To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Nowy salon Mitsubishi w Warszawie

Japan Motors - 01-08-2009, 12:58

No właśnie bardzo chętnie poczytam opinie o naszym nowym salonie.

Czekam tez na opinie i sugestie dotyczące salonu i serwisu w Bielsku - Białej.

Piwor - 04-08-2009, 22:48

Zadzwonię, pojadę po jakieś drobiazgi do Carismy. :)
Misiek :) - 08-08-2009, 00:14

Byłem tam spytać o nowego colta ralliart. Dowiedzieć się jakichś szczegółów.
Sprzedawca bardzo miły, od razu podszedł. I na tym się kończy dobre wrażenie.
Na temat tego Colta nie wiedział nic. Na moje wszelkie pytania odpowiadał ogólnikowo i szukał w broszurze. Nie był w stanie nic dodać co poza broszurą. Jak się spytałem na temat przewagi Colta nad konkurencją zaczą mówić o sportowych wynikach marki mitsubishi. Na pytanie jeszcze raz o colta, dokładnie o colta powiedział, że to japan motors, pochodzi z japonii i ma dobrze spasowane plastiki.
Koleś myślał że przyjechałem starym coltem gti, pomimo że zaparkowałem tyłem przed oknem i jak wół był napis Colt GLXi.
Moja dziewczyna (niewiele wie o motoryzacji, ale sporo jak na płeć piękną) po wyjściu z salonu stwierdziła że po przeczytaniu broszury by lepiej i więcej powiedziała o tym samochodzie, nie czytając na bierząco.
Co chwile słyszałem, że nie ma jazd próbnych i że sprzedawca jeszcze nie jechał takim coltem. I dlatego nie może podać szczegułów i odnieść tego auta do starego colta gti.
I jeszcze jedno. Nigdy nie przypuszczałem, że ten samochód jeśli chodzi o osiągi jest mierzony na hamowni. Myślałem że stoperem, i dopiero pan sprzedawca mnie uświadomił.

Japan Motors - 10-08-2009, 14:50

Misiek :) napisał/a:
Co chwile słyszałem, że nie ma jazd próbnych i że sprzedawca jeszcze nie jechał takim coltem. I dlatego nie może podać szczegułów i odnieść tego auta do starego colta gti.


Proszę nie spodziewać się jazd próbnych taką wersją Mitsubishi Colta (niestety). Na chwilę obecną ani jedna sztuka nie jest zamówiona do Polski i jeśli Mnie pamięć nie myli, to żadna nie została sprowadzona dla Dealera.

Proszę również wsiąść pod uwagę, że w tej chwili możliwością prowadzenia Colta w wersji Ralliart lub 1.5 Turbo może się pochwalić tylko kilka osób w Polsce. Ja sam pracując już kilka lat dla Mitsubishi nie miałem okazji zasiąść za kierownicą tego modelu.

Gwarantuję, że w większości Dealerstw po zadaniu pytania o Colta Ralliart będzie konsternacja i szukanie informacji w katalogach. To nie jest zabronione. A wręcz przeciwnie, jeśli sprzedawca ma opowiadać bzdury to niech lepiej posiłkuje się katalogiem :lol:

mitsu00 - 10-08-2009, 22:03

A jak wygląda sprawa z zapleczem części zamiennych/eksploatacyjnych do Outlandera 2.2? Ostatnio jak byłem przejazdem do nie mieliście nawet filtra oleju :?

Pozdrawiam

Anonymous - 10-08-2009, 22:28

mitsu00 napisał/a:
A jak wygląda sprawa z zapleczem części zamiennych/eksploatacyjnych do Outlandera 2.2?


w 3 markach masz tego po pachy :wink:

Hubeeert - 10-08-2009, 23:52

Japan Motors napisał/a:
Gwarantuję, że w większości Dealerstw po zadaniu pytania o Colta Ralliart będzie konsternacja i szukanie informacji w katalogach. To nie jest zabronione. A wręcz przeciwnie, jeśli sprzedawca ma opowiadać bzdury to niech lepiej posiłkuje się katalogie

Gwarantuję, że na tym Forum cała rzesza ludzi zna dokładnie parametry każdego samochodu produkowanego obecnie i uprzednio przez MMC. Może zamiast zatrudniać osoby przypadkowe poszukacie pasjonatów?

