To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Błąd nr 22 oraz 44

pawelpurc - 12-08-2009, 15:12
Temat postu: Błąd nr 22 oraz 44
Brat dzownił i prosił abym się dowiedzał co oznaczają te błędy. Szukam po necie ale nie znalazłem, Ma 3000gt vr-4. Pilne
udi - 12-08-2009, 19:22

Wiec tak.
Sprawdzalem w manualu i nie ma takich bledow dla 91-93.Sadze ze Slawek tez tam zajrzal i dlatego nie znalazl.
Natomiast znalazlem takie bledy w innych moich zrodlach,tylko nie wiem czy aby nie sa to bledy dla rochnikow powyzej 93.Ale skoro w manualu 91-93 nie ma takich to podam to co znalazlem.
Blad 22 to Crankshaft position sensor
Blad 44 to Ignition coil,Ignition power transistor unit (No. 1-4 cylinder DOHC).

Powodzonka

slawekpurc - 15-08-2009, 08:12

dzieki udi..
dokladnie tak bylo.. zastala mnie awaria bedac w kolobrzegu na wakacjach.
myslalem ze cewka padla.. ale po zamianie miejscami cewek dalej nie palil na 1 i 4 cylinder..

wiec zamowilem modul zaplonowy...podlaczylem i dziala ---ufff....przerazilem sie ze moze to byc czujnik polozenia walu....
awaria o tyle problematyczna ze praktycznie nie da sie jechac.. auto zalane...egt 200 stopni, silnik trzesie sie jak pomylony...dojechalem pare kilometrow do mieszkania i koniec.
przydal mi sie moj ten palmtop/datalogger - ma tam bledy i mozna wytestowac kazdy cylinder , tzn wtryski. i wyszlo mi ze 1 i 4 padl... - nie reaguje

ogolnie mialem dosc awaryjny wyjazd...ale to temat na fotostory i osobny watek.. tunnig , ecumaster...sprzeglo...awaria wspomagania...eh...nowe turbiny..


zgadnijcie skad wzialem ten modul zaplonowy.....:)?
czwartel ok 14 zamowilem , piatek rano 8.00 juz go mialem....hehe zawsze slabo wierzylem w pocztex ale tym razem postarali sie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group