To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Sapporo 1980 projekt

kriswawa - 25-07-2009, 08:06
Temat postu: Mitsubishi Sapporo 1980 projekt
Czesc
zawsze chcialem miec stare mitsubishi ...pierwsze podejscie do Colt-a a150 1980 , zaowocowalo tylko calym strychem czesci


Narodzila sie mysl - trzeba kolejnego Mitsu-Youngtimera sobie sprawic,

na razie jest na tapecie nietuzinkowy oryginalny samochod Mitsubishi Sapporo 1980 2.0 automat
jako dawca procesu - sluzyly by 4 futy, a wiec jest szansa na doprowadzenie do dobrego stanu. blacha od zera - zajmie 6 miesiecy, kolejne 6 reszta prac

w maju 2010 planuje wpasc juz na jakis warszawski zlocik Mitsu...
a tak wygladaja 4 sokupy - dawcy :

NR1


NR2


NR3


NR4


tak mam nadzieje ze bedzie wygladal po zakonczeniu prac:




pierwsze prace juz za mna
buda przygotowana




zaczyna sie przygotowanie ddla blacharza



i juz stoi u blacharza - w nowym warsztaciku - przygotowanym na ten cel


A tu juz jedna sztuka stoi u mnie...zostala objezdzona...I juz nie moge doczekac sie - jak za rok bedzie smigac w pelnej okazalosci

macia - 25-07-2009, 11:38

Zajefajny projekt kolego :shock: Będę bacznie śledził postępy i trzymam kciuki za szybką i owocną realizację :)
Anonymous - 25-07-2009, 11:44

A te stery to jakoś po innej stronie czy?
mkm - 25-07-2009, 11:48

Ten warsztacik to chyba "czasowy", uwazaj, zeby nie spadl z tych pustakow.... Trzymam kciuki za realizacje i informuj na biezaco o postepie prac.
kriswawa - 25-07-2009, 18:00

warsztacik w trakcie zakladania dachu i dzwi...bedzie gotowy lada chwila :)

pustaki - to faktycznie sredni lewarek ...ale blacharz wie co robi

srebrny kierownice ma faktycznie po zlej stronie...ale po to sa 3 inne Sapporo - zeby wyprostowac temat

Jogurt - 26-07-2009, 13:26

kriswawa, a którejś budy lhd nie masz w podobnej kondycji?
kriswawa - 26-07-2009, 16:43

niestety najlepsza buda jest rhd , oryginalny lakier, super podloga, podluznice - komora silnika - dach

buda lhd jest jedna lepsza - ale nie tak dobra jak anglik

a 2 budy - to juz kaszanki- dziurawce

Starion - 26-07-2009, 22:44

Myślę że rok prac z tak szczegółowym planem zaowocuje pokazowym/konkursowym egzemplarzem tej wspaniałej maszyny. Jak coś to już na przyszłość masz mój głos :P

A tak a'propo zdjęć dawców, gdzie były robione? Może to jakaś skarbnica starych poniszczonych maszyn? Bo widzę tam w tle jakiegoś Accorda starszego np. Dla mnie takie miejsca to Eldorado, tylko za mało ich jeszcze znam :)

kriswawa - 26-07-2009, 22:54

to prawdziwe eldorado
niestety pozabieralem z tamtad ciekawsze egzemplarze

ale accord aerodeck jest ciekawy
automat , ale nie wlacza 3 biegu

2.0 12v elektryczne szyby, swiatla, wspomaganie

pojdzie napewno ponizej 1000zl -ale szczegolow nie znam

Miszo - 27-07-2009, 09:36

Trzymam kciuki kriswawa i jestem prawie pewien, że przebijesz mojego :)
BTW nieustająco liczę na support w kwestii brakujących dupereli i służę wiedzą techniczną.

Miszo

wash - 27-07-2009, 17:46

Również trzymam kciuki i mam nadzieję, że się spotkamy na jakimś spocie, i będę mógł zobaczyć w realu. :D

Informuj na bieżąco o postępach. ;)

Pozdrawiam!

Jogurt - 28-07-2009, 16:04

Cytat:
buda lhd jest jedna lepsza - ale nie tak dobra jak anglik
faktycznie lepiej przerzeźbić ściane grodziową niż jechać z podłużnicami i podłogą, ori to ori. ściana grodziowa jest symetryczna ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group