[XX-92]Galant E3xA i starsze - znowu glupi temat.. swieczki;]
Anonymous - 17-08-2006, 11:03 Temat postu: znowu glupi temat.. swieczki;] dobra.. wiem wiem ze to bylo setki razy mowione.. ale szczerze powiedziawszy to postow pelno a zdan rownie duzo;] o co chodzi? wiekszosc mowi ze do galow NGK swieczki.. no ale czesc mowi ze nie sa tak dobre.. szczegolnie V line;] jakie za jakie przeciw?;]
Krzyzak - 17-08-2006, 11:11
za: przejechane ok. 100 tkm na NGK (3 komplety zmieniane co 25-35 tkm) bez żadnych problemów
przeciw: nie znam
krzysio1972 - 17-08-2006, 11:58
Ostatnio Shovel pisal, ze v-line sa marne, a przy gazie wrecz sie nie nadaja.
Ja tego nie potwierdzam, sam rowniez juz w kolejnym aucie mam, wlasnie ngk v-line (zawsze made in japan). Do Twojego gala sa swiece takie jak do carismy 1.6, ja uzywam v-line i sobie chwale, w carismie mam lpg. Dodam tylko, ze na denso rowniez jezdzilem i sa rownie dobre, a na pewno tansze.
Anonymous - 17-08-2006, 13:12
do gazu faktycznie sie nie nadaja ze wzgledu na inny sposob iskrzenia (maja takie male
wciecie).
ja mam teraz NGKi ale nie Vline i dziala jak talala
Anonymous - 17-08-2006, 13:15
ja się bardzo zawiodłem na V-line i nie wsadziłbym ich nawet do kosiarki. zdychały zdecydowanie poniżej 10 tyś km, a strzelanie na gazie miałem przy jakichś 8...na denso nie miałem żadnych problemów. żeby było jasne - miałem 2 albo czy komplety ngk, i na każdym było to samo.
Krzyzak - 17-08-2006, 13:54
u mnie wśród tych 3 kompletów był 1 v-line - przeżył jakieś 30 tkm i leży w piwnicy, na wszelki wypadek - bo wyglądają idealnie; wymieniam zawsze przed czasem - profilaktycznie
Anonymous - 17-08-2006, 14:33
no to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-)
Anonymous - 17-08-2006, 14:36
Skoro swieczki to i ruszmy przewody WN
Wiem, wiem ze zaraz padnie haslo NGK i tylko NGK !! ale akurat w moim przypadku odpada, NGK nie wypuscilo przewodow do mojego modelu gala.
Przymierzam sie do wymiany swieczek i przewodow:
swiece NGK - OK (ale nie V- line, mis zagazowany jest)
przewody WN - ?
Krzyzak - 17-08-2006, 14:38
mam NGK, miałem takie czarne z JC (prod. jap. a nie korea) i nie odczuwam różnicy;
na tych podróbach z JC zrobiłem ponad 50 tkm
krzysio1972 - 17-08-2006, 15:01
No to ja mam chyba jakis zepsuty samochod;-)
w carismie z lpg mam:
swiece ngk v-line, tez wymieniam wczesniej, czyli po jakis 30kkm
kable (tu uwaga do wszystkich narzekajacych na dodatkowe koszty i wymiany przy lpg) mam _oryginalne_, przebieg prawie 205kkm (70kkm na lpg)
i zero problemow z lpg
maniakowy napisał/a: | o to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-) |
wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny
Anonymous - 25-08-2006, 21:45
krzysio1972 napisał/a: |
wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny |
Prawda. U mnie stary silnik 2,0 i najtańsze polskie świece Iskra do gazu. Trzeci komplet, wymiany po przebiegu rzędu 20tyś. Poprzedni komplet sklerotycznie przeciągnąłem do około 25-30tyś i zaczęły się strzały na gazie w momencie uruchamiania silnika. Iskra ostatnio wprowadziła jakieś odpowiedniki V-line, też mają jakiś rowek na jednej z elektrod i zupełnie inne oznaczenia, ale jeszcze ich nie próbowałem.
Anonymous - 25-08-2006, 22:14
Powoli staja się i u nas w kraju modne swiece z końcowka irydową
Pisalem już o tym:
http://www.mitsubishi-gra...ghlight=iridium
Anonymous - 30-08-2006, 17:29
Właśnie też staję przed wymianą świeczek i przewodów. Świeczki na jakich obecnie jeżdżę to NGK PFR6J. Komplet świeczek to wydatek 360pln Pytanie mam więc następujące: czy mogę załadować do mojego miśka jakieś inne świece (zdecydowanie tańsze) czy musi to być tylko ten właśnie model? Pytanie drugie: jakie polecacie przewody? Jaka firma, orientacyjne koszty zakupu itd.
Co myślicie o tych przewodach??? KLIK
|
|
|