To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Problem ASB

Tomek15 - 06-08-2009, 17:09
Temat postu: Problem ASB
Mam problem ze skrzynią automatyczną ,objawy są takie że po rozgrzaniu się skrzyni zaczyna wariować redukuje na 3 bieg i nie zmienia biegów, czasami szarpnie , auto jest słabe ale tylko jak olej w skrzyni jest rozgrzany ,na zimnym nie ma takich problemów.
w gorący dzień problemy zaczynają się po 30 km w zimny nawet po 80.
Dzwoniłem po fachowcach i są różne opinie
-konwerter
-pompa oleju
-elektrozawory
Jak na mój gust to siadł jakiś elektrozawór nie domyka się i nie daje takiego ciśnienia jakie powinno być w skrzyni zimny olej jest gęsty i jest dobrze gorący robi się rzadki i nie daje ciśnienia

Olej i filtr są nowe

Jeśli ktoś wie co to może być to proszę o sugestie i rady

Pozdrawiam Tomek

luki_84 - 06-08-2009, 18:26

Cześć, co prawda nie jestem specem od a.s.b ale doświadczenie z hydrauliką i pneumatyką podpowiada mi że może to być uszkodzony (mechanicznie) elektrozawór. Nie domyka się i redukuje biegi. :doubt:
Taka moja opinia, ale.... patrz 1 zdanie (wyrazy: 4,5,6,7,8) :lol:

czekoladka_1981 - 06-08-2009, 19:01

Tomek15, podobne problemy są ze skrzynią w EA poczytaj >>>TU<<<
Tomek15 - 12-08-2009, 20:07

Wymieniłem olej na transmaxa E zalecany do tej skrzyni przez castrola no i problemy na razie ustąpiły poprzednio miałem zalany mobil 220 i najprawdopodobnie się pienił i to było przyczyną złej pracy skrzyni.

Pozdrawiam Tomek

robsky001 - 14-08-2009, 23:41

Kolego ta skrzynia to już złom!Miałem to samo w E56.Naprawiałem w Nadarzynie,wydałem 3 tys i nie dojechałem nawet 70 km do domu.Tak jak piszesz ok.30 km i wywala OD.Zostają tylko 3 biegi.Ja zrobiłem SWAP na manualną z E55 i śmigał aż miło.Koszt przekładki wyszedł niższy niż naprawa u "fachowca".Heh a Pan fachowiec twierdził że to przypadłość amerykańkich Mitsu :wink:

[ Dodano: 14-08-2009, 23:47 ]
Dodam jeszcze że w moim mitsu przyczyną miał być właśnie zacinający się jeden z zaworów w płycie sterującej.Nawet założyłem sterownik z innej skrzyni a objawy były te same :D

Tomek15 - 15-08-2009, 15:54

napisz na jakim oleju jezdziłeś po wymianie z mobila 220 na transmaxa jest o niebo lepiej skrzynia nie hałasuje i na razie zero problemów.
Transmax e jest dedykowany pod skrzynie japonskich i zalecany przez castrola do tych skrzyń.

Pozdrawiam Tomek



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group