekiwania około 6 tygodni... :butthead:
Anonymous - 20-07-2009, 21:20

A mnie poprobowali czyscic jednego dnia i poniewaz nie dali rady, zamowili czesc i dzis juz dzwonili ( 4 dni minelo ) , ze jest. Umowilem sie w tym tygodniu. Czesc bedzie wymieniona na gwarancji.
A co do przebiegu, to mam przejechane jakies 51tys.

Anonymous - 21-07-2009, 17:37

a u mnie ten zawór nie działa właściwie i z jakiegoś powodu lampka się nie zapala .......co może być powodem ??
kuzior - 09-08-2009, 01:31

Witam,

u mnie zaczeło się przy 70 000 - bez zapalania kontrolki silnika. Nic, tylko gwaltowny spdek mocy przy 100-120 km/h lub wysokich obrotach. W ASO powiedzieli, że błąd zaworu recyrkulacji spalin (EGR-chyba?) i próbowali 2 razy czyścić. Na chwilę pomagało. Ostatnia wizyta wiązała się z przeprogramowaniem komputera - tak przynamniej powiedzieli. Dziś po miesiącu znów się powtórzyło. Nagły spadek mocy - tryb awaryjny ! Tym razem z kontrolką silnika, nie gasnącą przez cały czas jazdy. Nawet po zgaszeniu auta. Coś nowego! Jadę po niedzieli do Łodzi i będę domagał się wymiany tego zaworu. Oni nie chcą tego robić chyba tylko z uwagi na cenę. Przytrafiło mi się to we Wrocławiu i bez problemu mogłem zamówić wymiane ale tylko w tym ASO. Nie wiem jak działa gwarancją w poszczególnych oddziałach, kto jest obciążany kosztami, ale nie dam się już zwodzić. Ostatnio miałem taką niespodziankę wyprzedzając TIR-a 140km/h i nagle zero pod pedałem. Nie wiedziałem gdzie się chować. W ASO powiedzieli mi, że i tak nie można jeździć 140 km/h po polskich drogach :finga: . Kupa śmiechu. Zobaczymy co teraz załatwię. Może zmienię ASO.

Grześku - 09-08-2009, 19:58

kuzior napisał/a:
W ASO powiedzieli mi, że i tak nie można jeździć 140 km/h po polskich drogach

Czyżby nie mieli racji?

jmgmotocykle - 09-08-2009, 21:05

ale ty Grześku pitolisz.... poprostu polska - 140 jest standartem na drogach krajowych... ci co mi zaraz napiszą że łamię (-my) przepisy to zapraszam na godzinną obserwację dróg.... może i gośc przy wyprzedzaniu złamał lekko przepisy, ale co by było gdyby przez ten niefart miał czołówkę??? argumentacja mitsu jest bynajmniej.... żenująca!!!! to właśnie mitsu powinno się wstydzić iż będąc liderem w produkcji dymamicznych/sportowych aut wypuszcza auto z serwisu z takim "bąblem"... nigdy bym nie chciał żeby mnie spotkało przy wyprzedzaniu takie "kuku" :gib:
Grześku - 09-08-2009, 23:22

jmgmotocykle napisał/a:
ale ty Grześku pitolisz....

Może i pitole, ale z takim podejściem jak Twoje, powiedzenie:
jmgmotocykle napisał/a:
poprostu polska - 140 jest standartem na drogach krajowych

sprawia, że mamy publiczne pozwolenie na jazdę pod wpływem alkoholu, na zatrzymywanie się na zakazie, wyprzedzanie na trzeciego, bo to przecież polska...

Tak trudno dać przykład i zacząć nie tylko jeździć wolniej ale i to propagować? Koniecznie trzeba robić wariata z każdego który zwróci na to uwagę?

btw:
jmgmotocykle napisał/a:
może i gośc przy wyprzedzaniu złamał lekko przepisy

to Twoje lekko to conajmniej 400pln i kilka punktów karnych, stać Cię na to?

Inną sprawą jest, że ww sytuacja nie powinna mieć miejsca (mówię o utracie mocy) bo nawet przy mniejszych prędkościach mogła doprowadzić do tragedii.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group