To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - problem z mocą DID

borys_zn - 18-07-2009, 11:01
Temat postu: problem z mocą DID
witam koledzy, jestem nowy wiec tym bardziej wielki hello
niestety mojąprzygode z forum zaczynam troche nizadowolony ale do rzeczy

moja carisma 1.9 did niezależnie od obrotów traci chwilowo moc, tzn nie reaguje na gaz. po zgaszeniu silnika dzila wszysko poprawnie. tkie zachowanie wystąpiło 4 razy w tym 3 mi osobiscie 1 raz mechanikowi który to sprawdzał. niestety nic nie ustalł bo zaraz zaczęło działać poprawnie i nie zdążył dojechać do komputera. jego zdaniem chodzi o napięcie, twierdzi że gdzieś ucika ale on nie jest w stanie tego namierzyć. poradził ze gdyby poczas jazdy sie to powtórzyło zgasic zapłon i opalic podczas jazdy. zrobilem tak i było ok. kiedy oddałem mu samochód odrazu wymienił oleje i filtry. czyli po małym przegladzie problem dalej pozastaje.

koledzy prosze was o pomoc, może ktoś sie z tym spotkał

m carisma 1.9 DID 160000tyś 2003

dzieki
pozdrawiam i miłego weekendu

borys

JCH - 18-07-2009, 11:26

Przeczytaj ten temat :arrow: >> klik << - słowo klucz "podciśnienie".
Nie wiem czy masz dokładnie takie same objawy ale nie zaszkodzi sprawdzić.

borys_zn - 18-07-2009, 19:52

no dzieki kolego to może być to ale zauważyłem dzis jeszcze jedna zalezność a konkretnie to to że jak klima działa kilka ( kilkanaści minut) to ten spade mocy nastepuje. po wyłączeniu klimy wszystko wraca do normy.
narazie bede jezdził bez klimy :( ale dam rade :D
wie może ktoś jak to naprawić i dokładniej w czym tkwi problem
pzdr

[ Dodano: 18-07-2009, 19:58 ]
dodam że to ni chodzi o mały spdek mocy tylko o prawie całkowite zmulenie silnika

Arnold - 19-07-2009, 00:06

Przy włączonej klimie, to chyba normalny objaw.
Ale co to znaczy "całkowite zmulenie silnika".?

borys_zn - 19-07-2009, 10:32

to znaczy że samochód nie reaguje na gaz. wiem ze klima zabiera mocy ale w moim przypadku staje sie to po kilkunastu minutach i spadek jest jakym przesiad sie ze swojej carli do malucha bez benzyny. jest dramat nierowno pracuje. zmusza mnie do tego zebym jechał poboczem albo sie zatrzymał obraty spadają a pedał gazu nie reaguje. dopiero po dedukcji.
podam przykaład jade 90 na 5 biegu i bach samochód nic nie przyspiesza tylko powoli traci predkosc. redukcja na 4 wskakuje na 2500 obrotów i powoli zczyna spadc czasem ma jakies 1s przebudzenie i ciut wyrwie ale zaraz znowu. to dzieje sie tylko z klima i czym mam mniejszą temperature ustawiana tym szybcij sie to dzieje ( taka mi sie wydaje)
pomocy :/
pzdr

Anonymous - 20-07-2009, 20:37

Miałem podobny obiaw. Kilka razy tracił moc, aż pewnego razu zmulił, lampka silnika się zaśweciła, tak dojechałem do serwisu i na kompie wyszedł zawór egr. Możesz spróbować go odłączyć i zobaczysz czy spadki mocy wystąpią u mnie po odłączeniu jeździł normalnie.
Roche87 - 23-07-2009, 01:32
Temat postu: Re: problem z mocą DID
borys_zn napisał/a:
witam koledzy, jestem nowy wiec tym bardziej wielki hello
niestety mojąprzygode z forum zaczynam troche nizadowolony ale do rzeczy

moja carisma 1.9 did niezależnie od obrotów traci chwilowo moc, tzn nie reaguje na gaz. po zgaszeniu silnika dzila wszysko poprawnie. tkie zachowanie wystąpiło 4 razy w tym 3 mi osobiscie 1 raz mechanikowi który to sprawdzał. niestety nic nie ustalł bo zaraz zaczęło działać poprawnie i nie zdążył dojechać do komputera. jego zdaniem chodzi o napięcie, twierdzi że gdzieś ucika ale on nie jest w stanie tego namierzyć. poradził ze gdyby poczas jazdy sie to powtórzyło zgasic zapłon i opalic podczas jazdy. zrobilem tak i było ok. kiedy oddałem mu samochód odrazu wymienił oleje i filtry. czyli po małym przegladzie problem dalej pozastaje.

koledzy prosze was o pomoc, może ktoś sie z tym spotkał

m carisma 1.9 DID 160000tyś 2003

dzieki
pozdrawiam i miłego weekendu

borys


Kolego a gdzie tankujesz?? Moi mechanicy powiedzili ze to od paliwa. Teraz zawsze tankuje na neste i jest wszystko ok. Raz zatankowalem na orlenie u mnie w malej miejscowosci i mialem 2 razy ten sam objaw.

rasiak1980 - 27-07-2009, 18:50

ja bym bardziej podejrzewał turbo a właściwie zawór upustowy potrafi on się zawiesić czasem efekt jest taki ze auto nie ciągnie po woli redukujesz biegi aż w końcu krzaki zaczynają wyprzedzać ciebie poboczem wtedy w akcie desperacji zatrzymujesz maszynę czekasz chwilkę odpalasz samochód i problem jak ręką odjął znika


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group