MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Nowy salon Mitsubishi w Warszawie
Japan Motors - 01-08-2009, 12:58
No właśnie bardzo chętnie poczytam opinie o naszym nowym salonie.
Czekam tez na opinie i sugestie dotyczące salonu i serwisu w Bielsku - Białej.
Piwor - 04-08-2009, 22:48
Zadzwonię, pojadę po jakieś drobiazgi do Carismy.
Misiek :) - 08-08-2009, 00:14
Byłem tam spytać o nowego colta ralliart. Dowiedzieć się jakichś szczegółów.
Sprzedawca bardzo miły, od razu podszedł. I na tym się kończy dobre wrażenie.
Na temat tego Colta nie wiedział nic. Na moje wszelkie pytania odpowiadał ogólnikowo i szukał w broszurze. Nie był w stanie nic dodać co poza broszurą. Jak się spytałem na temat przewagi Colta nad konkurencją zaczą mówić o sportowych wynikach marki mitsubishi. Na pytanie jeszcze raz o colta, dokładnie o colta powiedział, że to japan motors, pochodzi z japonii i ma dobrze spasowane plastiki.
Koleś myślał że przyjechałem starym coltem gti, pomimo że zaparkowałem tyłem przed oknem i jak wół był napis Colt GLXi.
Moja dziewczyna (niewiele wie o motoryzacji, ale sporo jak na płeć piękną) po wyjściu z salonu stwierdziła że po przeczytaniu broszury by lepiej i więcej powiedziała o tym samochodzie, nie czytając na bierząco.
Co chwile słyszałem, że nie ma jazd próbnych i że sprzedawca jeszcze nie jechał takim coltem. I dlatego nie może podać szczegułów i odnieść tego auta do starego colta gti.
I jeszcze jedno. Nigdy nie przypuszczałem, że ten samochód jeśli chodzi o osiągi jest mierzony na hamowni. Myślałem że stoperem, i dopiero pan sprzedawca mnie uświadomił.
Japan Motors - 10-08-2009, 14:50
Misiek napisał/a: | Co chwile słyszałem, że nie ma jazd próbnych i że sprzedawca jeszcze nie jechał takim coltem. I dlatego nie może podać szczegułów i odnieść tego auta do starego colta gti. |
Proszę nie spodziewać się jazd próbnych taką wersją Mitsubishi Colta (niestety). Na chwilę obecną ani jedna sztuka nie jest zamówiona do Polski i jeśli Mnie pamięć nie myli, to żadna nie została sprowadzona dla Dealera.
Proszę również wsiąść pod uwagę, że w tej chwili możliwością prowadzenia Colta w wersji Ralliart lub 1.5 Turbo może się pochwalić tylko kilka osób w Polsce. Ja sam pracując już kilka lat dla Mitsubishi nie miałem okazji zasiąść za kierownicą tego modelu.
Gwarantuję, że w większości Dealerstw po zadaniu pytania o Colta Ralliart będzie konsternacja i szukanie informacji w katalogach. To nie jest zabronione. A wręcz przeciwnie, jeśli sprzedawca ma opowiadać bzdury to niech lepiej posiłkuje się katalogiem
mitsu00 - 10-08-2009, 22:03
A jak wygląda sprawa z zapleczem części zamiennych/eksploatacyjnych do Outlandera 2.2? Ostatnio jak byłem przejazdem do nie mieliście nawet filtra oleju
Pozdrawiam
Anonymous - 10-08-2009, 22:28
mitsu00 napisał/a: | A jak wygląda sprawa z zapleczem części zamiennych/eksploatacyjnych do Outlandera 2.2? |
w 3 markach masz tego po pachy
Hubeeert - 10-08-2009, 23:52
Japan Motors napisał/a: | Gwarantuję, że w większości Dealerstw po zadaniu pytania o Colta Ralliart będzie konsternacja i szukanie informacji w katalogach. To nie jest zabronione. A wręcz przeciwnie, jeśli sprzedawca ma opowiadać bzdury to niech lepiej posiłkuje się katalogie |
Gwarantuję, że na tym Forum cała rzesza ludzi zna dokładnie parametry każdego samochodu produkowanego obecnie i uprzednio przez MMC. Może zamiast zatrudniać osoby przypadkowe poszukacie pasjonatów?
