Pajero IV - [3.2 DID] Kontrola trakcji
v6 - 13-08-2009, 12:26 Temat postu: [3.2 DID] Kontrola trakcji Panowie,czy ktos z Was zwrocil uwage na skandaliczne dzialanie kontroli trakcji w Pajero v80 did ? Przy ostrym przyspieszaniu(np wlaczanie sie do ruchu) TCS potrafi odciac na betonowo na jakies 3-4 sekundy i nie pomaga zdejmowanie nogi z gazu,samochod po prostu toczy sie 2km/h .reklamowalem to wielokrotnie w ASO,ale bez skutku. Kilka razy o malo nie zmiotla mnie ciezarowka z drogi przy opuszczaniu skrzyzowania.Sprobowalem inne Pajero u dealera -zachowuje sie tak samo.Uzywam wielu roznych samochodow i musze przyznac ,ze kontrola trakcji w Pajero ,to nieporozumienie. Czy ktos z was zwrocil na to uwage?
zbyszekm2 - 13-08-2009, 15:13
U mnie działa poprawnie.
Anonymous - 14-08-2009, 00:23
Moje spostrzeżenia na ten temat:
- przy zapiętym napędzie 4H w ogóle nie ma żadnego problemu
- przy zapiętym napędzie 2H kiedy się rusza na luźnym czy śliskim podłożu, trzeba z umiarem operować gazem, bo jeśli się za mocno wdepnie, to faktycznie kontrola trakcji dławi silnik…
nie da się z fantazją ruszyć zamiatając tyłem i wzniecając chmurę kurzu...
wygląda na to, że PIV w zamyśle konstruktorów nie ma być drift-maszyną
jw1900 - 14-08-2009, 10:49
Moje spostrzezenia sa natomiast takie, ze przydlawienie silnika, do tego na tak dlugo (jesli juz sie liczy w sekundach, to w okreslonych sytuacjach moze oznaczac wiecznosc) to idiotyczne zachowanie.
Zdarzylo mi sie juz sprobowac wjechac z podporzadkowanej w wieksza uliczke i mnie zdlawilo. Od tej pory jestem na tym punkcie bardzo wyczulony, poniewaz moze to byc niezwykle niebezpieczne - autko zamiast zwawo wlaczyc sie do ruchu (przy dobrej przyczepnosci wszystko jest ok) nagle staje sie przeszkoda dla nadjezdzajacych pojazdow.
gootek - "do driftu", koleczek itp. - zawsze mozna uzyc wylacznika ASC i zabawa murowana, przetestowalem na podmoklej laczce z trawka
pozdr,
zbyszekm2 - 14-08-2009, 12:11
Masz przycisk z prawej strony, to go wyłącz.
v6 - 17-08-2009, 10:00
Dzieki Panowie
Ja na ogol wylaczam tcs ,ale czasami niestety zapomne.Wkurza mnie to, bo przeciez ten system dziala plynnie i dobrze w innych samochodach ,wiec po co, do cholery Mitsubishi zrobilo cos takiego? Ciekaw jestem ,ile osob wydzwonilo wlaczajac sie do ruchu?
Ja niestety testuje codziennie ostre wlaczanie sie do ruchu, gdyz wyjazd z mojej pracy znajduje sie przy ruchliwej ,wylotowej ulicy, a ja skrecam w lewo,wiec albo pelny but,albo polgodzinne oczekiwanie......
Faktem jest ,ze przy napedzie 4x4 wada jest marginalna
zbyszekm2 - 17-08-2009, 12:19
u mnie działa bardzo dobrze. To jest po to aby nie buksowały koła przy ostrym starcie, jak ostro to zadziała.
\ Ale jak ja startuje ostro, to nie czuje, zeby aż tak odcinał mi moc.
Anonymous - 19-08-2009, 21:32
v6 napisał/a: | Ja niestety testuje codziennie ostre wlaczanie sie do ruchu, gdyz wyjazd z mojej pracy znajduje sie przy ruchliwej ,wylotowej ulicy, a ja skrecam w lewo,wiec albo pelny but,albo polgodzinne oczekiwanie......
Faktem jest ,ze przy napedzie 4x4 wada jest marginalna |
To dlaczego nie jeździsz w trybie 4H (4x4)?
|
|
|