[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] niższe sprężyny + oryginalne amortyzatory
erich87 - 26-08-2009, 10:59 Temat postu: [CA4A 1.6] niższe sprężyny + oryginalne amortyzatory bede wymieniac amortyzatory i spręzyny z przodu. Auto ogolnie obniżone kupilem a o ile to pojecia nie mam. wiec chce kupic 4 spezyny obnizające do -40 i oryginalne amorki. ogolnie zaznaczam ze mam bardzo ograniczone fundusze wiec narazie tylko wymienie przod (tyl siedzi nisko wiec nie powinno najgorzej wyglądac bynajmniej narazie) . myslalem o tych sprezynach MTS-Technik
http://allegro.pl/item714..._96_od_mts.html co o nich sądzicie ? i jakie amorki nie drogie do nich polecacie. może te oto
http://moto.allegro.pl/it...olt_lancer.html są nie drogie
Hugo - 26-08-2009, 16:29
Dołóż parę pln i kup amortyzatory Kayaba. Szczególnie do krótszych sprężyn.
erich87 - 27-08-2009, 00:18
a olejowe mogą być ?
londolut - 27-08-2009, 00:42
Mogą ale gazówki byłyby lepsze.
rosomak1983 - 27-08-2009, 01:09
londolut napisał/a: | Mogą ale gazówki byłyby lepsze. |
a własciwie to dlaczego???
Moze własnie olejowe zniwelowałyby delikatnie twardość na obnizonym zawiasie.
mkm - 27-08-2009, 01:31
rosomak1983 napisał/a: | londolut napisał/a: | Mogą ale gazówki byłyby lepsze. |
a własciwie to dlaczego???
|
Z prostej przyczyny. „Gazowe” sa po prostu czulsze i znacznie szybciej reaguja na skoki zawieszenia.
Przy krótkiej, twardej sprężynie ta szybkość jest bardzo wskazana.
Co do tego "niwelowania twardosci", to troche tak jakbys chcac zagotowac wode wrzucal kostki lodu, zeby ilosc pary zniwelowac... czyli ogolnie bez sensu.
rosomak1983 - 27-08-2009, 02:04
Sens jest taki chciałbym otrzymać niższy ośrodek cieżkości na nie do końca twardym zawiasie. Wolałbym troszke komfortu pozostawić o ile to mozliwe...
Teraz wydaje mi sie ze na tych dziurach nie jest za wygodnie... ale jak obniże zawias to dopiero bedzie
W kazdym razie twardosć nie wyklucza wygody. Wiem ze tak np w EVO chyba 7 jest bardzo twarde ale i komfortowe.... Ale to pewnie kwestia zawieszenia bardziej, nijak majaca sie do mojej poczciwej zawiechy w CBO...
Reasumujac tragicznie sie jeżdzi w Polsce na obniżonym zawiasie czy nie jest żle????
[ Dodano: 27-08-2009, 02:07 ]
mkm napisał/a: | chcac zagotowac wode wrzucal kostki lodu, zeby ilosc pary zniwelowac... czyli ogolnie bez sensu. |
dlaczego bez sensu??? Mozna tego łatwo dokonać zeby woda nie parowala w temp wrzenia i nie trza lodu
Hugo - 27-08-2009, 16:17
rosomak1983 napisał/a: | Reasumujac tragicznie sie jeżdzi w Polsce na obniżonym zawiasie czy nie jest żle???? | Ogólnie tragicznie się jeździ po naszych bezdrożach, ale coraz więcej dróg remontują, więc jest nadzieja. Z drugiej strony w moich okolicach wyremontowano kilkukilometrowy odcinek drogi krajowej (czyli wysokiej kategorii), a i tak jadąc po niej moim Galem na sprężynach -30 mm Eibach i nieco zużytych fabrycznych amorkach Bilstein'a czuję non stop jakieś "hopki". Porażka...
Misiek :) - 27-08-2009, 21:20
Jeśli obniżysz zawias i będzie miękki to prędzej będą obcierać koła o nadkola, lub podwozie na wertepach wyda niemiły odgłos o asfalt.
Hugo napisał/a: | ale coraz więcej dróg remontują, więc jest nadzieja |
pytanie jak remontują? Czy polskie autostrady mają lepszą nawierzchnie niż niemiecki? a są częściej remontowane...
rosomak1983 - 28-08-2009, 01:29
Hugo, kupiłes juz z obniżonym zawiasem??? I pytanie drugie skoro tak tragicznie czemu kazde twoje auto jest obniżone ???
Hugo - 28-08-2009, 18:33
rosomak1983 napisał/a: | Hugo, kupiłes juz z obniżonym zawiasem??? | Tak. rosomak1983 napisał/a: | skoro tak tragicznie czemu kazde twoje auto jest obniżone??? | Bo to podstawa żeby auto mi się podobało . Jak nie jest obniżone to każde jest ohydne
pawela - 29-08-2009, 10:42
Hugo napisał/a: | Jak nie jest obniżone to każde jest ohydne |
popieram
|
|
|