3000GT/GTO Techniczne - kuty wał
slawekpurc - 23-07-2009, 11:53 Temat postu: kuty wał witam
Czy w drugiej generacji po lifcie bym montowany kuty wał ? sa jakies jescze roznice ? tak sie zasatnawiam nad zakuciem silnika.. mozna kupic kuty wal za ok 800usd nowke.. ale prawde mowiac za tyle to moge caly silnik kupic w pl... *+ przesykla i clo).
nie wiemczy to jest madre..... moze mozna kupic nowe tloki+korby *kute .. i np sprobowac dostac wal od 3000gt po lifcie - jesli to prawda ze jest kuty..
ktos sie orientuje ile moze zniesc wal w 3000gt 1g?
ludzie na 3si pisze ze zdrowy silnik do 25psi da rade..:)ponoc..ale nie chcialbym sie zdziwic..
n3000 - 23-07-2009, 12:53
Witam, tak w 2g silniki prawdopodobnie miały kuty wał ale upewnij się jeszcze na 100% zanim zdecydujesz się na zakup. pozdro
slawekpurc - 23-07-2009, 12:59
dzieki za szybka odpowiedz...heh..
tak na 99% jestem pewien ze byly kute.
zreszta na 3sx mozna kupic ori wal mitsubishi.. crank 2g forged.... czyli kuty..
no dobra bede kombinowal.. narazie najslabszy elelemt to korby-pierscienie , wiec po zmienie tego raczej nie ma sensu zostawiac starego wala....
n3000 - 23-07-2009, 13:01
Blok był też inny bo 4 bolt, nieco inna pompa oleju, i simering na wale miał inna srednicę.
Hubeeert - 23-07-2009, 13:01
slawekpurc napisał/a: | ktos sie orientuje ile moze zniesc wal w 3000gt 1g? |
Najsłabszym elementem w 3000GT jest skrzynia biegów i przeniesienie napędu - na Twoim miejscu tym bym się bardziej martwił.
slawekpurc - 23-07-2009, 13:04
bo jesli kupujesz na 3sx
http://www.3sx.com/store/...p?idProduct=813
to tu nie ma rozroznienia na 1 i 2 g.
napisaen ze pasuje do wszystkich modeli..ale sprawdze jeszce czy czaseni nie trzeba wlasnie dodatkowych rzeczy dokupic...
hubert
wlasnie w tym celu zamowilem transfer case bracket , zamowilem nowy glowny walek skrzyni oraz taki rekaw gdzie ten walek wchodzi w reduktor - jesli chodzi o skrzynie to na jakis czas mam temat zalatwiony. byc moze odezwa sie kiedys synchronizatory 2 i 4 bieg.. bo wielu ludzi ma z tym problem.. ja poki co nie
|
|
|