To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] POMOCY!!! Jestem na wczasach i jest problem!

aga.m - 10-08-2009, 14:29
Temat postu: [Cari 1.9TD] POMOCY!!! Jestem na wczasach i jest problem!
Pomocy, silnik w mojej cari po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie gaśnie! Co mam robić??? Do domu prawie 700 km. Za tydzień wracam. Pomóżcie!!! silnik 1,9 TD, rocznik 1998!
jurekschroda - 10-08-2009, 14:36

Przyczyna raczej tkwi w stacyjce, może jakiś posiadacz carismy się wypowie. A wyłączyć silnik możesz przez np. zaduszenie, czyli spróbuj ruszyć np. z drugiego biegu bez wciskania pedału gazu.
lotam - 10-08-2009, 16:09

Może pomoże.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1056282.html
http://fiat.auto.com.pl/f...988a4a78d2deea7

Piwor - 10-08-2009, 16:30

jurekschroda, to jest diesel. Wrzuć 5 bieg, hamulec i jedziesz. :)
Anonymous - 10-08-2009, 21:33

Padł Ci elektrozawór do odcinania paliwa. Tak jak sugeruje poprzednik- 5-ty bieg i ruszyć. Na miejscu ciężko będzie naprawić bo zaworek pod stalową osłonką po prawej stronie pompy jest. Żeby nie ściągać pompy( bezinwazyjna naprawa ) to niektórzy odcinają osłonkę szlifierką i mają zaworek na wierzchu. Ale to pewnie Cię czeka po powrocie. Nie stresuj się. Wypoczywaj. Zawsze mogło być gorzej (np. Cari nie odpala ) pozdrawiam.
Anonymous - 11-08-2009, 06:51

potwierdzam, to nieszczęsna gumka na elektrozaworze, po prostu się zlasowała, a co do gaszenia to nie rób tego przez zaduszanie-to nie jest zdrowe, na pompie jest dźwignia ,,stop"do gaszenia, odchyla się ją i autko gaśnie. Pozdrawiam i życzę bezstresowego odpoczynku Darek
aga.m - 13-08-2009, 15:56

Witam ponownie!
Byłam u mechanika , potwierdził że to elektrozawór! Koszt zaworu 100 zł koszty wymiany plus regulacja pompy do 500 zł! Czy to dużo?

P.S. Dzięki Darek za podpowiedź o gaszeniu auta na dźwigni "stop" na pompie. Na pewno mniej się silnik męczy! Pozdrawiam! Aga.

Anonymous - 14-08-2009, 07:33

niech Ci wymieni ten zawór i to wsio, żadna reulacja po takim zabiegu nie jest potrzebna, do fachowej regulacji pompy konieczne jest wyrwanie jej z motoru na stół, jeśli autku nic nie dolega poza tym brakiem reakcji na odcięcie paliwa to niech jej nie rusza bo dopiero zaczną się problemy . Pozdrawiam
suaveg - 21-07-2010, 17:49

Mój mechanik twierdzi że odkręci obudowę bez zciągania pompy i bez cięcia. Umówiłem się z nim na sobotę. Zobaczymy jak mu pójdzie. hehe.
Koszt: 100zł + zawór.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group