[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Sportowe zawieszenie COLT 1.6 GLX 1993
crazycars - 04-08-2009, 22:20 Temat postu: [CA4A 1.6] Sportowe zawieszenie COLT 1.6 GLX 1993 Proszę o poradę w kwestii wyboru sportowego zawieszenia do colta zgodnie z tytułem. Generalnie samochód nie będzie użytkowany na drogach publicznych, chciałbym skupić się na optymalizacji parametrów jezdnych pojazdu pod kątem torów asfaltowych - w moim mniemaniu powinno być maksymalnie twarde. Pod rozwagę biorę cztery opcje modyfikacji.:
1. Tylko sprężyny ( z uwagi na to, ze auto będzie przygotowywane na tor, sprężyny o pregresywnej charakterystyce nie są wskazane)
2. Tylko amortyzatory
3. Sprężyny + amortyzatory
4. Zawieszenie "gwintowane"
Proszę o wskazówki, producentów godnych polecenia.
Pozdrawiam,
Tomasz,
czarnuch23 - 04-08-2009, 23:57
W kwestii zawieszen do colta :
gwint odpada z prostej przyczyny robi go 2-3 firmy i kosztuje od 4.5k w gore ( K&W, bilstein)
Browar w swoim GTI ma Koni z regulacja twardosci i sobie chwali
Co do zawiasu w misku problem jest z wyborem- bo go nie ma. jesli jest cos to jest drogie.
napisz ile masz na operacje modow zawiasu a napewno odpisza ci ludzie co mozesz miec...
harpagan - 05-08-2009, 09:21
Jesli samochod faktycznie tylko na tor i pod tym katem ma byc dobierany zawias to moim zdaniem ratuje Cie tylko zerkopol. Zrobią konkretnie pod Ciebie co oczekujesz i co najwazniejsze masz potem, pełen serwis z częściami zamiennymi, możliwościa zmian nastawów itd.
Nie wiem jak do CA0, ale do CeJotki widziałem kiedys Tein SS, z tym ze na 100% suchy asfalt to chyba bedzie nadal za miękkie.
czarnuch23 - 05-08-2009, 17:51
ten nie ma zadnego zawiasu do ca0 sprawdzilem w oryginalnych katalogach japonskich
Ciekawe rozwiazanie to bilstein ale drogie bo prawie 6000 gwint na B6 oparty
harpagan - 06-08-2009, 08:25
czarnuch23 napisał/a: | Ciekawe rozwiazanie to bilstein ale drogie bo prawie 6000 gwint na B6 oparty |
Skad ta cena ?
crazycars - 10-08-2009, 20:51
Finalny budżet nie został jeszcze określony. Myślę żę byłbym skłonny wydać maksymalnie kwotę do 3 tys. PLN.
Nie ukrywam, że przy opcji tzw. "budżetowej", w pierwszej kolejności, zastanawiałem się nad wymianą samych sprężyn. Może jakieś propozycje odnośnie producenta i modelu.
|
|
|