Swoją drogą - skoro ten model jest w ofercie to wypadałoby żeby sprzedawca znał te parametry - nie ma tego dużo a róznice z w stosunku do "zwykłego" CZT nie są aż tak liczne...

Japan Motors - 11-08-2009, 12:09

Hubeeert napisał/a:
Japan Motors napisał/a:
Gwarantuję, że w większości Dealerstw po zadaniu pytania o Colta Ralliart będzie konsternacja i szukanie informacji w katalogach. To nie jest zabronione. A wręcz przeciwnie, jeśli sprzedawca ma opowiadać bzdury to niech lepiej posiłkuje się katalogie

Gwarantuję, że na tym Forum cała rzesza ludzi zna dokładnie parametry każdego samochodu produkowanego obecnie i uprzednio przez MMC. Może zamiast zatrudniać osoby przypadkowe poszukacie pasjonatów?

Swoją drogą - skoro ten model jest w ofercie to wypadałoby żeby sprzedawca znał te parametry - nie ma tego dużo a róznice z w stosunku do "zwykłego" CZT nie są aż tak liczne...


Tak wiemy, że z Forumowiczami będzie ciężko konkurować w tematach wiedzy na temat szczególnie starszych modeli Mitsubishi. Niechcemy nawet tego robić, lepiej powiedzeić "nie wiem" niż mówić bzdury i się ośmieszyć :D
Koledzy w Warszawie tamatem Mitsubishi zajmują się od około 2 miesięcy, więc jeszcze nie wszystkie modele pewnie mają opanowane.
Pamiętajcie, że My jesteśmy tylko ludźmi. Mamy ograniczone zasoby pamięci :)
Proszę policzyć:
5 modeli samochodu + 4 wersje wyposażenia w każdym modelu + średnio 2 silniki, do tego ceny i promocje.
Można czasami się zamotać, coś zapomnieć.

Co do zatrudniania pasjonatów:
Jeżeli tylko pasjonaci będą składać CV, przejdą przez sito rekrutacji, to jak najbardziej będzie nam miło taką osobę zatrudnić. Niestety często bywa tak, że pasjonaci albo nie chcą pracować w Dealerstwach albo okazują się tylko pseudo pasjonatami, którzy tylko na forach potrafią Sie wypowiadać mając pod ręką dostęp do netu i wszystkich informacji.

Pamiętajcie, że sprzedawca nie tylko musi posiadać wiedzę, ale musi umieć się nią podzielić.

W ofercie jest bardzo dużo modeli a nie wszystkie są wybierane przez klientów, co w konsekwencji prowadzi do zrzucenia informacji na temat tych samochodów w głębsze otchłanie pamięci. :D
Najpierw trzeba by było mieć coś wspólnego z Coltem z CZT żeby pamiętać jego parametry :D

mkm - 11-08-2009, 12:53

Japan Motors napisał/a:

Koledzy w Warszawie tamatem Mitsubishi zajmują się od około 2 miesięcy, więc jeszcze nie wszystkie modele pewnie mają opanowane.

Czyli "sito rekrutacji" chyba niezbyt szczesliwe? Moze trzeba ich lepiej przeszkolic?

Japan Motors - 11-08-2009, 13:11

mkm napisał/a:
Japan Motors napisał/a:

Koledzy w Warszawie tamatem Mitsubishi zajmują się od około 2 miesięcy, więc jeszcze nie wszystkie modele pewnie mają opanowane.

Czyli "sito rekrutacji" chyba niezbyt szczesliwe? Moze trzeba ich lepiej przeszkolic?


Szkolenia odbywają się już po rekrutacji. Pracownik musi być zatrudniony aby mógł się szkolić. Szkolenia związane z marką organizuje importer. I niestety nie zawsze można się wstrzelić z terminami otwarcia salonu (przyjęcia nowego pracownika) i szkolenia :)
Pozostaje im więc czytanie katalogów, specyfikacji i cenników :) a to robią w przerwach pomiędzy wizytami klientów.

mitsu00 - 11-08-2009, 13:36

Czy mógłbym prosić o udzielenie odpowiedzi nt. stanu magazynowego części eksploatacyjnych do Outlandera 2.2?

