To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Inne modele Mitsubishi - MITSU z napędem rwd???

michu_872 - 15-08-2006, 23:41
Temat postu: MITSU z napędem rwd???
Witam i sorki za nie wiedze :oops: . Ale ponoć kto pyta nie błądzi. Zastanawiam się nad autem do driftu za nie duże pieniądze. Jak na razie jest pare typów:
-nysa 200sx s12
-nysa 200sx s13
-mazda rx7 1 generacji
-sierra xr4ti
-stara supra(też można kupić za nie duże pieniądze)
-corolla ae86 (ale raczej ciężko to tanio kupić)
-ewentualnie jakaś "bawarka"(była kiedyś e21 z 3.5l wulkanem pod maską)
-może na początek fiat 125p(2.0 oczywiście)....... i tu mam pytanie może jakiś miś by się nadał :?: pytam bo nie bardzo wiem czy wychodziło coś z rwd co by miało co njmniej ze 150 koników (i żeby jeszcze części były dostępne)

Anonymous - 16-08-2006, 07:03

Starion :wink:
kordiank2 - 17-08-2006, 14:14

cimon102 napisał/a:
Starion :wink:
z motorem 4g63 DOHC (może uturbiony) - najlepiej od nowego lancera :shock:
michu_872 - 17-08-2006, 14:50

Dzięki za podpowiedź wezmę pod uwage :D :D :D 4G63 mam w galu. trszkę słaby jak na 4x4 ale daje rade.
truespinmice - 24-08-2006, 22:39

troche późno zobaczyłem temat :wink:

ale tak na marginesie dorzuce swoje trzy grosze.

Co do Stariona to w 99% NIE NADAJE SIĘ NA DRIFTOWÓZ - potwierdzają to setki klubowiczów w USA.
Auto jest świetne do zabawy i przeróżnego mechanicznego moddingu, ale..........ale niestety jego LSD nie jest przeznaczone i poprostu się nie nadaję do driftu (nawet ostatnie wersje z lat 87-89).

Dodatkowa tylnie zawieszenie jest jakiejś dziwnej konstrukcji i nie wytrzymuje - podskakuje i ucieka tył. Czytałem , że coś tam ludzie kombinują , ale tak dla siebie - nie pod zawody...

Można nim poszaleć i wydłubać 200,300 nawet 400 koni. Ale to nie ten gość.

Aha zapomniałem dodać , że części do tego auta prawie nie ma w Polsce (w Europie ciut więcej) a najwięcej w USA, ale to za droga przyjemność :)

trafniejsze wydają się nysy - mniej luksusowe - bardziej sportowe.

TommiCrazy - 26-08-2006, 00:07

stary masz super gala... jak tylko jest w odbrym stanie to wsadzaj motor 2.0 turbo i koniec zmartwien, poco ci kupowanie drugiego samochodu, no chyba ze gal niejest juz w pierwszej swierzosci egzemplarzem.

co ja sie nakombinuje zeby znalesc sposob na przerobke mojego fwd na awd.... pozatym jest jakis sposb na przerobienie skrzyni awd na rwd, ale trza by bylo szukac info na forach amerykanskich, a co do lsd to mozna popatrzyc na rynku amerykanskim za zamiennikami, sá rozne wersje , mozna by pewnie gdzies dorwac jakis dobrze zeszperowany dyfer, ale racja jesli sie nieche kombinowac wynalazkow, to ja bym kupil nyse s14 silva :>

Hubeeert - 26-08-2006, 07:16

TommiCrazy, Tak to prawda - Kolega michu_872, ma super Gala.
Ale jest małe ale co do Twojej wypowiedzi:
TommiCrazy napisał/a:
jak tylko jest w odbrym stanie to wsadzaj motor 2.0 turbo i koniec zmartwien

Raczej początek. Nawet jak jest w dobrym stanie to ma już kilkanaście lat i wsadzenie do niego mocniejszego silnika zaowocuje kolekcją upierdliwych awarii wynikających ze zmęczenia materiału.
TommiCrazy napisał/a:
poco ci kupowanie drugiego

michu_872 napisał/a:
Zastanawiam się nad autem do driftu za nie duże pieniądze

Tak było napisane w pierwszym poście tego tematu.

TommiCrazy napisał/a:
co ja sie nakombinuje zeby znalesc sposob na przerobke mojego fwd na awd

No problem - wystarczy płytę podłogową zmienić.
TommiCrazy napisał/a:
pozatym jest jakis sposb na przerobienie skrzyni awd na rwd,

Nie bardzo to widzę. W Galantach jak i w EVO ze skrzyni wychodzi transfer do centralnego dyfra i dalej do tyłu. Ale transfer jest za mechanizmem różnicowym przednim.
TommiCrazy napisał/a:
trza by bylo szukac info na forach amerykanskich
TommiCrazy napisał/a:
lsd to mozna popatrzyc na rynku amerykanskim za zamiennikami
TommiCrazy napisał/a:
mozna by pewnie gdzies dorwac jakis dobrze zeszperowany dyfer,


Drobna uwaga

Nie tylko Amerykanie przerabiają samochody.
Nie tylko Amerykanie mają części.
Natomiast tylko w Ameryce można z silnika 1,6 turbo na seryjnych gratach zrobić 400KM i jeździć na tym. 2 tygodnie. :roll: Zasada "silnikowa" szeroko stosowana ;-)

No offence - czytać to co pisze przedmówca - tzn pisać na temat.
Nie tylko w USA szukać informacji - ja polecam Ci fora Australijskie i Nowozelandzkie.

