To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - Czarne felgi

petrus - 17-07-2009, 00:01
Temat postu: Czarne felgi
cześć !

Mam pytanie:

Czy ktoś już malował swoje felgi na czarny ?
prosiłbym o zdjęcia
+ ew. porady czego unikać lub co stosować

Maluje już długi czas wiec nie jestem jakimś laikiem, ale z felgami nie miałem jeszcze do czynienia, zwłaszcza że przednie dostają po dupie od hamulców.

Rozmyślam też nad srebrnym rantem który bym wypolerował, pytanie tylko czy taką polerke można też polakierować?

Lepszy mat czy połysk ? :P

Dzięki z góry za odpowiedzi i zdjęcia

sorry jeśli taki temat-y już były, ale nie znalazłem konkretnie ze zdjęciami, a ja chciałbym zobaczyć jaki efekt byłby lepszy

Rafal_Szczecin - 17-07-2009, 05:59

petrus napisał/a:
Mitsubishi Galant 2,5 V6 175KM 99' kombi 17"

ja mam natomiast inne pytanie, kolego jakim cudem uzyskales te 175KM ? moze jakis wykresik ?

petrus - 17-07-2009, 10:03

Rafal_Szczecin napisał/a:
ja mam natomiast inne pytanie, kolego jakim cudem uzyskales te 175KM ? moze jakis wykresik ?

wykresik poniżej, sorry z góry że takie ciemne, ale coś mi skaner szfankuje :?

http://img189.imageshack..../lastscan2q.jpg

To jak z tymi kołami ????

Rafal_Szczecin - 17-07-2009, 10:21

z tego co wiem to dwie osoby malowaly felgi na czarno , jeden temat o samym aucie jak i malowaniu jest
tu :

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

drugi tu :

http://forum.mitsumaniaki...=33851&start=15

rowniez uzytkownik PAWELA, zmienial kolor felg, moze on cos podpowie .

i teraz pytanie co do wykresu, zmieniales cos w aucie, ze uzyskales taki wynik, czy to moze czysta seria ?

Hubeeert - 17-07-2009, 10:26

petrus vtech ma długą historię pokazywania klientom wykresu takiego jak klient chce miec ;-)
petrus - 17-07-2009, 10:30

Rafal_Szczecin napisał/a:
teraz pytanie co do wykresu, zmieniales cos w aucie, ze uzyskales taki wynik, czy to moze czysta seria ?