To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - [3.2 DID] czy chipowac pajero 3.2did 200km?

Kacpero - 15-08-2009, 16:10
Temat postu: [3.2 DID] czy chipowac pajero 3.2did 200km?
Witam,
W środę jadę do salonu kupić pajero i zastanawiam sie czy odrazu go zchipowac w aso. Czy ktoś już słyszał o chipowaniu tego nowego silnika? czy skrzynia lub silnik nie zostaną uszkodzone? dziękuje za opinie i pozdrawiam

v6 - 17-08-2009, 10:11

Ja mam zamontowany box Rallitronic , ale nie jestem zachwycony.
wczesniej mialem box V-tech tez bez rewelacji.
Mysle,ze najlepszym wyjsciem jest kompleksowe przeprogramowanie sterownika np.oprogramowaniem ECUtek,lub podobnym.
Wkrotce to zrobie,dam znac o efektach.
Acha,moje pajero ,to 170km ,2008

kudlaty94 - 18-08-2009, 22:13

Witam !
Może moje pytanie jest banalne, al;e jestem zielony w tych akurat sprawach, wiec chciałem się zapytać, apropo poprzedniej wypowiedzi na czym polega to KOMPLEKSOWE PRZEPROGRAMOWANIE STEROWNIKA ?
Czy wiąże się to z utratą gwarancji i o ile może zwiększyć się moc takiego silnika, właśnie w Pajero IV 170 KM ?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam ;)

[ Dodano: 19-08-2009, 11:40 ]
czy to kompleksowe prezeprogramowanie sterownika to jest to samo co chiptuning, czy jak ?

Anonymous - 19-08-2009, 21:30
Temat postu: Re: czy chipowac pajero 3.2did 200km?
Kacpero napisał/a:
Witam,
W środę jadę do salonu kupić pajero i zastanawiam sie czy odrazu go zchipowac w aso.
No i co?
Od razu zchipowales?

Kacpero - 20-08-2009, 18:22

ASO jeszcze nie ma w ofercie chip tuningu do tego modelu silnika. Cena będzie w granicach 5 tys i oczywiście bez utraty gwarancji. Jak narazie 200km musi wystarczyć:) pozdrawiam
Anonymous - 20-08-2009, 20:16

No to na razie spokojnie możesz te 5 tys. gdzieś ulokować albo zainwestować.

Gdy kupowałem moje Pajero dwa lata temu, słyszałem dokładnie taką samą gadkę...
a przepraszam, nie taką samą...