Pozdrawiam

TommiCrazy - 26-08-2006, 10:01

huber :) no offence ale szukac informacji to i moze nawet w japonii , ale ja podałem Ameryke bo z tamtąd chyba łatwiej coś konkretnego sciągnąc, auta mitsu i częsci do nich w usa mają się swietnie i rynek jest dobrze nimi nasączony.

a co do napędów rwd to widziałem takie konwersje w galancie e3 oraz w evo, więc się da, ale to byly egzemplarze z usa, więc najlepiej tam pytac skąd to się wzieło.

zmęczenie materiału w starych autach niewystępuje w tych egezmplarzach którcyh włascicel założył z góry ze przygotowywuje CELOWO stare auto do szybkiego zap******** :)

zresztą sam się niedługo przekonam, jesli niezakupie niedługo nowego miśka to od kiepucziego sciągam graty od GST do galanta.

rwd w awd

Hubeeert - 26-08-2006, 10:27

Tomek ;-)
Ten filmik jest z galantem E3 RHD. Czyli Australia albo Nowa Zelandia. :lol:

I tytułem wyjaśnienia - da się tyle że z Galanta nie będzie driftowozu. IMHO to jeden z dziwniejszych pomysłów - taka konwersja to sztuka dla sztuki - samochód tylko do dragu.
Zmęczenie materiału występuje w każdym samochodzie.
Mam propozycję - zrób wreszcie to o czym nam opowiadasz i zobaczysz jak kolejne rzeczy będą zaliczały padakę. I to takie których nigdy byś o to nie podejrzewał.

A jak wsadzisz do swojego galanta ten silnik zobaczysz jak bardzo bez sensu jest mocne auto FWD.

TommiCrazy - 26-08-2006, 13:36

jakies 2 tygodnie temu zaintereswoalem sie czerwonym evo i mialem zamiar go kupic, ale ubezpieczenie tego samochodu w uk kosztowlao by mnie rocznie na polskie 12.000zl, wiec sobie odpuscilem, albo robie za te pienidze ktore chcial ubezpieczyciel mocne fwd albo ryzykuje swap kiery w polsce albo kupuje tu auto ktore jest w nizszej klasie ubezpieczeniowej niz evo i zostawiam je w uk z kierownica po prawej stronie, nie tak latwo sie zdecydowac gdyz ja chce kupic auto ktorym bede jezdzic dlugo a nie zaraz przyjdzie mi do glowy go zmieniac.
evo jest w 20 klasie ubezpeiczeniowej z 24 klas w anglii, dotego im mlodszy jestes tym cena staje sie bardziej chora, galant vr4 jest w 15 klasiei jego ubezpieczenie moze wyjsc miedzy 700 a 1000 funtow, gdyby nie te wysokie stawki wszystko juz by bylo jasne.

zastanawiam sie dlugo bo auto wybieram jak zone, a co do mocnych fwd to z zeszperowana skrzynia biegow niema takich wielkich problemow, zreszta w listopadzie jade do polski, bede jakies 3 tygodnie, wiec jak zaloze silnik to cie przewioze :)

btw. dlaczego z galanta ma niebyc drifto wozu? driftowuz zbudujesz z wszystkiego jak masz kase, toyota soarer to auto klasy galant, bardzo czesto uzywany w japonii w drifcie, ma oryginalnie rwd, ale metoda monster garage zrobisz wszystko ;>

w usa buduja drifto wozy z amerykanskich przyciezkawych klasykow , mimo ze w fabrycznym stanie neinadaja sie do driftu, skladanka typu custom work .

ale zgadzam sie trzeba kochac swoj samochod zeby w czesciach wsadzic w niego wiecej niz jest rynkowo warty :mrgreen:

Hubeeert - 26-08-2006, 13:39

Nie będzie mnie w Polsce w listopadzie. Za to będę prawdopododnie na zachód od Ciebie na tej mniejszej wyspie ;-)
TommiCrazy - 26-08-2006, 13:50

musze jeszcze tylko znalesc informacje czy tax disc moge wykupic w uk na podstawie dokumentow rejestracyjnych -ubezpiecznieu-przegladzie samochodu z polski.

w uk moge 6 miesiecy jezdzic jako gosc bez taxu drogowego, potem jesli niebede mogl to zrobic to tak czy siak galant zostanie w polsce i poddany zostanie kuracji odmladzajacej.

w tym czasie niemajac samochodu pod reka w anglii szybciej i latwiej mi sie bedzie zdecydowac na cos nowego.

Anonymous - 27-08-2006, 16:32

tax mozesz wykupic na podstawie motu, czyli musisz zrobic badania w uk
TommiCrazy - 27-08-2006, 16:57

czyli jestes pewien ze tylko to jest mi potrzebne? ubezpieczenie nadal moge miec z polski? hm jesli to prawda to bardzo moze mi ułatwic sprawe, a co potem jesli wroce do pl? a w dowodzie niebede mial pieczątki z naszej stacji diagnostycznej?
Anonymous - 27-08-2006, 17:46

najlepiej jakbys zadzwonil do jakiegos urzedu w uk. Jezeli chcesz wykupic TAX musisz miec MOT i ubezpieczenie.

co do uzytkowania auta, zawsze mozna nim wyjechac za granice i wrocic ponownie i masz kolejne 6 miesiecy do przejezdzenia:P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group