Carisma - Ogólne - Pierwsze Carismy po liftingu.
Adrians - 26-08-2009, 13:43 Temat postu: Pierwsze Carismy po liftingu. Jestem bardzo zainteresowany kupnem Carismy w tej nowszej wersji, jednak z powodu ograniczeń pieniężnych zmuszony jestem rozglądać się za tymi pierwszymi modelami. Oglądałem już wiele samochodów i zauważyłem pewne różnice. Mam w związku z tym kilka pytań (zainteresowany jestem tylko silnikiem diesla).
1. Czy wersja po liftingu z rocznika '99 jest "normalna"? Czasami zdarza się takie zobaczyć.
2. Zauważyłem że te roczniki mają różne skrzynie biegów. Jedne ze wstecznym po lewej stronie, drugie "normalnie" pod piątką. Której wersji lepiej się trzymać?
3. Silnik. DID czy ten starszy TD? Co będzie lepsze?
Anonymous - 26-08-2009, 14:29
Adrians napisał/a: | 1. Czy wersja po liftingu z rocznika '99 jest "normalna"? Czasami zdarza się takie zobaczyć. |
normalne, wersje z liftem (model 2000) weszly do sprzedazy okolo lipca 99
Adrians napisał/a: | Zauważyłem że te roczniki mają różne skrzynie biegów. Jedne ze wstecznym po lewej stronie, drugie "normalnie" pod piątką. Której wersji lepiej się trzymać? |
zalezy od silnika
Adrians napisał/a: | Silnik. DID czy ten starszy TD? Co będzie lepsze? |
naturalnie z bezposrednim wtryskiem DID
pawelsonx - 26-08-2009, 14:46
[quote="arturro"] Adrians napisał/a: |
naturalnie z bezposrednim wtryskiem DID |
A TD jaki ma wtrysk tak z czystej ciekawości się spytam ??
Anonymous - 26-08-2009, 14:56
pawelsonx napisał/a: | A TD jaki ma wtrysk tak z czystej ciekawości się spytam ?? |
oj, tak sie przyjelo i tak sie mowi i pisze
pawelsonx - 26-08-2009, 18:25
obywatel Adrians zbyt młodej cari nie chce kupić 10 latka i taki samochód może mieć trochę najechane. W związku z tym pewne elementy mogą kończyć swój żywot, dlatego trzeba rozkminić ile takie elementy kosztują do td a ile do di-d (chodzi o osprzęt silnika)
W di-d jest problem z kołem dwu masowym i ta część wali ostro po kieszeni. Do tego może turbinka puszczać albo tym podobne jak wtryski gdzie koszt tych elementów wcale nie jest mały zwłaszcza że w Polsce fachowcy przeważnie specjalizują się w VAG-ach i dla nich do niedawna common rail to była czarna magia bo volkswagen tego nie stosował
W td za to są dolegliwości z zaworem korekcji wtrysku tulejkami wybieraka. Co do sprzęgła to nie wiem czy posiada koło dwumasowe. Poza tym system wtryskowy jest prosty jak budowa cepa co nie znaczy że w Polsce jest dużo fachowców którzy to umieją naprawić czy ustawić .
Oczywiście di-d jest zwinniejszy i cichszy a td głośny i trochę mułowaty ale bez przesady.
Adrians - 26-08-2009, 18:33
A w kwestii spalania są duże różnice? Myślałem bardziej o autku na gaz ale widzę, że strasznie mało jest tych wersji po lifcie zagazowanych, także wolę trzymać się diesla. Jeszcze tak z ciekawości, które znaczki były w standardzie montowane na tylnej klapie? Emblemat Mitsubishi, napis Carisma i DID? Chciałbym wykluczyć ewentualne "puknięcie" w tył.
Saqu - 27-08-2009, 20:13
No w standardzie to raczej są i znaczek i napisz mitsu, carisma i rodzaj silnika
barthez2183 - 27-08-2009, 21:19
Saqu, sprostowanie,po lifcie nie ma już napisu "mitsubishi".Jest tylko Carisma,DID i diamenty.Pozdro
Adrians - 28-08-2009, 18:14
Ok. Dzięki wielkie. Więc rozpoczynam uparte poszukiwania.
pamar - 11-09-2009, 16:00
barthez2183 napisał/a: | po lifcie nie ma już napisu "mitsubishi".Jest tylko Carisma,DID i diamenty.Pozdro |
A w TD jest tylko napis Carisma (po prawej stronie) i diamenty.
|
|
|