Swoją drogą - skoro ten model jest w ofercie to wypadałoby żeby sprzedawca znał te parametry - nie ma tego dużo a róznice z w stosunku do "zwykłego" CZT nie są aż tak liczne...
Japan Motors - 11-08-2009, 12:09
Hubeeert napisał/a: | Japan Motors napisał/a: | Gwarantuję, że w większości Dealerstw po zadaniu pytania o Colta Ralliart będzie konsternacja i szukanie informacji w katalogach. To nie jest zabronione. A wręcz przeciwnie, jeśli sprzedawca ma opowiadać bzdury to niech lepiej posiłkuje się katalogie |
Gwarantuję, że na tym Forum cała rzesza ludzi zna dokładnie parametry każdego samochodu produkowanego obecnie i uprzednio przez MMC. Może zamiast zatrudniać osoby przypadkowe poszukacie pasjonatów?
Swoją drogą - skoro ten model jest w ofercie to wypadałoby żeby sprzedawca znał te parametry - nie ma tego dużo a róznice z w stosunku do "zwykłego" CZT nie są aż tak liczne... |
Tak wiemy, że z Forumowiczami będzie ciężko konkurować w tematach wiedzy na temat szczególnie starszych modeli Mitsubishi. Niechcemy nawet tego robić, lepiej powiedzeić "nie wiem" niż mówić bzdury i się ośmieszyć
Koledzy w Warszawie tamatem Mitsubishi zajmują się od około 2 miesięcy, więc jeszcze nie wszystkie modele pewnie mają opanowane.
Pamiętajcie, że My jesteśmy tylko ludźmi. Mamy ograniczone zasoby pamięci
Proszę policzyć:
5 modeli samochodu + 4 wersje wyposażenia w każdym modelu + średnio 2 silniki, do tego ceny i promocje.
Można czasami się zamotać, coś zapomnieć.
Co do zatrudniania pasjonatów:
Jeżeli tylko pasjonaci będą składać CV, przejdą przez sito rekrutacji, to jak najbardziej będzie nam miło taką osobę zatrudnić. Niestety często bywa tak, że pasjonaci albo nie chcą pracować w Dealerstwach albo okazują się tylko pseudo pasjonatami, którzy tylko na forach potrafią Sie wypowiadać mając pod ręką dostęp do netu i wszystkich informacji.
Pamiętajcie, że sprzedawca nie tylko musi posiadać wiedzę, ale musi umieć się nią podzielić.
W ofercie jest bardzo dużo modeli a nie wszystkie są wybierane przez klientów, co w konsekwencji prowadzi do zrzucenia informacji na temat tych samochodów w głębsze otchłanie pamięci.
Najpierw trzeba by było mieć coś wspólnego z Coltem z CZT żeby pamiętać jego parametry
mkm - 11-08-2009, 12:53
Japan Motors napisał/a: |
Koledzy w Warszawie tamatem Mitsubishi zajmują się od około 2 miesięcy, więc jeszcze nie wszystkie modele pewnie mają opanowane.
|
Czyli "sito rekrutacji" chyba niezbyt szczesliwe? Moze trzeba ich lepiej przeszkolic?
Japan Motors - 11-08-2009, 13:11
mkm napisał/a: | Japan Motors napisał/a: |
Koledzy w Warszawie tamatem Mitsubishi zajmują się od około 2 miesięcy, więc jeszcze nie wszystkie modele pewnie mają opanowane.
|
Czyli "sito rekrutacji" chyba niezbyt szczesliwe? Moze trzeba ich lepiej przeszkolic? |
Szkolenia odbywają się już po rekrutacji. Pracownik musi być zatrudniony aby mógł się szkolić. Szkolenia związane z marką organizuje importer. I niestety nie zawsze można się wstrzelić z terminami otwarcia salonu (przyjęcia nowego pracownika) i szkolenia
Pozostaje im więc czytanie katalogów, specyfikacji i cenników a to robią w przerwach pomiędzy wizytami klientów.
mitsu00 - 11-08-2009, 13:36
Czy mógłbym prosić o udzielenie odpowiedzi nt. stanu magazynowego części eksploatacyjnych do Outlandera 2.2?
