Sigma/Diamante Techniczne - Elektryczne fotele
BartekWu - 30-07-2009, 23:17 Temat postu: Elektryczne fotele Panowie rozbierał ktoś kiedyś fotele ? Jaki jest sposób na skuteczne dokopanie się do "bebechów" i elektryki ?
VirMan - 31-07-2009, 15:46
Odkręczasz cztery śruby mocujace fortel ( dwie z tyłu i dwie z przodu) 19 chyba. masz komputerek i reszte , ale oparcie które ci sie zacina jestdostepne po demontazu skory oparcia , odchaczasz( trzeba mocno pociągnąć w dół kieszonke i sięwyczepi kwadratowy element z kieszonkąza fotelem) oslone oparcia i potem tylko juz zatrzaski plastikowe z drucików zdejmujesz i masz na wierzchu stelaż - potem ogladasz i patrzysz czemu ci lewa strona stoi w miejscu i czy nie masz już połamanego stelażu
BartekWu - 25-08-2009, 15:37
Prawa strona )
Virman jak zwykle niezawodny SENX!
[ Dodano: 24-08-2009, 22:21 ]
Cytat: | VirMan napisał/a:
Odkręczasz cztery śruby mocujace fortel ( dwie z tyłu i dwie z przodu) 19 chyba. masz komputerek i reszte , ale oparcie które ci sie zacina jestdostepne po demontazu skory oparcia , odchaczasz( trzeba mocno pociągnąć w dół kieszonke i sięwyczepi kwadratowy element z kieszonkąza fotelem) oslone oparcia i potem tylko juz zatrzaski plastikowe z drucików zdejmujesz i masz na wierzchu stelaż - potem ogladasz i patrzysz czemu ci lewa strona stoi w miejscu i czy nie masz już połamanego stelażu |
Odświeżę trochę - wygląda na o że nie kręci się drążek która przenosi napęd na prawą stronę fotela kierowcy. Ciekawe zjawisko, bo silnik się kręci, rusza oparciem po lewej stronie, ale tak jak by nie napędzał tego drążka który porusza drugą stronę. Zakładam że jest to rozwiązane na zasadzie jakiejś zębatki. Żeby to sprawdzić to trzeba chyba zdemontować silniczek i potem ten drążek - mylę się ?
VirMan - 25-08-2009, 15:43
trzeba to obejrzeć , bo nie rozbierałem i nie wiem.. może siecoś zatarło i uąbało cośw srodku... ?
Anonymous - 26-08-2009, 07:30
trzeba zdemontować fotel i całego rozebrać w środku silnik przekazuje napęd za pomocą przekładni ślimakowej na linkę w pancerzu która jest dokręcana śrubami zaciskowymi do mechanizmów , trzeba sprawdzić czy nie poluzowały się śruby i czy przekładnie są całe bo być może ukruszył się ząb w przekładni , trzeba by jeszcze sprawdzić położenie wyłącznika krańcowego często tam dostaje się syf i włącznik się zawiesza
BartekWu - 27-08-2009, 06:15
Pięknie....
No to czeka mnie kolejna dłubanina z w sumie pierdółką.
Ale dzięki wielkie Panowie!
|
|
|