Pozdr.

[ Dodano: 11-08-2009, 13:38 ]
Chodzi mi oczywiście o salon w Warszawie.

mkm - 11-08-2009, 14:34

A mnie jeszcze interesujea rozbieznosci cenowe miedzy Bielskiem, a Warszawa... Ta sama czesc w Bielsku 175zl i oczekiwanie (7-10dni), Warszawa 157zl (4-5dni)... To i to JAPAN MOTORS...
Hubeeert - 11-08-2009, 15:26

Japan Motors zgoda, ale ;-)
Nie widziałem jeszcze nigdy na Forum ogłoszenia - Szukamy Pracowników do ASO gdziekolwiek. Poza tym to są dwie różne sprawy - pracownik do salonu znający nowe modele i również nowe modele konkurencji żeby mógł przekonać Klienta do Miśka ;-) i pracownik do ASO znający niuanse konstrukcyjne poszczególnych modeli oraz modele już nieprodukowane.
No i oczywiście zdaję sobie sprawę, że to tylko praca, ale - jeżeli robimy coś co sprawia nam satysfakcję to z punktu jesteśmy lepszymi pracownikami. Wiem po sobie ;-)

Japan Motors - 11-08-2009, 15:51

mitsu00 napisał/a:
Czy mógłbym prosić o udzielenie odpowiedzi nt. stanu magazynowego części eksploatacyjnych do Outlandera 2.2?

Pozdr.

[ Dodano: 11-08-2009, 13:38 ]
Chodzi mi oczywiście o salon w Warszawie.


Sprawdzam.
Jak otrzymam taką odpowiedź napewno napiszę.

[ Dodano: 11-08-2009, 15:52 ]
Hubeeert napisał/a:
Nie widziałem jeszcze nigdy na Forum ogłoszenia - Szukamy Pracowników do ASO gdziekolwiek.


Wezmę to pod uwagę :)

[ Dodano: 11-08-2009, 15:54 ]
Hubeeert napisał/a:
Poza tym to są dwie różne sprawy - pracownik do salonu znający nowe modele i również nowe modele konkurencji żeby mógł przekonać Klienta do Miśka i pracownik do ASO znający niuanse konstrukcyjne poszczególnych modeli oraz modele już nieprodukowane.


Dokładnie to są dwa inne światy. Natomiast temat zaczął się od salonu.
Pamiętajcie też, że dobry pracownik z doświadczeniem w danej marce to dzisiaj skarb. Każda firma zrobi wszystko żeby zatrzymać go u Siebie a nie wypuścić do konkurencji.

[ Dodano: 11-08-2009, 16:11 ]
Hubeeert napisał/a:
No i oczywiście zdaję sobie sprawę, że to tylko praca, ale - jeżeli robimy coś co sprawia nam satysfakcję to z punktu jesteśmy lepszymi pracownikami. Wiem po sobie


Dokładnie masz rację. Tylko wszystko (satysfakcja, doświadczenie) przychodzi z czasem. Wiem po Sobie :)

[ Dodano: 11-08-2009, 16:13 ]
mkm napisał/a:
A mnie jeszcze interesujea rozbieznosci cenowe miedzy Bielskiem, a Warszawa... Ta sama czesc w Bielsku 175zl i oczekiwanie (7-10dni), Warszawa 157zl (4-5dni)... To i to JAPAN MOTORS...


Proszę o podanie numeru części lub nazwę. Sprawdzimy ten temat.

tomekrvf - 11-08-2009, 23:22

mkm napisał/a:
Ta sama czesc w Bielsku 175zl i oczekiwanie (7-10dni), Warszawa 157zl (4-5dni)...

Części ściągane szybkim trybem są droższe o około 10%. Jeden dealer podał cenę przy regularnym zamówieniu drugi przy szybkim.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group