Pozdr.
[ Dodano: 11-08-2009, 13:38 ]
Chodzi mi oczywiście o salon w Warszawie.
mkm - 11-08-2009, 14:34
A mnie jeszcze interesujea rozbieznosci cenowe miedzy Bielskiem, a Warszawa... Ta sama czesc w Bielsku 175zl i oczekiwanie (7-10dni), Warszawa 157zl (4-5dni)... To i to JAPAN MOTORS...
Hubeeert - 11-08-2009, 15:26
Japan Motors zgoda, ale
Nie widziałem jeszcze nigdy na Forum ogłoszenia - Szukamy Pracowników do ASO gdziekolwiek. Poza tym to są dwie różne sprawy - pracownik do salonu znający nowe modele i również nowe modele konkurencji żeby mógł przekonać Klienta do Miśka i pracownik do ASO znający niuanse konstrukcyjne poszczególnych modeli oraz modele już nieprodukowane.
No i oczywiście zdaję sobie sprawę, że to tylko praca, ale - jeżeli robimy coś co sprawia nam satysfakcję to z punktu jesteśmy lepszymi pracownikami. Wiem po sobie
Japan Motors - 11-08-2009, 15:51
mitsu00 napisał/a: | Czy mógłbym prosić o udzielenie odpowiedzi nt. stanu magazynowego części eksploatacyjnych do Outlandera 2.2?
Pozdr.
[ Dodano: 11-08-2009, 13:38 ]
Chodzi mi oczywiście o salon w Warszawie. |
Sprawdzam.
Jak otrzymam taką odpowiedź napewno napiszę.
[ Dodano: 11-08-2009, 15:52 ]
Hubeeert napisał/a: | Nie widziałem jeszcze nigdy na Forum ogłoszenia - Szukamy Pracowników do ASO gdziekolwiek. |
Wezmę to pod uwagę
[ Dodano: 11-08-2009, 15:54 ]
Hubeeert napisał/a: | Poza tym to są dwie różne sprawy - pracownik do salonu znający nowe modele i również nowe modele konkurencji żeby mógł przekonać Klienta do Miśka i pracownik do ASO znający niuanse konstrukcyjne poszczególnych modeli oraz modele już nieprodukowane. |
Dokładnie to są dwa inne światy. Natomiast temat zaczął się od salonu.
Pamiętajcie też, że dobry pracownik z doświadczeniem w danej marce to dzisiaj skarb. Każda firma zrobi wszystko żeby zatrzymać go u Siebie a nie wypuścić do konkurencji.
[ Dodano: 11-08-2009, 16:11 ]
Hubeeert napisał/a: | No i oczywiście zdaję sobie sprawę, że to tylko praca, ale - jeżeli robimy coś co sprawia nam satysfakcję to z punktu jesteśmy lepszymi pracownikami. Wiem po sobie |
Dokładnie masz rację. Tylko wszystko (satysfakcja, doświadczenie) przychodzi z czasem. Wiem po Sobie
[ Dodano: 11-08-2009, 16:13 ]
mkm napisał/a: | A mnie jeszcze interesujea rozbieznosci cenowe miedzy Bielskiem, a Warszawa... Ta sama czesc w Bielsku 175zl i oczekiwanie (7-10dni), Warszawa 157zl (4-5dni)... To i to JAPAN MOTORS... |
Proszę o podanie numeru części lub nazwę. Sprawdzimy ten temat.
tomekrvf - 11-08-2009, 23:22
mkm napisał/a: | Ta sama czesc w Bielsku 175zl i oczekiwanie (7-10dni), Warszawa 157zl (4-5dni)... |
Części ściągane szybkim trybem są droższe o około 10%. Jeden dealer podał cenę przy regularnym zamówieniu drugi przy szybkim.
|
|
|