To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - GDI automat - dziwne zachowanie

scaniol - 26-07-2009, 01:19
Temat postu: GDI automat - dziwne zachowanie
panowie zauważyłem , że raz auto pięknie przyspiesza i chodzi jak zegarek , a często bywa tak , że jakoś mu ciężko , bardzo szybko zmienia biegi , gdy chcę wyprzedzić nie reaguje na dodanie gazu i nie redukuje w dół , nie szarpie ani nie gaśnie na wolnych tylko jakby Mu paliwa brakował . Pytanie czy przyczyną może być filtr paliwa , który jest od nowości ( 170 000km) ?
Anonymous - 26-07-2009, 19:05

ja bym wymienil filtr paliwa jako pierwszy, i sprawdzil co sie bedzie dziac dalej, albo sprobuj podpiac pod kompa moze pokaze jakies bledy
kielurkk - 26-07-2009, 19:14

nie wiem jak u Ciebie ale kiedyś wymieniałem jednemu forumowiczowi filtr paliwa w GDI który jest razem z pompką w zbiorniku. Przygotuj się zatem na koszty
scaniol - 26-07-2009, 19:38

Bylem na komputerze , żadnego błędu , a filtr mam pod maską ( jak widzę ile sie trzeba pobawić zeby go wymienić to :shock: ), ale jutro to zrobię . Jakiej firmy filterek ?
Ginger1021 - 26-07-2009, 20:25

Po takim przebiegu to nie patrz tylko wymieniaj!! Zobaczysz po wymianie jaka będzie różnica, obiecuję ci że nie pożałujesz.
scaniol - 26-07-2009, 22:19

ginger , jakiej firmy filtr zakładałeeś u siebie ? jest tego tyle , że ...
Anonymous - 26-07-2009, 23:01

ja u siebie mam założony filtr paliwa Nipparts, zakupiony u Japaneze.
Carisma GDI z 98 r. - też mam filtr pod maską.

Pzdr.

Ginger1021 - 26-07-2009, 23:48

scaniol napisał/a:
ginger , jakiej firmy filtr zakładałeeś u siebie ? jest tego tyle , że ...

Kupywałem na allegro:
http://moto.allegro.pl/it...ma_1_6_1_8.html
Ja gdy wymieniłem to ze starego niezła mazia wypłynęła.

Piwor - 27-07-2009, 00:59

też go kupiłem, tyle, że to żaden japoński filtr. :)
scaniol - 31-07-2009, 10:57

Filtr paliwa wymieniony , męczyłem się z tym wszystkim chyba ok 3 godz , dojście tragiczne + nad filtrem jakiś diziwny zawór z wężykami , który dodatkowo utrudniał sprawę . Stary filtr był fabryczny , na każdym połączeniu czerwone plomby . W środku katastrofa - taki syf.
Anonymous - 31-07-2009, 15:19

napisz czy sie poprawilo, auto odzyskalo swoj wigor?
scaniol - 01-08-2009, 00:03

Po wymianie filtra silnik szybciej zaskakuje przy odpalaniu i wydaje mi sie ze lepiej reaguje na pedał przyspiesznia . Nie dziwię sie , że filtr nie był wymieniony od nowości , poniewaz umiejscowienie i rozkrecanie połowy gratów w komorze silnika odstrasza ( nie wiem jak jest w Waszych autach , ale u mnie nie ma samej sruby na górze filtra tylko cała wierza :shock: zakończona zaworem przelewowym z wężykami i jakimiś banieczkami po bokach , całe trzy godziny męczarni . Oryginalny filtr miał inną budowę w środku niż ten , który zakładałem ( z zewnątrz identyczne ) . Czy Wasz stary filtr też różnił się od nowego ?
Anonymous - 01-08-2009, 15:43

mi wymiana filtra z wyciagnieciem obudowy zajela 15 min tyle ze moj to DI-D, nie wazne jak ciezko dostac sie do filtra, od czasu do czasu nalezy go wymienic
Piwor - 02-08-2009, 22:26

scaniol, to ktoś "rzeźbił". :P
scaniol - 03-08-2009, 15:59

Panowie rozmawiałem dzisiaj z facetem od automatow , ktory powiedzial , ze w pierwszej kolejnosci nalezy sprawdzic przepustnice , a dopiero potem szukac ewentualnych anomalii w samej skrzyni ( trafil w 10tke , poniewaz ktos przede mna grzebal i przestawial TPS ). Jak wrocic to ustawien fabrycznych ? jakis opis , dane ? Prosze Was o pomoc w tej kwestii.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group