To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Wymiana uszczelki pod glowica !

Pavo - 31-07-2009, 19:33
Temat postu: Wymiana uszczelki pod glowica !
Witam
dzisiaj temperatura skoczyla mi na czerwone pole w czasie jazdy, po zjechaniu na pobocze zuwazylem ze silnik jest mokry i nie ma plynu w chlodnicy > wniosek jeden uszczelka sie poddala> czy da rade wymienic uszczelke "we wlasnym garazu " czy ktos sie juz bawil ?? dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam

Kmer - 31-07-2009, 21:14

Pavo napisał/a:
czy da rade wymienić uszczelkę "we własnym garażu " czy ktoś się już bawił ??

Musisz się zaopatrzyć tylko w klucz dynamometryczny,żeby dokręcić głowice z odpowiednia siłą i ściągnij sobie manuala do swojego silnika najlepiej stad http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3455 tam będziesz miał pokazany schemat w jakiej kolejności dokręca się śruby i z jaka siłą od głowicy.

ann87 - 31-07-2009, 21:21

Da rade ale .. zależy co masz w tym garażu,? Będziesz robił coś przy rozrządzie przy okazji? U mnie było to robione w zeszłym tygodniu, bez opierdzielania jedna osoba czasem z pomocą drugiej w jeden dzień zrobi.
Pavo - 31-07-2009, 21:39

ok dzieki
a jakies uwagi na cos zwrocic szczegona uwage ??

[ Dodano: 31-07-2009, 21:41 ]
ann87 napisał/a:
Da rade ale .. zależy co masz w tym garażu,? Będziesz robił coś przy rozrządzie przy okazji? U mnie było to robione w zeszłym tygodniu, bez opierdzielania jedna osoba czasem z pomocą drugiej w jeden dzień zrobi.


rozrzad byl wwymieniany 3 miesiace temu takze nie wiem . podejrzewam ze nic nie bede grzebal

Kmer - 01-08-2009, 01:01

Pavo, na pewno będziesz rozpinał rozrząd,przy składaniu przyda Ci się dodatkowa para rąk,pamiętaj żeby przed rozebraniem poustawiać sobie rozrząd na znakach,a najlepiej ustaw sobie pierwszy tłok w górnym martwym punkcie,nanieś sobie swoje własne punkty na kolach rozrządu i obudowie,a także na kole pasowym na dole,będzie Ci łatwiej wszystko poustawiać tak jak powinno być,dopiero wtedy poluzuj rolkę napinacza i ściągnij pasek rozrządu,jak rano zaczniesz to do wieczora na spokojnie powinieneś wszystko poskładać,
I jeszcze jedna mała uwaga,nie wiem jak Ci się zagrzał bardzo silnik,ale ja żeby nie robić tego 2 razy dałbym głowicę do splanowania,bo mógł się zrobić lekki banan,koszt planowania to od 50-100 pln ale masz pewność ze wszystko będzie grało.

PS Ile jeszcze jechałeś po tym jak Ci wskazówka skoczyła na czerwone pole???

Pavo - 01-08-2009, 01:24

no niestety nie mam mozliwosci oddania glowicy do fachowca bo auto jest aktualnie za granica i musze wszystko sam robic przy nim > tak czy inaczej jutro walka z uszczelka > jeszcze raz dzieki za rady
Anonymous - 01-08-2009, 12:29

Jeśli masz tylko takie możliwości, poproś kogoś o pomoc. Przyda się dodatkowa para rąk przy ściąganiu i zakładaniu głowicy. Parę kilo jednak waży, a ważna jest precyzja i delikatność - szczególnie przy zakładaniu. W moim przypadku były problemy z prawidłowym montażem kolektora.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group